AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Okei, jeg vet det finnes maaange kjerringråd, men lakrisrot te? Virkelig? Er det noen som faktisk har erfaring med dette? Jeg vil høre litt fra andre ang kjerringråd siden jeg er 5 dager over termin. Kan si at sex hjelper ikke, ikke bryststimulering heller, ikke vaske hele leiligheten, ikke slappe av (som jeg har gjort i 4 dager nå og sovet omtrent hele tiden).. Så om du har erfaring med denne teen så gjerne si hva din erfaring var Anonymkode: 9a6fe...c8e
Vattenflaska Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Trur neppe du vil få effekt av en lakrits rot te hvis ikke samleie fungerer. Babyen kommer når den komme.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, karlakarl skrev: Trur neppe du vil få effekt av en lakrits rot te hvis ikke samleie fungerer. Babyen kommer når den komme. Hadde det vært så enkelt å slå seg til ro med den tanken om at baby kommer når den kommer så Anonymkode: 9a6fe...c8e
Vattenflaska Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært så enkelt å slå seg til ro med den tanken om at baby kommer når den kommer så Anonymkode: 9a6fe...c8e Er ikke alltid så mye aent en kan gjør enn å vente. Prøv heller å finne noe å underholde deg med. Endret 9. mars 2016 av karlakarl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå