Gå til innhold

Garderobeskapene fra IKEA??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKEA har vel generelt god kvalitet? PAX er jo et helt system, og er nok kjøpt av veldig mange nordmenn. Tror det er et ganske trygt valg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikea har IKKE generelt god kvalitet! Men pax er slett ikke verst, det og kjøkken er det eneste fra ikea som jeg er fornøyd med. Og jeg har mye ikea, klarer ikke stå imot selv om jeg vet at kvaliteten er under middels...  Så mye fint!

Anonymkode: c59bd...399

Skrevet

Hvilke slike serier fra IKEA er det som ikke har god kvalitet? Kjøkkenserien deres er f.eks. også kjent for å være kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

Vi har garderobeskap i pax-serien i flere rom, og er veldig fornøyd med dem. Både de og bokhyllene fra Ikea (en eller annen modulserie jeg ikke husker navnet på) har taklet røff bruk i snart ti år uten problemer.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, jabx skrev:

Hvilke slike serier fra IKEA er det som ikke har god kvalitet? Kjøkkenserien deres er f.eks. også kjent for å være kvalitet.

Den er vel gjerne bord og andre møbler osv. som har litt lunken kvalitet.

Kjøkkenet har jeg hørt mye bra om. Garderobeskapene og☺

Anonymkode: 5bf6d...a43

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har spisebordet Bjursta, det tåler ingenting, er noen måneder gammelt og ser ut som det er flere år, veeeeldig sparsomt brukt. Tidligere hadde vi et billig bord fra Jysk, det tålte MYE mer. Hemnes senga får omtrent skraper bare jeg støvsuger litt for hardt ved siden av ;-)  har billy hyller, de har holdt seg ok. Har også fire kommoder i samme serie, husker ikke navn, veldig fine å se på, men det er det.

men som sagt fornøyd med kjøkkenet og pax. Selv om kjøkkenet er bra så er jo ikke IKEA kjøkken noe kvalitets kjøkken som feks JKE...

Anonymkode: c59bd...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...