Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i over to år nå. Har datet altfor mye når jeg egentlig ikke har vært klar for det så nå har jeg tatt en helt nødvendig pause. Men jeg er skikkelig ensom. Har en del venner, men de er opptatt med sine partnere og barn så det blir ikke så mye sosial omgang med de lenger. Jeg er snart klar for å begynne å date igjen, men enn så lenge så er jeg mutters alene. Prøver å trene, ringe familie og andre ting uten at det hjelper nevneverdig. Hva gjør dere for å dempe ensomheten?

Anonymkode: 6beec...043

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å være støttekontakt eller frivillig på frivillighetssentralen?:) Klubber, foreninger? Hva med noe lav-terskel a la doodel-groups(grupper som møtes for å tegne og en øl), de finnes på facebook(og det finnes selvsagt for de med andre interesser også:P). Hva med å lære et språk/instrument/male/håndarbeid eller noe slikt? Få en brevvenn(sjekk interpals.net)? :) Håper du får noen ideer i alle fall!

Anonymkode: 3241a...3b5

Skrevet

Er der jeg også. Har ikke datet på 7år, delvis ufrivillig. Det eneste jeg kan si er at etter en tid trives en godt i eget selskap. Jeg føler det hjelper finne en hobby som starte egen bedrift, mekke bil, turer eller kanskje ta en bachelor.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger flere venner! Prøv å finne single venner, så unngår du også å.bli helt desperat etter en mann. Masse single folk - hva med kolleger, gamle skolevenner, venners venner?

Anonymkode: 2f6f9...607

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Venner, fritidssysler er ikke det samme. Det er å være singel som gjør meg ensom.  Ensomheten tar ikke helt slutt før jeg har fått kjæreste. 

Anonymkode: f2888...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg ts. Jeg (kvinne, 31) var forlovet inntil utgangen av november i fjor, da tok forholdet slutt. Jeg har ikke vært helt klar for å date enda, men tror jeg nærmer meg litt nå etter hvert.

Jeg har få noen venner/bekjente, men de er opptatt på sin kant også. Så det blir en del alenetid på meg. Jeg kommer fra en liten familie, og jeg tilbringer ikke så mye tid med dem på fritiden. Vi har liksom aldri hatt det slik.

Jeg ønsker veldig å utvide vennekretsen, det har jeg følt veldig lenge nå.

For å ikke kjede meg så leser jeg litt og trener. Jeg vurderer faktisk å ta et fotokurs eller noe. I håp om at jeg kan bli kjent med nye mennesker og lære noe samtidig :) 

Anonymkode: 6c048...871

Skrevet

Har du tid og ønske om å skaffe deg kjæledyr? Du bør ikke skaffe deg et kjæledyr bare for å erstatte noe annet selvfølgelig, men om det er noe du ønsker og er klar for så får du en lojal venn i mange år fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...