Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en iPhone 5s som er litt over 1,5 år gammel. Jeg har i hele vinter slitt med at den slår seg av når den blir kald, men det har jeg regnet med, da jeg vet batterier ikke tåler kulde. Nå har jeg derimot begynt å merke at batteriet tømmes utrolig fort selv om jeg er inne i varmen. Da jeg stod opp i dag hadde jeg 100% strøm, etter to timer hadde jeg bare 50% igjen, og da har jeg bare brukt telefonen sporadisk til sjekking av facebook og snapchat og sånne ting. Jeg krysser alltid ut alle appene etter bruk.

Hva kan jeg gjøre for å forbedre batterilevetiden? Garantien har vel gått ut, så det er kanskje ikke noe jeg kan gjøre med det? Telefonen var nemlig en bursdagsgave fra min far, og jeg vet han hadde den i noen mnd før jeg fikk den.

Anonymkode: 6a4b3...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du kan få skiftet batteri. Det er helt overkommelig pris på en telefon du har fått i gave. 5s er såpass ny at det er verdt det.

2. Slutt å krysse ut applikasjonen etter bruk. Du øker strømforbruket (iPhone er designet for å kjøre med ofte brukte applikasjoner; å krysse dem ut motarbeider alle funksjoner som skal spare batteri i systemet. iOS er ikke Android, som fungerer anderledes.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...