AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Har fått et lite problem da det ene feste på lamellene mine ble ødelagt. Det ser ikke så pent ut når den ene henger ned å slenger. Jeg er ganske ung og har ikke så mye peiling på lameller. Vet noen hvordan jeg skal fikse dette..... går det ann å kjøpe nytt feste eller må det bestilles nytt sett med lameller ? Koster vel litt med nye da det er en lengde på 250. Hjelp tas imot med stor takk Anonymkode: 3f2a1...7cc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Du går på en butikk (jysk har dem, feks) og ber om en pakke lamellefester/oppheng. Så erstatter du den ødelagte med en ny en. Det er helt vanlig at desse festene morkner opp og faller av. Anonymkode: f73c1...323
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 http://jysk.no/gardiner/tilbehor-verktoy/tilbehor/lamellgrep-6-stk-pk-hvit Den her. Anonymkode: f73c1...323
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Ååå, tusen takk! Nå ble jeg glad for at det var så lett å fikse Anonymkode: 3f2a1...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå