Gå til innhold

Tisser på meg når jeg har sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har et problem, og det er at jeg tisser meg ut når jeg får orgasme. Dette skjer når jeg sitter øverst og rir på den måten som er best for damer,  men ikke i andre stillinger! Er kjempefrustrerende, og kjenne at jeg blir redd for å få orgasme når dette kan skje.     

Før han jeg er med nå, hadde jeg en kjæreste som var ganske stor, men det skjedde nesten aldri med han.  Vet ikke om det betyr noe at jeg hadde en periode uten sex på syv måneder hvor jeg nok var litt lat med knipeøvelsene,  noe jeg har gjennomtatt nå for en stund siden. Denne mannen jeg er med nå er under gjennomsnittet, men penisen hans er bøyd frem mot urinblæren.   Han sier at det ikke gjør noe, men er usikker på om han forstår at det er tiss. 

Føler meg så utrolig heslig når det er slik som dette, og kjenner at jeg ikke klarer å være så avslappet som jeg gjerne vil være. Dette skjer selv om jeg nylig har vær på toalettet. 

Hvor vanlig er dette? Må jeg bare fortsette å knipe og håpe på at det blir bedre? Har fått ett barn, men det er 10 år siden. 

Og til dere som mener dette er squirting: det lukter som regel tiss, så glem det. 

Anonymkode: 7e2a2...7c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvor vanlig det er at man blir såpass slap i urinblæren etter fødsel, ser for meg at de fleste med dette problemet ikke liker å prate om det. Men knip i vei, prøv å gå på do like før sex og kanskje unngå å få orgasme når du er øverst. Eller så kan du prate med lege om han kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er gutt og har opplevd dette noen ganger. Synes det slettes ikke gjør noe som helst, tvert imot. At damen skvetter er bare opphissende synes jeg. Har faktisk opplevd at når jeg suger henne at det kommer en stråle, det er bare en stor nytelse. Det er jo absolutt helt reint det som kommer ut. Har derfor bare sakt at hun må slappe av og la meg få det som kommer.

Anonymkode: 9c1d5...54e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg tror ikke at du tisser på deg  :) Dette skjer bare i forbindelse med orgasme, sant? Jeg tror du får en real spruteorgasme. Det er ikke urin, det som kommer, men en annen luktfri væske. Jeg har det på samme måte. Jeg ynes det er litt pinlig, da det gjør seng og av og til mannen klissbløt. Mannen min liker det, det er en bekreftelse på at jeg har hatt det deilig. 

Anonymkode: 1d1dd...00a

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, frk91 skrev:

Aner ikke hvor vanlig det er at man blir såpass slap i urinblæren etter fødsel, ser for meg at de fleste med dette problemet ikke liker å prate om det. Men knip i vei, prøv å gå på do like før sex og kanskje unngå å få orgasme når du er øverst. Eller så kan du prate med lege om han kan hjelpe deg.

Jeg tror du har helt rett, er nok dette jeg må gjøre. Nytter ikke å gå på do rett før sex, det kommer tiss uansett.   Skal fortsette med knipingen og ringe legen min etter hvert. Takk for svar. :-) 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg er gutt og har opplevd dette noen ganger. Synes det slettes ikke gjør noe som helst, tvert imot. At damen skvetter er bare opphissende synes jeg. Har faktisk opplevd at når jeg suger henne at det kommer en stråle, det er bare en stor nytelse. Det er jo absolutt helt reint det som kommer ut. Har derfor bare sakt at hun må slappe av og la meg få det som kommer.

Anonymkode: 9c1d5...54e

Det er godt å lese at en mann har denne innstillingen til noe sånt som dette, men må nevne igjen at det ikke er "sprutorgasme", det er, som jeg forstår, tiss. Noen ganger lukter det litt urin, andre ganger ikke. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg tror ikke at du tisser på deg  :) Dette skjer bare i forbindelse med orgasme, sant? Jeg tror du får en real spruteorgasme. Det er ikke urin, det som kommer, men en annen luktfri væske. Jeg har det på samme måte. Jeg ynes det er litt pinlig, da det gjør seng og av og til mannen klissbløt. Mannen min liker det, det er en bekreftelse på at jeg har hatt det deilig. 

Ja, skjer kun når jeg får orgasme, derfor prøvde jeg i det lengste å tenke at det var det du sier, men er ganske sikker på at det ikke er det. E jo deilige orgasmer som jeg nyter, det er bare det at dette ødelegger. Noen ganger kommer det mer enn andre. 

Som @frk91, så er ikke dette noe jeg snakker med andre om. Takk for fine svar, dere. :-) 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har et problem, og det er at jeg tisser meg ut når jeg får orgasme. Dette skjer når jeg sitter øverst og rir på den måten som er best for damer,  men ikke i andre stillinger! Er kjempefrustrerende, og kjenne at jeg blir redd for å få orgasme når dette kan skje.     

Før han jeg er med nå, hadde jeg en kjæreste som var ganske stor, men det skjedde nesten aldri med han.  Vet ikke om det betyr noe at jeg hadde en periode uten sex på syv måneder hvor jeg nok var litt lat med knipeøvelsene,  noe jeg har gjennomtatt nå for en stund siden. Denne mannen jeg er med nå er under gjennomsnittet, men penisen hans er bøyd frem mot urinblæren.   Han sier at det ikke gjør noe, men er usikker på om han forstår at det er tiss. 

Føler meg så utrolig heslig når det er slik som dette, og kjenner at jeg ikke klarer å være så avslappet som jeg gjerne vil være. Dette skjer selv om jeg nylig har vær på toalettet. 

Hvor vanlig er dette? Må jeg bare fortsette å knipe og håpe på at det blir bedre? Har fått ett barn, men det er 10 år siden. 

Og til dere som mener dette er squirting: det lukter som regel tiss, så glem det. 

Jeg har ikke noe i mot at ei dame tisser/spruter på når det går for henne. Ei dame jeg var sammen med, hadde ei sprutemus, og jeg skulle bruke fingre så mye i henne før hun skvetta litt. Når hun satt oppå meg, lot hun det stå til og jeg nøt det til fulle når jeg kjente det rant mellom lår og baller :P Jeg har bare ett råd til deg, NYT DET! Og du må tro på det han du er sammen med nå sier ;) 

Skrevet

sprut orgasme eller tisser du på deg ?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Viking1980 skrev:

sprut orgasme eller tisser du på deg ?

JEG TISSER! Har sagt til han at jeg tror det er tiss, men virker ikke som om han helt forstår. Ikke er han dum heller. Får vel bare kjøpe meg en bleie, eller noe. 

Gjest Klopp
Skrevet (endret)

Har skjedd meg også. Ikke hele tiden men av og til. Heldigvis ikke når noen har sugd meg. Men inni noen. Brukte kondom ihvertfall. Har også skjedd når jeg har blitt runket. Ble redd hun skulle synes det var ekkelt men heldigvis ble det ledd bort. Har aldri skjedd når jeg har kost meg på egenhånd. Synes det er rart og litt flaut, men deilig er det. Det er bare litt urin og det må vel alle takle ;) 

Endret av Klopp
Skrevet
Den Wednesday, March 09, 2016 at 22.03, AnonymBruker skrev:

Enig! Selvom TS hardnakket mener det er urin, er det nok kvinnelig orgasmisk ejakulasjon. 😀

Gjest Klopp
Skrevet
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Enig! Selvom TS hardnakket mener det er urin, er det nok kvinnelig orgasmisk ejakulasjon. 😀

Hva med oss mannlige tissere da? Det er ikke kvinnelig?

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått til legen med det.

Anonymkode: edd82...f28

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...