Gå til innhold

Kinesisk restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en bra kinesisk restaurant i oslo å anbefale?Vi skal ut og spise på fredag og vi tenkte vi kunne spise kinesisk mat denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste kinesiske restauranten i Oslo er uten tvil Dinner i Stortingsgaten. Bestilling er helt nødvendig hvis du vil ha bord.

Skrevet

Jeg syns også Dinner er bra og i følge ei kinesisk ei jeg har jobbet med er den veldig "riktig" i forhold til hvordan maten virkelig er i kina.

HVis du ikke absolutt må på kinesisk men kanskje syns asiatisk er greit anbefaler jeg Yaya's i Munkedamsveien. Der har de skikkelig kuult inventar og atmosfæren er veldig avslappet og koselig..jeg syns Dinner er litt stivt + at det er fryktelig trangt mellom bordene.

PÅ Yaya's har de store posjoner og maten er billig! (vVis du esr Bill.Merk Bryllup på TV3 så er den den restauranten hun var på for en eller to epsioder siden da de lå i hengekøyer etc.)

Skrevet

Oriental Restaurant er min favoritt i Oslo. Den ligger like ved Bristol i Arbeidergata 2, i 2. etasjen over Bohemen. De har et ganske assortert asiatisk kjøkken, store porsjoner og god service. Bordbestilling er nødvendig på kveldstid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Xich Lo på Egertorvet er riktignok vietnamesisk, men jeg har lyst til å nevne det likevel, for det er så koselig der og KJEMPEGOD mat!

Skrevet

Dinner :-)

Men mulig du er litt sent ute med å bestille bord...

Alltid fullt der :roll:

Gjest LoisLane
Skrevet

Stemmer på Dinner, jeg også. Søren at jeg bor to timer unna, fikk SÅ lyst til å spise der!!!

Fortell oss hva du bestemte deg for og hva dere spiste, da!

Gjest lyna ii
Skrevet

Oriental som noen nevnte over her er blitt "søsterrestauranten" til Dinner, dvs. samme eiere og omtrent samme meny. Aldri noe problem å få bord der, og supergod mat. Litt billigere enn Dinner er det også.

Skrevet

Tar og ringer Dinner i morgen og høre om de har ledig bord jeg.Takk jenter

Skrevet

Det var fullt på Dinner,så det blir oriental i stedet

Skrevet
Det var fullt på Dinner' date=så det blir oriental i stedet

Da må du komme deg på Dinner ved en annen anledning. Maten er bare nydelig... og sterk! 8)

Skrevet
Da må du komme deg på Dinner ved en annen anledning. Maten er bare nydelig... og sterk! 8)

Jepp,det skal jeg gjøre:)eR det veldig dyrt der?Vi pleier å betale rundt 1000kr når vi er ute og spiser,koster det mer enn det på Dinner?

Skrevet

Jepp,det skal jeg gjøre:)eR det veldig dyrt der?Vi pleier å betale rundt 1000kr når vi er ute og spiser,koster det mer enn det på Dinner?

Forrettene ligger fra 65 til 100 kroner, hovedretter fra 150 til 200 kroner.

Skrevet
Forrettene ligger fra 65 til 100 kroner, hovedretter fra 150 til 200 kroner.

Ikke verre nei.Jøss trodde det var veldig dyrt jeg.Takk Lady-M

Skrevet

ååhh... selv etter et mega taco-måltid fikk jeg superlyst på dinner-dinner.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...