AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Hvordan sminker dere bort porer og andre ujevnheter i ansiktet? Skriv gjerne også hva slags hudtype dere har:) blir så oppgitt over ansiktet mitt, må finne noe som fungerer. Anonymkode: b9a3a...d29
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Har blandingshub. Jeg har veldig lite ujenheter og urenheter, men har litt store porer over nese/kinn. Bruker først en primer, og så Bare minerals foundation Synes denne foundationen har gjort porene mine mindre over tid og. Anonymkode: 568eb...f82
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Takk for svar:) noen flere? Anonymkode: b9a3a...d29
Adaline Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 (endret) A Endret 26. november 2023 av Adaline
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Jeg bruker Smashbox pore minimizing photo finish foundation, og det er eneste foundation som faktisk funker for meg. Har prøvd det meste av dyre merker kjøpt på hudpleiesalonger, men ingenting funket. Så en dag gikk jeg inn på Kick og ba om råd. Og endte opp med denne😊 Har forresten kombinert hud, denne starter som tørr, og blir oljete utover dagen. Store porer og til tider litt småkviser, men den foundationen gjør huden veldig mye finere😊 Anonymkode: b98ba...454
Miranda16 Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Skrubber du huden først, funker det bra, men hvis bruke det hver dag, så må du bruke som man er mild og kun på de områdene du trenger.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Jeg bruker bare minerals sminke, men merker at pudder gjør at porene mine synes mer. Likevel er det den sminken som jeg føler blir mest jevn på meg. På porer føler jeg det hjelper å bruke primer, og i tillegg har jeg en vaselin lignende te tre salve som jeg forsiktig kan gni mellom fingrene og trykke litt på fjeset, som virker til å minske porene en del på meg hvertfall. Anonymkode: ef0f4...469
Sandie Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Jeg synes primere og pore-produkter er til liten nytte.Selv om de kanskje kamuflerer litt der og da,føler jeg de gjør porene enda mer tilstoppet etterpå.Det enkleste og beste for min del er å gå over med litt pudder etter at jeg har tatt på foundation.
anybody Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 renser huden og bruker børste på porene. Sminker med pore minimizing primer, og går over et par ganger med denne før foundation. Syns det fungerer veldig bra
Cc Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Anbefaler primer fra Lancome. La base pro. Brukes under foundation og avslutt med pudder. Da får du en fin finish.
Kristanna Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 Primer, foundation og pudder tilslutt Pudder må friskes i løpet av dagen/kvelden. Er nok pudderet som gjør susen tror jeg. Har kombinert hud.
doktorproktor Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 Den 13.3.2016 at 20.08, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Smashbox pore minimizing photo finish foundation, og det er eneste foundation som faktisk funker for meg. Har prøvd det meste av dyre merker kjøpt på hudpleiesalonger, men ingenting funket. Så en dag gikk jeg inn på Kick og ba om råd. Og endte opp med denne😊 Har forresten kombinert hud, denne starter som tørr, og blir oljete utover dagen. Store porer og til tider litt småkviser, men den foundationen gjør huden veldig mye finere😊 Anonymkode: b98ba...454 Finnes den i foundation også, eller bruker du kun primer?
Gjest StripeyPanda Skrevet 19. mars 2016 #13 Skrevet 19. mars 2016 Bruker en fuktig beautyblender (fra h&m) til å dabbe på foundation! Oppdaget dette for et par uker siden og går aldri tilbake til børste for foundation. Det legger seg kjempenaturlig på huden og fuktigheten tar vekk overflødig produkt. Bruker Loreal sin Infallible matte foundation. Porene synes ikke - bruker ikke pudder heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå