Gjest Magnifiq Skrevet 10. mars 2016 #21 Skrevet 10. mars 2016 Eldste varierer mellom nattasangen fra Karsten og Petra (tilpasset henne), og Tir'Na Noir. Minsten vil ha trollmor.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #22 Skrevet 10. mars 2016 Jeg sang masse for mine når de var små. Min eldste datter (nå 16) elsket en sang om pusekatt. Husker den enda❤️ I solen satt en pusekatt og pusset pelsen sin, den skulle gå i selskap,så den ville være fin. Men vet du at en nabokatt fikk 4 små i natt, nå ligger de og sover i en gammel herre hatt❤️❤️❤️ Hender jeg synger den på tull nå også,men merkelig nok blir hun flau😀 Anonymkode: 45d07...f2a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #23 Skrevet 10. mars 2016 Kjære Gud So ro lille mann No brukar bekk, no glitrar tind ( Vet ikke hva den egentlig heter) Lille måltrost Anonymkode: 7c070...bc3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #24 Skrevet 10. mars 2016 Jeg synger disse for barna mine : -Fager kveldssol -Blåveispiken -Den fyrste song eg høyra fekk -Blåmann -Sulla meg litt -Venter på far -Morgendagens søsken -Fola fola blakken Anonymkode: 46a8a...015
Xavana Skrevet 11. mars 2016 #25 Skrevet 11. mars 2016 Nå er barna mine store, men jeg har et utall nieser og nevøer jeg synger for. De faste er: Trollmors vuggevise Kjære Gud jeg har det godt Jeg folder mine hender små So, ro lillemann Jeg fant en sang på veien Jeg vet en deilig hage Sov, dukke Lise + sangene som jeg skrev til egne barns dåp. Har grusom sangstemme, egentlig, så min eldste pleide å late som om hun hadde sovnet for at jeg skulle slutte å synge.......
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #26 Skrevet 4. juni 2016 Jeg elsker "Vi har ei tulle" og sang den til datteren min hver kveld i flere år Anonymkode: 6b737...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå