Gå til innhold

Brae vitser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen et par morsomme vitser å komme med så skriv gjerne ned :fnise: husk at en god latter forlenger livet:tongue:

Anonymkode: 3ca20...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per Sandberg. 

Endret av super-s
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å komme med den type vits du sikkert etterspurte, så kan jeg komme med den som var favoritten min i flere år. De norske versjonene jeg fant da jeg googlet var dårlig skrevet, så poster den heller på engelsk:

A young man truly in love with his girlfriend decided to have her name tattooed on his penis. Her name was Wendy, and the tattoo was done while the penis was erect, so when it was not erect all you could see was W Y. Shortly after the couple was married they were honeymooning in Jamaica the man was in a bathroom in Jamaica, and standing next to him was a Jamaican man who also had a W Y on his penis. The American said to him "Oh is your girl named Wendy too?" The Jamaican replied, "No, Mr. that says Welcome to Jamaica, this is your lucky day". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Mondegreen

An ancient Greek goes to a ­tailor to get his trousers mended. The tailor asks: “Euripides?” The professor replies: “Yes. Eumenides?”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...