Gå til innhold

Hvis du skal på fest og vet det kommer en skikkelig irriterende person, drar du på festen eller lar du hver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal på fest til lørdag og får vite en skikkelig irriterende person skal komme. Jeg vet ikke hvordan han er i edru tilstand da vi kun har møtt hverandre på fest. Han er frekk og motbydelig når han drikker. Sist gang,  så sa han at rumpa mi var like stor som en låvedør og jeg hadde stygt hår. Jeg prøvde visst å være noe jeg ikke er? Skjønte ikke hvorfor jeg hadde Samsung. Iphone var jo best og Samsung var bare noe møkk! Jeg var dum som hadde Samsung. Sånn holdt han på hele kvelden!  Han havnet hele tiden ved siden av meg og han gikk meg på nervene. Virkelig. 

Joda, jeg burde bare unngå han og ikke bli irritert,  men det er vanskelig. Vil ikke han skal ødelegge kvelden igjen. Jeg har dårlig selvtillit og ikke noe gøy når han mener rumpa mi er feit. Har faktisk ikke lyst å på festen pga han :( 

Hadde dere dratt eller droppet det? 'Han er så frekk!

Anonymkode: ece25...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok dratt og prøvd å hevd meg over han. Skjønner at det er vanskelig, men prøv å ikke la en person ødelegge kvelden din. Kan du ikke alliere deg med en venn eller en venninne som kan "redde deg" dersom du skulle bli "fanget" av denne personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare skjelle jævelen ut? Eller være like fæl tilbake?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi blir nok ikke så mange. Det er en liten leilighet. Blir vanskelig å skulle unngå han hele kvelden. Kan i hvert fall unngå han på byen. Jeg gidder ikke å synke ned på hans nivå og lage dårlig stemning. Jeg har ikke lyst til å se han. Frister ikke og komme. Skjønner ikke hva problemet hans er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært borti noen slike. De gjør det som oftest som forsøk på en småfrekk spøk, men feiler og blir derimot bare frekke istedetfor. Det eneste som hjelper er å svare frekt tilbake, som en spøk. 

"Rumpa di er bred som en låvedør" besvares med "Så bra, det er ihvertfall på mote med stor rumpe. Verre med måne/kulemage/frekkhet/negging"

"Du har stygt hår" besvares med "Nååååå, så koselig sagt, du er virkelig en sjarmør!" 

Anonymkode: 75112...9df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe

Hadde så klart dratt, er bare tull å la en person ødelegge for deg (hvis du har lyst til å dra i utgangspunktet da, så klart). Er jo klart og tydelig at stakkaren har lav selvtillit siden han må rakke ned på deg på den måten. Og du blir sikkert ''målet'' hans siden han vet at du er bedre enn han, og dermed føler behovet for å dra deg ned. Men ikke la deg påvirke av det. Du er tusen ganger bedre enn han uansett ;)

Begynner han med drittkommentarer er det noen ganger faktisk best å si f.eks. ''haha, okey/ja vel/i like måte'', før du går vekk fra han. Det kan nemlig stoppe munnen på han om han får en oppfatning om at du faktisk ikke bryr deg. Jeg regner med at han ønsker en reaksjon. Eventuelt kan du jo fortelle han at det ikke er greit å holde på sånn, for det er det jo ikke!

Og ikke minst; kos deg på fest! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi blir nok ikke så mange. Det er en liten leilighet. Blir vanskelig å skulle unngå han hele kvelden. Kan i hvert fall unngå han på byen. Jeg gidder ikke å synke ned på hans nivå og lage dårlig stemning. Jeg har ikke lyst til å se han. Frister ikke og komme. Skjønner ikke hva problemet hans er?

Jeg ville rett og slett sagt til ham, med høy stemme, at "vet du, du snakker til andre folk som om du er helt dum i hodet selv. skjønner du ikke at DINE meninger ikke er fasiten her i verden??" 

Og derfor har jeg kun en begrenset mengde venner, og ingen såkalte "bekjente" liksomvenner. Folk liker meg eller så hater de meg, fordi jeg setter frekke mennesker på plass. Reagerer også hvis noen er frekke mot andre, og forsvarer "offeret".

Ville virkelig sagt fra at sånn går det ikke an å være, det er bare så teit. 

Anonymkode: 43fb0...a06

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra til verten? Spør om han/hun syns denne personen oppfører seg ok, og om han/hun kan backe deg litt hvis det skjer? 2 mot 1 bruker å hjelpe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke latt en sånn person stoppet meg fra å dra. Jeg hadde bare ignorert den idioten eller slått tilbake. Prøvd å eksprementere med situasjonen for å finne ut hvordan jeg skulle fått han til å slutte eller hvorfor han holder på sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar på fest med en slik en titt og ofte. Så jeg ville dratt og gjort mitt beste for å ignorere ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt:) men jeg er en person som svarer igjen, og stort sett så sitter mannfolka stumme igjen etter en prat med meg, dersom jeg føler at personen fortjener og jekke seg ned litt 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje han er forelsket i deg? Noen menn oppfører seg, merkelig nok, slik mot kvinnen de har i kikkerten.

Anonymkode: 36939...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

På de fleste fester er det alltid en som er irriterende og idiot. Vanskelig å komme unna. Noen tåler ikke alkohol og oppfører seg dårlig. Seriøst,  ikke la han ødelegge for deg og prøv å hev deg over det. Han som har problemer, ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt og jeg ville ganske enkelt sagt "har du ikke noe pent å si så er det ofte bedre å være stille" hvis det ble for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er forelsket i deg? Noen menn guttunger oppfører seg, merkelig nok, slik mot kvinnen jenta de har i kikkerten.

Anonymkode: 36939...e48

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min observasjon er at folk som klager på andre partygjester er like ille selv i støytene. Det er ofte sånn at det er hver sin gang det der med å drite seg ut på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en eksvenninne som har havnet i samme omgangskrets igjen. Det eneste jeg ber om er å få vite om hun kommer, da kan jeg selv finne ut om jeg har overskudd til å orke vedkommende. Har jeg en bra dag så drar jeg og har det gøy.

På en dårlig lar jeg være, spesielt om det er alkohol innvolvert. Plutselig finner man ut at man skal konfrontere hverandre og lager klein stemning for resten eller man føler seg dritt hele kvelden, ingen av delene gagner verken deg selv eller andre. 

Anonymkode: 22a41...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 9. mars 2016 at 20.39, O.G. skrev:

Min observasjon er at folk som klager på andre partygjester er like ille selv i støytene. Det er ofte sånn at det er hver sin gang det der med å drite seg ut på fest.

Litt uenig her. Jeg synes folk ofte faller inn i de samme mønstrene i fylla. Noen passer på alle, noen blir alt for fulle, noen blir usmaklige, noen vil slåss, noen vil gjerne ha nattmat tidlig osv.

Anonymkode: 8a5d4...754

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...