Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 (endret) Om man har en en slags følelse av at en mann mister interessen men ikke vet 100% sikker. Skal man la det dabbe ut eller spørre? Kjenner han så vidt. Datet i 6 uker. Så føler ikke for at han har noe forklaringsplikt......men ja dere vet nå. Vi jenter undrer så mye. Han fikk en mld av meg idag at jeg hadde luktet noen med parfymen hans ute mens jeg gikk og kom på at han lukta så goodt! Null respons. Greit man er opptatt med skole oppgaver ...... men ja føler jo at man flørter til en vegg?? ( bare En av tingene som "skurrer") Endret 9. mars 2016 av Liljano
Gakkepus Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Har fulgt deg en stund, og helt ærlig, vet jeg ikke om jeg kan komme med noen positive tilbakemeldinger.... Tror jeg først og fremst kjenner meg igjen i det du skriver. Har og datet en mann en stund tilbake, det tok lang tid før vi i det hele tatt kysset, og når det først skjedde, var det etter en flaske vin. Jeg følte absolutt ingen kjemi, men ville så inderlig føle den... han derimot, var kanskje litt mer som deg tør jeg påstå... Jeg og syns det er litt merkelig at du ikke har fått noe respons, spesielt når det er en slik melding. Har sms-kontakten dabbet ut Ii det siste ? Tror helt ærlig at du må ta et skritt tilbake, og la han ro sin egen båt. Kanskje han føler at det blir for mye, kanskje han ser at du er mer investert enn han, og derfor tar han seg god tid før han svarer på dine meldinger.... Min mening er, at uansett hvor hektisk hverdagen måtte være, så er det ingen utfordring å svare kjapt på en melding, eller bare la vedkommende vite, at vet du hva, jeg har så mye å gjøre akkurat nå, la oss snakke senere på kvelden... 1
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2016 (endret) 13 minutter siden, Gakkepus skrev: Har fulgt deg en stund, og helt ærlig, vet jeg ikke om jeg kan komme med noen positive tilbakemeldinger.... Tror jeg først og fremst kjenner meg igjen i det du skriver. Har og datet en mann en stund tilbake, det tok lang tid før vi i det hele tatt kysset, og når det først skjedde, var det etter en flaske vin. Jeg følte absolutt ingen kjemi, men ville så inderlig føle den... han derimot, var kanskje litt mer som deg tør jeg påstå... Jeg og syns det er litt merkelig at du ikke har fått noe respons, spesielt når det er en slik melding. Har sms-kontakten dabbet ut Ii det siste ? Tror helt ærlig at du må ta et skritt tilbake, og la han ro sin egen båt. Kanskje han føler at det blir for mye, kanskje han ser at du er mer investert enn han, og derfor tar han seg god tid før han svarer på dine meldinger.... Min mening er, at uansett hvor hektisk hverdagen måtte være, så er det ingen utfordring å svare kjapt på en melding, eller bare la vedkommende vite, at vet du hva, jeg har så mye å gjøre akkurat nå, la oss snakke senere på kvelden... Setter veldig pris på svaret ditt faktisk! Konstruktivt og fint. Mld har dabbet av ja. Men for det kommer alltid et men. Det er 5 dager siden praten å han har fått tilbake en gruppe oppgave de må gjøre omigjen å gitt uttrykk for at det er hektisk disse dager. Å for å være ærlig han så sykt shabby og trøtt ut på snappen i går. Jeg har heldigvis ikje gitt noe uttrykk for at jeg er mer engasjert enn han. Kun respondert på hans mld de siste 3 dagene. Bortsett fra den i dag når jeg sa det med lukta. Da sendte jeg først. Å i selve samtalen om alt med kyss osv var han vel så ivrig som meg!! Jeg kan jo bare ta meg som eksempel. For hadde det vært meg å jeg var interessert i å opprettholde noe til tross for at det var hektisk så hadde jeg enten sagt det rett ut eller gitt oppmerksomhet når jeg hadde tid. Han har sendt mld hver kveld. Men det er så lite innhold i forhold til før at ja.... Er midt mellom å ikke ønske å være hun hysteriske som kaster noe som er bra bare fordi jeg ikke kan vente. Men vil heller ikke pushe meg selv for langt. Å jeg skal innrømme at jeg er skuffa av de siste dagene. Endret 9. mars 2016 av Liljano 1
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2016 Jeg lurer på om jeg skal si noe liksom. For jeg synes det er viktig å sette grenser for meg selv. For det er jo tydelig en avdabbing her. Å hvis han har for vane å la være å gi beskjed hvorfor når ting er hektisk men fortsatt forvente at jenta henger ved han til stresset hans er borte så ønsker ikke jeg det i et forhold uansett. Jeg forventer at man er åpen om hva som forårsaker ditt eller datt. Det er jo ikke bra om jeg henger ved i alle stressa tidene (eksamen perioden feks) og er der like fult etterpå når det egentlig plager meg at jeg ikke vet grunnen. Missforstå meg rett. Jeg kan godt tåle hektiske tider men vil vite at det er det som skjer. På en eller annen måte bør jeg kunne gi uttrykk for det.
Gakkepus Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Først og fremst , beklager for eventuelle skrivefeil, bruker mobilen nå. Det er helt rett det du skriver, at man bør være ærlig,la den andre vite hva som er årsaken. Kanskje han rett og slett ikke tenker som deg, LG ser ikke noe problem. Nå er det ditt ansvar å ta vare på deg og dine følelser, og kanskje det ikke er en dum idé å sette grenser. Si noe som at du merker en form for distanse, og lurer på hva som kan væere årsaken. I mine øyne,er det på ingen måte påtrengende ... Hvordan skal du sitte og gruble, når svaret er så nærme ? det anses heller ikke som hysteriisk oppførsel. Kanskje d et er no du kan hjellpe han med? Åpen kommunikasjon skader vel aldri
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2016 (endret) 11 minutter siden, Gakkepus skrev: Først og fremst , beklager for eventuelle skrivefeil, bruker mobilen nå. Det er helt rett det du skriver, at man bør være ærlig,la den andre vite hva som er årsaken. Kanskje han rett og slett ikke tenker som deg, LG ser ikke noe problem. Nå er det ditt ansvar å ta vare på deg og dine følelser, og kanskje det ikke er en dum idé å sette grenser. Si noe som at du merker en form for distanse, og lurer på hva som kan væere årsaken. I mine øyne,er det på ingen måte påtrengende ... Hvordan skal du sitte og gruble, når svaret er så nærme ? det anses heller ikke som hysteriisk oppførsel. Kanskje d et er no du kan hjellpe han med? Åpen kommunikasjon skader vel aldri . Vi tenkte likt. Jeg skrev akkurat melding. Legger ved bilde av mld om jeg får til. Tror den er innafor. Å det er mine grenser så det er samme hva svaret er da:-) så lenge jeg har det godt med meg selv. PS beklager selv å mobil blir knudrete innimellom hehe Fikk ikke til mld så legger teksten i mld her: Hei (skjult navn). Det er svært stille fra din kant den siste uka. Det er helt greit at du er opptatt, kanskje med oppgave?. Men det virker rart for meg når du har gitt ganske mye mer oppmerksomhet enn det til samtaler oss i mellom frem til nå. jeg bare gjetter at du er opptatt for jeg aner jo ikke å jeg sitter igjen med usikkerhet rundt hvor grensene dine er igjen. Jeg vet ikke om du i det hele tatt vil ha mld fra meg. Jeg fikk inntrykk av "praten" etter forrige møte at ting var lett og ledig og helt greit. Mens nå føler jeg litt at jeg er litt i veien om jeg hinter til snakk eller som i stad litt flørt. Jeg vet jo hvor mine grenser går. Å jeg har det ikke så alt for komfortabelt når jeg føler meg litt avvist uten å vite helt hvorfor, om det er peronlig ment eller bare ditt liv som tar tiden. Jeg takler fint at noen er opptatt altså, men i dette tilfellet vet jeg ikke om det er for at du vil at jeg skal trekke meg ut så du slipper å si det det selv eller om du virkelig bare har en hektisk periode. Just let me know 😊 det hadde gjort meg glad. Samme hva svaret er så fungerer jeg aller best med ærlighet 😊 klem fra meg så lenge Endret 9. mars 2016 av Liljano 1
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2016 Om han synes jeg er hysterisk av dette her så er han uansett en dust 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Fin og ærlig melding! Har du fått svar? Anonymkode: 3826d...e4b 1
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fin og ærlig melding! Har du fått svar? Anonymkode: 3826d...e4b Så bra! Kjenner litt på det at om han opplever det annerledes siden det bare har gått 5 dager så er det litt flaut. Men dette er meg å jeg prøver å gjøre ting godt for min egen del uten å angripe han på noen måte (håper jeg :S) så da får det bare komme den reaksjonen som kommer. Ikke svar enda. Regner ikke med det kommet før senere. Kanskje til og med ikke før i morgen...... 1
Gakkepus Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 Veldig fin og ærlig melding. Jeg håper han leser meldingen objektivt og ser situasjonen fra en annen vinkel. Er spent på om du får noe svar . Ventetiden kan være ubehagelig, spesielt når man har tatt steget og konfrontert situasjonen /personen
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, Gakkepus skrev: Veldig fin og ærlig melding. Jeg håper han leser meldingen objektivt og ser situasjonen fra en annen vinkel. Er spent på om du får noe svar . Ventetiden kan være ubehagelig, spesielt når man har tatt steget og konfrontert situasjonen /personen Så bra. Jeg også håper han leser den ut i fra mine øyne. Men jeg kan uansett ikke forholde meg til noe annet. Jeg er ikke ute etter å ta han eller krangle. Så alt er opp til han nå å hvordan han tar det. Vet alt om stressa ventetid. MEN jeg har vært så flink med meg selv i det siste at roen er en ny del av vanligvis stressa meg hehe :-)
Gakkepus Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, Liljano skrev: Så bra! Kjenner litt på det at om han opplever det annerledes siden det bare har gått 5 dager så er det litt flaut. Men dette er meg å jeg prøver å gjøre ting godt for min egen del uten å angripe han på noen måte (håper jeg :S) så da får det bare komme den reaksjonen som kommer. Ikke svar enda. Regner ikke med det kommet før senere. Kanskje til og med ikke før i morgen...... Vær ærlig med deg selv. Du har investert 6 uker og det er din rett og vite hvor du står, og hvordan de n relasjonen utvikler seg . Nå tildags er det lett å bare la noe dabbe av, derfor er det vårt ansvar og stille de rette spørsmålene
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2016 8 minutter siden, Gakkepus skrev: Vær ærlig med deg selv. Du har investert 6 uker og det er din rett og vite hvor du står, og hvordan de n relasjonen utvikler seg . Nå tildags er det lett å bare la noe dabbe av, derfor er det vårt ansvar og stille de rette spørsmålene Tusen takk igjen for gode konstruktive tilbakemeldinger. Setter pris på det. Får bare vente på svar :-) men da får jeg i allefall svar :-) 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #14 Skrevet 9. mars 2016 16 minutter siden, Liljano skrev: Så bra! Kjenner litt på det at om han opplever det annerledes siden det bare har gått 5 dager så er det litt flaut. Men dette er meg å jeg prøver å gjøre ting godt for min egen del uten å angripe han på noen måte (håper jeg :S) så da får det bare komme den reaksjonen som kommer. Ikke svar enda. Regner ikke med det kommet før senere. Kanskje til og med ikke før i morgen...... Som en over her sier; du har rett til et svar på hvorfor han er sånn. Ta ansvar for sitt eget liv og lykke, rett og slett Anonymkode: 3826d...e4b 1
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #15 Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som en over her sier; du har rett til et svar på hvorfor han er sånn. Ta ansvar for sitt eget liv og lykke, rett og slett Anonymkode: 3826d...e4b Helt enig!! Takk for tilbake mld.
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 9. mars 2016 Måtte virkelig le av horoskopet da hahaha "Hvis du fortsatt ønsker å være i et forhold må du regne med å inngå noen kompromisser i dag. Setter du hardt mot hardt kan det hende at det er du som trekker det korteste strået indikerer stjernehimmelen"
Hjertrøds Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #17 Skrevet 9. mars 2016 Fikk svar nå. Jeg skal ikke si innholdet fordi det var veldig privat for hans del. Men der har vært en del familie problemer som han har åpnet seg litt om å de har eskalert nå og skapt mye kaos. Så der var ikke meg i det hele tatt. Gav han et fint svar tilbake at jeg hadde skjønte det var noe men ikke helt klart å sette fingeren på det og om han ville så måtte han gjerne komme i morgen å spy ut litt dritt. Nå kan jeg i allefall slappe av. Jeg spurte å fikk svar. Klarer fint å holde avstand eller være der for han alt etter som når jeg nå Vet hva det gjelder:-)
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #18 Skrevet 9. mars 2016 49 minutter siden, Liljano skrev: Fikk svar nå. Jeg skal ikke si innholdet fordi det var veldig privat for hans del. Men der har vært en del familie problemer som han har åpnet seg litt om å de har eskalert nå og skapt mye kaos. Så der var ikke meg i det hele tatt. Gav han et fint svar tilbake at jeg hadde skjønte det var noe men ikke helt klart å sette fingeren på det og om han ville så måtte han gjerne komme i morgen å spy ut litt dritt. Nå kan jeg i allefall slappe av. Jeg spurte å fikk svar. Klarer fint å holde avstand eller være der for han alt etter som når jeg nå Vet hva det gjelder:-) Det er nok en lettelse å ha fått svar på det! Håper det ordner seg Anonymkode: 3826d...e4b
Gakkepus Skrevet 10. mars 2016 #19 Skrevet 10. mars 2016 Så bra, ble Veldig glad på dine vegne. Av og til må man våge å stille spørsmål. Kommer han over,da?
Hjertrøds Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #20 Skrevet 10. mars 2016 Ja det ser sånn ut:-) det hjalp tydeligvis å være åpen å han ble veldig glad (virket det som i allefall) for støtte å åpnet seg opp om det som har skjedd.. Så han skulle ringe etter skolen å avtale nærmere. Det er jo dette som er viktig for meg. Å være åpen å få åpenhet tilbake. Så er glad det var det som ble resultatet denne gangen. Det er 3 gangen på disse ukene som jeg har vært åpen å fått det samme tilbake. Så håper det fortsetter sånn:-) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå