AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Noen som har tips til produkter som man kan bruke på vachetta læret til Louis Vuitton? Som er vannavstøtende eller lignende slik at ikke hver dråpe vann som kommer nær dette skinnet blir der for alltid . Takk! Anonymkode: d8bfe...f48
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Fikk du ikke tips om dette da du kjøpe vesken? Anonymkode: ba15c...e82
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du ikke tips om dette da du kjøpe vesken? Anonymkode: ba15c...e82 Hadde jeg fått det, så hadde jeg ikke spurt . Anonymkode: d8bfe...f48 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til produkter som man kan bruke på vachetta læret til Louis Vuitton? Som er vannavstøtende eller lignende slik at ikke hver dråpe vann som kommer nær dette skinnet blir der for alltid . Takk! Anonymkode: d8bfe...f48 Veskebutikker har ulike produkter til bruk på skinnvesker for å holde dem rene og beskytte dem mot smuss. Jeg bruker å rense vesker og lommebøker når jeg renser skinnmøblene med samme produkter. I tillegge sprayer jeg med impregneringsspray for skinn. Anonymkode: 4b928...bfd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veskebutikker har ulike produkter til bruk på skinnvesker for å holde dem rene og beskytte dem mot smuss. Jeg bruker å rense vesker og lommebøker når jeg renser skinnmøblene med samme produkter. I tillegge sprayer jeg med impregneringsspray for skinn. Anonymkode: 4b928...bfd Takk for svar! Er litt skeptisk til å bruke hvilke som helst spray/produkter, egentlig. Skinnet er jo helt lyst og ubehandlet i utgangspunktet så vil være forsiktig med hva jeg bruker på det. Skinnet får jo en nydelig patina etter hvert, men det er ikke det jeg vil unngå. Vil bare unngå at sånne vannflekker setter seg fast i skinnet og blir der . Anonymkode: d8bfe...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå