Julie Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Heisann! Den gamle mobilen min (en Nokia 6150) begynner å bli ganske sliten og velbrukt.. i den forbindelse tenker jeg på å kjøpe meg en ny mobiltelefon, helst Nokia (er godt fornøyd med dette merket). Tenker da på enten en 5210, 6310 eller 6510. Noen her med anbefalinger eller som vet om disse tlf. er bra? Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dextra Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei! Jeg har 3310 men syns den er litt for liten, eller litt for kort rett og slett.. 6310 er en profftelefon, altfor mange avanserte funksjoner i forhold til behovet mitt, men den eneste jeg falt for... I tillegg til at jeg får den til innkjøpspris.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Nokia er et bra merke og den telefonen du allerede har, 6150 er en av de beste noen gang så mitt råd er å kjøpe et nytt batteri til den du har hvis det er batteri kapasiteten du synes er "slitt". tro meg jeg har hatt de fleste nokia telefoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Versace Skrevet 5. mars 2002 #4 Del Skrevet 5. mars 2002 Kjøp deg 6210 viss du trenger ny telefon. Skriver du bare meldinger har du strøm i 4-5 dager pluss at den er lett smidig og utrolig digg å snakke i.. Så har den plass til masse vis av telefon nummere og sms meldinger. Den kan lagre 250 meldinger.. Det er utrolig digg. Har vært noen problemer på disse telefonene men min har fått så mye bank, men den er like flott forde.. Min anbefaling 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colin Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Ikke kjøp den....(6310) Har en haug med kompiser, som bruker den som jobbmobil, og de har bare hatt plager med dem. Hvorfor skal alle ha Nokia, foressten? _________________ COLIN1212[ Dette Innlegg er endret av: Colin den 2002-03-05 13:48 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #6 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg er enig med Colin, hvorfor må alle ha Nokia, de er jo de telefonene med mest tull. Motorola telefoner er kjempe bra syntes jeg! Mer holdbare og.. Men jeg skjønner jo at dere trenger nokia så dere kan sende fjortiss bildebeskjedene deres!! Solo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dextra Skrevet 11. mars 2002 #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Motorola er noe herk....BARE trøbbel ! Nokia tåler litt bank, derfor er det en ypperlig telefon for meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. mars 2002 #8 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har nå min 2. Ericsson telefon, og angrer på at jeg ikke kjøpte et annet merke. Når folk med nokia sender meg bildemeldinger eller meldinger over 140 tegn, blir det bare krøll. Men det mest irriterende er at den skrur seg av i et spika kjør, altså displayet blir helt sort bare jeg legger den fra meg omtrent. Det blir nok Nokia neste gang, eller kanskje Simens?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 11. mars 2002 #9 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg synest Nokia telefoner er best. Ikke fordi vi kan sende bildebeskjeder(som jeg syntest er sløsing av penger) men fordi det er så lett å "bli kjent " med den. Den er lite komplisert,menyen er bra, også er den liten og har ikke antenne:) Jeg er fornøyd med min Nokia 3330 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 11. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 11. mars 2002 Takk for svar alle sammen! Enten blir det til at jeg kjøper et nytt batteri til den jeg har, og "tyner" siste rest ut av den (fram til i sommer ell noe rundt der..) eller så kommer jeg til å kjøpe 5210. Ikke spesielt pen kanskje, men praktisk (vann- støtsikker osv) og tåler litt røff bruk. Passer meg bra Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #11 Del Skrevet 12. mars 2002 Guess What- jeg har også 3330! Er kjempefornøyd. Lyseblå med mørkeblått "listverk" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #12 Del Skrevet 29. april 2002 har hørt at nokia kommer med 3410 og 3510 i mai/juni... de skal vist ha de råeste ringelyden som noen gang er laget til telefon. nesten synth-lyd alstå den skal eg definetivt skaffe meg når den kommer. kommer med masse nye ringetoner også....ellers er jo 8310 bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 30. april 2002 #13 Del Skrevet 30. april 2002 Må bare slenge meg på! Har hatt min Nokia 6210 i halvannet år nå og er kjempefornøyd!! Har ikke hatt noe problem med den i det hele tatt, til tross for at den detter i gulvet både tidt og ofte, og mine tre søte små fingrer med den til alle tider! Så etter min mening er Nokia veldig bra, og 6210 er å anbefale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 30. april 2002 #14 Del Skrevet 30. april 2002 Ettersom jeg jobber med mobiler har jeg liksom utvalget, men det faller tilbake til Nokia hver gang. Nå har jeg en 8310 og den er bare super!!!! Til dere som "klager" på at det er bare tull med Nokia; husk at Nokia produserer massevis av telefoner, mange ganger fler enn sine konkurrenter, og derved blir feilprosenten nødvendigvis høyere. Jeg bruker ikke Nokia for å kunne sende bildemeldinger, men rett og slett på grunn av brukervennligheten og den supre kapasiteten på den..... (dagens tale *ler* fra ei som er lei all negativ omtale i medier av Nokia)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå