Gå til innhold

Parfyme: Gucci II, evt. Pure Poison fra Dior


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har ikke anledning til å lukte på disse parfymene i nærmeste fremtid (er forkjølet og potte tett), så kanskje noen vil beskrive disse parfymene for meg?

(Har tidligere brukt Laura, Ralph, Hypnotic Poison, Cerruti 1881, Light Blue og Noa- bruker noen av dem fortsatt... Kan de to i overskriften sammenlignes med en av disse?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg er inhabil i forhold til Pure Poison, for jeg synes det er den styggeste parfymen jeg har luktet på lenge.synes den lukter dofrisker, rett og slett

Gucci II er fruktig og frisk og relativt lett, men ikke lik noen av de parfymene du nevner. Litt tyngre, mer fruktpreget, vil jeg si. Flott flaske har den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gucci rush 2 - er det den du mener? Den er veldig frisk, fruktig! Jeg synes en del av de parfymene du bruker lukter godt, så tror ikke du blir skuffet om du kjøper gucci :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rosa Guccien er kjempegod, den vurdera eg også å kjøpa...og eg har mange av dei du har hatt:) Men ein må jo sjølvsagt prøva dei på sjøl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Du må nesten prøve dem på selv, du vet sikkert at parfyme reagerer kjemisk med huden din, noe som gjør at parfymer lukter forskjellig fra person til person.

Jeg stod også nylig og vurderte Gucci vs. Pure Posion. Valget falt på Pure Poison, synes den er nydelig og sexy. Gucci-duften luktet godt på flasken, men på huden bare "forsvant" den etter en halvtimes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Gucci rush 2 - er det den du mener? Den er veldig frisk, fruktig! Jeg synes en del av de parfymene du bruker lukter godt, så tror ikke du blir skuffet om du kjøper gucci :-)

Gucci Rush II er en annen parfyme enn den det blir referert til her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begge og synes de er kjempegode, selv om jeg akkurat nå har Pure Poison som klar favoritt! Den er deeeilig!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har begge og synes de er kjempegode, selv om jeg akkurat nå har Pure Poison som klar favoritt! Den er deeeilig!  

:hjerter:

Hvilke andre parfymer har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor spørsmålet men... Jeg har akkurat funnet meg ny parfme etter lang tids snusing rundt, Stella McCartneys "Stella"! Den er helt nydelig! :) Tidligere brukte jeg "Envy" og "Light Blue"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre parfymer har du?

Hypnotic Poison er også en favoritt, men den er jo litt tyngre enn Pure Poison.

Ellers liker jeg (og har) Contradiction av CK, Cheap'n Chic fra Moschino (ute av produksjon?) og Very Valentino. Har en hel haug andre også, men synes ikke de er verd å nevne...

Gucci I synes jeg forresten også er kjempegod, men litt søtere enn II!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor spørsmålet men... Jeg har akkurat funnet meg ny parfme etter lang tids snusing rundt' date= Stella McCartneys "Stella"! Den er helt nydelig! :)

Enig! Den lukter kjempegodt! (men dessverre ikke på meg :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...