AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Min ekskone har funnet seg en kjæreste. Vedkommende var utro mot sine kone og forlot sine 2 barn på 2 og 4 år i et annet land (han er norsk) for å flytte sammen med henne. Vi har to barn sammen. Jeg fortalte i henne ganske rett ut at jeg syntes hun har valgt en usedvanlig dårlig person med tanke på våre felles barn. Dette er hun dypt uenig i. Er det jeg som er på ville veier her? Anonymkode: 6fe0a...154 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Dessverre har ikke en eks noe de skulle sagt angående en ny partner, så her er det bare å bite tennene sammen og håpe på det beste. Min manns eks har funet en ganske så skummel type, som stebarnet ikke liker og som har hatt tidligere voldelige tendenser mot sine ekser... Får man gjort noe? Nei Anonymkode: e4587...fb7
Kontormus Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Nei, du er ikke på ville veier hvis det du sier er riktig. Men med to tilstedeværende foreldre så vil nok ikke denne stefaren ha ubegrenset innflytelse på deres barn. Skjønner du er skeptisk, men lite du får gjort annet enn å følge med på hvordan barna har det mens de lever sammen med denne mannen. 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Du har sannsynligvis rett i at det er feil av henne å satse på denne mannen, men dessverre har du ingenting du skulle ha sagt.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå