Gjest Aye Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 (endret) Nei jeg skriver ikke dette for å irritere. Jeg skriver det for min egen del og for jenters sikkerhet. Når jeg var å spiste på en kafe i dag så satt det noen jenter med svær utringning. Jeg er 100% ærlig når jeg sier at halve puppene viste. Så ikke ut som de hadde bh. De hadde kort miniskjørt, med gjennomsiktig strømpebukser. Hun ene satt sånn så jeg kunne se rett i skrittet hennes. Så trusa! Hvorfor? Er det for å gjøre menn kåt? Det kom seriøst precum ut av stakkaren min. Fikk lyst å gå bort å si i fra at den kle stilen deres bør dere endre på og tenke på sikkerheten. Men noe holdt meg tilbake. Jeg klarte i det minste å spise opp maten min, prøve å glemme hele situasjonen og kom meg raskt hjem etterpå. Seriøst jenter. Vær forsiktig jeg vil ikke at noe skal skje det fineste kjønn som finnes! Endret 9. mars 2016 av Aye
Gjest Aye Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Herlighet. Sant! På tide å tenke seg om to ganger før man kler seg.
Outlander Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 stakkars deg, som klarer ikke å passe på deg selv og kan ikke få blikk på en lettkledd jente uten å få en kano i buksene dine. Like dårlig som de jentene som må dekke håret sitt for å ikke bli voldtatt. 22
Outlander Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, Aye skrev: Seriøst jenter. Vær forsiktig jeg vil ikke at noe skal skje det fineste kjønn som finnes! SERIØS GUTTER- gå på do og bruk hendene dine hvis du klarer ikke å kontrollere deg pga lite klær! 19
Sofia123 Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Du får holde deg inne så slipper du å bli kåt hele tiden. 13
Kristiansand123 Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 hahahahahahahahahahhahahahahahahhahhahaha!! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Hadde jeg hatt svære tits, så hadde jeg vist dem frem! Anonymkode: c9c67...5b9 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 13 minutter siden, Aye skrev: Nei jeg skriver ikke dette for å irritere. Jeg skriver det for min egen del og for jenters sikkerhet. Når jeg var å spiste på en kafe i dag så satt det noen jenter med svær utringning. Jeg er 100% ærlig når jeg sier at halve puppene viste. Så ikke ut som de hadde bh. De hadde kort miniskjørt, med gjennomsiktig strømpebukser. Hun ene satt sånn så jeg kunne se rett i skrittet hennes. Så trusa! Hvorfor? Er det for å gjøre menn kåt? Det kom seriøst precum ut av stakkaren min. Fikk lyst å gå bort å si i fra at den kle stilen deres bør dere endre på og tenke på sikkerheten. Men noe holdt meg tilbake. Jeg klarte i det minste å spise opp maten min, prøve å glemme hele situasjonen og kom meg raskt hjem etterpå. Seriøst jenter. Vær forsiktig jeg vil ikke at noe skal skje det fineste kjønn som finnes! Kåte menn med stiv tiss og precum er ikke farlig, så om jentene liker å tirre hornye kikkere på cafe må de da få lov til det. At enkelte menn i stedet for å ta seg en kjapp runk på do, velger å vente på jentene i ei busk og hoppe frem for å voldta dem, handler om at enkelte menn er jævla drittsekker og ikke at jentene skal kle mer på seg. At noen liker å vise frem puppene og trusa/musa offentlig på et sted der folk spiser skjønner jeg imidlertid ikke. Det sier vel litt om de samme jentene også. Anonymkode: a8e8d...3be 10
Cerasus Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 16 minutter siden, Aye skrev: Nei jeg skriver ikke dette for å irritere. Jeg skriver det for min egen del og for jenters sikkerhet. Når jeg var å spiste på en kafe i dag så satt det noen jenter med svær utringning. Jeg er 100% ærlig når jeg sier at halve puppene viste. Så ikke ut som de hadde bh. De hadde kort miniskjørt, med gjennomsiktig strømpebukser. Hun ene satt sånn så jeg kunne se rett i skrittet hennes. Så trusa! Hvorfor? Er det for å gjøre menn kåt? Det kom seriøst precum ut av stakkaren min. Fikk lyst å gå bort å si i fra at den kle stilen deres bør dere endre på og tenke på sikkerheten. Men noe holdt meg tilbake. Jeg klarte i det minste å spise opp maten min, prøve å glemme hele situasjonen og kom meg raskt hjem etterpå. Seriøst jenter. Vær forsiktig jeg vil ikke at noe skal skje det fineste kjønn som finnes! Dette er ditt problem, som du forsøker å gjøre til andres problem. "At noe skal skje det fineste kjønn som finnes" vil ikke være noe problem hvis menn klarer å unngå å tvinge seg til sex. Også jenter kan bli våte av å se tiltrekkende menn, men det betyr ikke at de tvinger seg på dem likevel? 7
Lilac Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 Hvis jeg kunne gått naken hele tiden hadde jeg gjort det. 4
Viand Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 Heia deg for å be jenter om å ikke bli voldtatt i steden for å be gutter om å ikke voldta. Du suger :):):) Jeg kan sitte naken på café om jeg så vil, still not asking for it! 16
Gjest O.G. Skrevet 9. mars 2016 #13 Skrevet 9. mars 2016 23 minutter siden, Aye skrev: Nei jeg skriver ikke dette for å irritere. Jeg skriver det for min egen del og for jenters sikkerhet. Når jeg var å spiste på en kafe i dag så satt det noen jenter med svær utringning. Jeg er 100% ærlig når jeg sier at halve puppene viste. Så ikke ut som de hadde bh. De hadde kort miniskjørt, med gjennomsiktig strømpebukser. Hun ene satt sånn så jeg kunne se rett i skrittet hennes. Så trusa! Hvorfor? Er det for å gjøre menn kåt? Det kom seriøst precum ut av stakkaren min. Fikk lyst å gå bort å si i fra at den kle stilen deres bør dere endre på og tenke på sikkerheten. Men noe holdt meg tilbake. Jeg klarte i det minste å spise opp maten min, prøve å glemme hele situasjonen og kom meg raskt hjem etterpå. Seriøst jenter. Vær forsiktig jeg vil ikke at noe skal skje det fineste kjønn som finnes! Du er liksom den som skal fortelle folk at de bør tenke seg om to ganger...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #15 Skrevet 9. mars 2016 55 minutter siden, Aye skrev: Nei jeg skriver ikke dette for å irritere. Jeg skriver det for min egen del og for jenters sikkerhet. Når jeg var å spiste på en kafe i dag så satt det noen jenter med svær utringning. Jeg er 100% ærlig når jeg sier at halve puppene viste. Så ikke ut som de hadde bh. De hadde kort miniskjørt, med gjennomsiktig strømpebukser. Hun ene satt sånn så jeg kunne se rett i skrittet hennes. Så trusa! Hvorfor? Er det for å gjøre menn kåt? Det kom seriøst precum ut av stakkaren min. Fikk lyst å gå bort å si i fra at den kle stilen deres bør dere endre på og tenke på sikkerheten. Men noe holdt meg tilbake. Jeg klarte i det minste å spise opp maten min, prøve å glemme hele situasjonen og kom meg raskt hjem etterpå. Seriøst jenter. Vær forsiktig jeg vil ikke at noe skal skje det fineste kjønn som finnes! Gjør noe med sex-avhengigheten din, du. Anonymkode: 59660...14d
Gjest Cartman Skrevet 9. mars 2016 #16 Skrevet 9. mars 2016 Hvilke mannfolk spiser på kafe? Fint at kompassnåla di fungerer! Du kan bruke den til å holde balansen.
Gjest gjestvest Skrevet 9. mars 2016 #17 Skrevet 9. mars 2016 (endret) Problemet, som du selv påpeker, er at du blir kåt hele tiden. Det er ikke alle som blir det. Konklusjonen må da være at det er du som har vansker du trenger å bearbeide. Endret 9. mars 2016 av gjestvest Skrivefeil
Gjest Aye Skrevet 9. mars 2016 #18 Skrevet 9. mars 2016 (endret) Den 9.3.2016 at 19.38, IamGroot skrev: stakkars deg, som klarer ikke å passe på deg selv og kan ikke få blikk på en lettkledd jente uten å få en kano i buksene dine. Like dårlig som de jentene som må dekke håret sitt for å ikke bli voldtatt. Litt forskjell på å gå halvnakne (når det er så kaldt!) på kafeer og å dekke til håret. Jeg er imot at kvinner skal dekke håret. Så gal er jeg ikke. Er langt i fra muslim for å si det sånn. Du hadde forstått meg hvis du så med egne øyner hvordan de gikk kledd. Det var ikke bare sånn miniskjørt og topp som jenter går med om sommeren. Den 9.3.2016 at 19.39, IamGroot skrev: SERIØS GUTTER- gå på do og bruk hendene dine hvis du klarer ikke å kontrollere deg pga lite klær! Hadde dere jenter likt at vi menn gikk i så stram bukse/gjerne gjennomsiktig så kuken viste gått? Kan godt skifte klesstil jeg altså. Den 9.3.2016 at 19.50, AnonymBruker skrev: Hadde jeg hatt svære tits, så hadde jeg vist dem frem! Anonymkode: c9c67...5b9 Hvorfor? Er det så moro å vise seg frem? Føler dere dere mer selvsikre da? Nei dere elsker å få menn kåte ikke sant? Den 9.3.2016 at 19.51, AnonymBruker skrev: Kåte menn med stiv tiss og precum er ikke farlig, så om jentene liker å tirre hornye kikkere på cafe må de da få lov til det. At enkelte menn i stedet for å ta seg en kjapp runk på do, velger å vente på jentene i ei busk og hoppe frem for å voldta dem, handler om at enkelte menn er jævla drittsekker og ikke at jentene skal kle mer på seg. At noen liker å vise frem puppene og trusa/musa offentlig på et sted der folk spiser skjønner jeg imidlertid ikke. Det sier vel litt om de samme jentene også. Anonymkode: a8e8d...3be Nei det er ikke farlig, men er ikke så keen på å gå å runke på et offentlig do siden jeg ikke er så flink til å holde kjeft når jeg kommer. Går heller hjem å gjør det. Problemet er at noen takler jo ikke å se noen med en stiv en. Er automatisk drittsekk da også. Ber jeg jenter kle seg mer er jeg også drittsekk. Nettopp derfor jeg også ber jenter kle på seg. For det finnes jævla drittsekker som voldtar for de ikke får seg noe. De tar lett de lettkledde. Folk har tross alt advart jenter i mange år. Hører de? Nei. Blir bare sur. "Vi må få gå kledd sånn vi vil" ja for all del. Men bruk hjernen. Skjønner heller ikke hvorfor noen liker å vise seg så mye frem på et offentlig sted der man spiser. Den 9.3.2016 at 19.57, Viand skrev: Heia deg for å be jenter om å ikke bli voldtatt i steden for å be gutter om å ikke voldta. Du suger :):):) Jeg kan sitte naken på café om jeg så vil, still not asking for it! Hjelper det å be gutter og menn om å ikke voldta? Nei. Den 9.3.2016 at 21.45, Cartman skrev: Hvilke mannfolk spiser på kafe? Fint at kompassnåla di fungerer! Du kan bruke den til å holde balansen. Jeg spiser på kafe på dager jeg ikke orker å lage mat Som oftest med andre da, men en sjelden gang alene. Som i dag. Ryddet for svar til slettet innlegg. - Pavilion, mod Endret 10. mars 2016 av Pavilion
Gjest Aye Skrevet 9. mars 2016 #19 Skrevet 9. mars 2016 9 minutter siden, gjestvest skrev: Problemet, som du selv påpeker, er at du blir kåt hele tiden. Det er ikke alle som blir det. Konklusjonen må da være at det er du som har vansker du trenger å bearbeide. Blir ikke hele tiden, men blir lett kåt og det klarer jeg ikke styre selv om jeg prøver. Har hatt det sånn siden tenåra ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå