Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst på noen fine peplumtopper med blomsterprint til våren/sommeren. 
Men sliter veldig med å finne noen. Er peplumtopper helt "ut"? 

Anonymkode: 5c712...b52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Like ut som hockeysveis

Anonymkode: 41a6a...3dc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Uff ja, den har vel allerede hatt sin storhetstid nå, og den fortjener å dø ut. 

Anonymkode: 8bff5...78f

AnonymBruker
Skrevet

Peplum som begynner ved livet kan være kledelig om man har mage å skjule, men har man midje ser man mer firkantet ut med dette. Drit i om det er ut eller ikke er mitt råd, bruk og kjøp klær du selv føler du kler og som du føler deg vel i.

Anonymkode: b6d12...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å finne er som regel ensbetydende med "ut". Men det betyr jo ikke at du behøver å la være å bruke det :)

Anonymkode: 154a8...55b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av hva som er inn eller ut sånn egentlig. Men jeg tenkte det var ut siden jeg virkelig strever med å finne peplumtopper på nettbutikker. Ønsker meg en i blomstrete print i pastellfarger. Evt en overdel med lange ermer som er litt sommerlig. Er så lei av vinterfarger. :-)

Skrevet

Du kan jo sy en egen ;) de er ikke vanskelige å lage selv hvis du kjøper et mønster

Skrevet

Så en i blomstrete print, men litt mørk, på Gina Tricot i januar. Kanskje de har flere lignende der

AnonymBruker
Skrevet

Takk, skal sjekke ut siden. :-) Nå er det ikke peplumtopper som er det viktigste selv om jeg oppga det som tittel i denne tråden, men generelt sommertopper og helst med litt lang erm. Og da var det første som slo meg peplum av en eller annen grunn. :P Men jeg er veldig glad i blomsterprint. Synes det er så fint når det begynner å bli vårlig ute.

Skrevet

De har en med blomster på Nelly, tror det er en av deres egne merker. 
Selv kjøpte jeg en rød i fjor og den var kjempefin på, men den sklir desverre opp hver gang jeg reiser meg
ellers skulle jeg ha hatt fler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...