Gå til innhold

Treningsvideo Youtube

Anbefalte innlegg

Gjest 82girl
Skrevet

Er i en periode i livet der jeg faktisk ikke kan ta meg råd til å melde meg inn på et treningsenter, men jeg har lyst å trene. Fant en treningsvideo på youtube som jeg har brukt noen ganger nå, men er litt redd for at jeg skal gå lei av den.

Noen flere her som trener etter Youtube å har lyst å dele sin favorittvideo? :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke en favorittvideo, men følger en bruker som heter "blogilates" på YouTube! Hun har mye forskjellig! Pleier å gjøre 5-6 av videoene hennes om dagen :) 

Gjest 82girl
Skrevet
23 minutter siden, Sebrastriper skrev:

Har ikke en favorittvideo, men følger en bruker som heter "blogilates" på YouTube! Hun har mye forskjellig! Pleier å gjøre 5-6 av videoene hennes om dagen :) 

wow, takk :) har sett noen videoer nå å det der skal jeg prøve imårra :) 

Skrevet

Fitnessblender har mye bra😀

Gjest Cartman
Skrevet

Kan anbefale Scotthermanfitness. Han har mange informative videoer, og han har stort sett alltid perfekt teknikk.

Skrevet

Skriver under på at Fitnessblender og Blogilates er steinbra! Finnes også en kanal som heter Ballet Beautiful, hvis du vil ha litt mer spesiell variasjon.

Ville ellers søkt på ting som "tabata workout"  eller "high intensity cardio". 

Det er virkelig mye bra på youtube, mye bedre treningstimer der enn på mange av gruppetimene på de norske treningssentrene :) 

Skrevet

Athlean-X har veldig mye bra!! (Er også en ekstrakanal "for kvinner" - Athlean-xx) :) Veldig informativt, og går i dybden - som han sier selv; "we put the science back in strength!

• 1 år senere...
Skrevet

Ballet Beautiful + 1. Ek volg Ballet Beautiful nou. Hierdie oefensessie is wonderlik en hier is 'n paar voorbeelde: https://www.youtube.com/watch?v=7KlnteHnZaU&t=333s
https://www.youtube.com/watch?v=bR3p1uVgCoo

Die oefensessie is eers moeilik, maar dit werk. Ek is lief vir al die ballet pragtige oefensessie video's. Ek het nog nooit 'n ballet of dansklas geneem nie en dit is maklik om nou te volg. Ek dink die liggaam ontploffing is die uitdagendste van hulle almal, maar ek vind dit werk die beste vir my om die tweede twee 15 minute oefensessies eerste te doen, dan gaan terug na die eerste twee. Dit is so makliker op my polse. Na ongeveer twee weke op Body Blast en ek kan beslis verbeterings in my arms en dye sien.

Nou het ek net die hele oefensessie na my tablet gekopieer vir gerieflike afspeel: http://www.videoconverterfactory.com/tips/ballet-workout-dvd.html
Terloops, hierdie een laat my toe om ondertiteling te voeg wat ek nodig het. Ek is al maande lank verslaaf aan al hierdie oefensessies en wil nie die skedule onderbreek wanneer ek nie tuis is nie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...