Gå til innhold

GoT sesong 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 31424...2e8

Skrevet

Herregud ja! Så den i går og holdt på å dævve :fnise:

Melisandre tar av seg klærne= gjenopplive Jon?

Og whaat, var ghost også drept? Synes han lå død ved siden av Jon D:

Og woooh så en fyr med dragerustning of to sverd! Tower of joy kanskje?:hoppendeglad:

Skrevet

Gleder meg :hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som veit når det er mulig å få kjøpt denne sesongen av Game of Thrones?

Hos CDON står det fremdeles bare "Kommende" - uten at det står oppført noen dato om når den faktisk skal dukke opp.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos CDON står det fremdeles bare "Kommende" - uten at det står oppført noen dato om når den faktisk skal dukke opp.

Hvis du mener sesong 6 så har ikke den gått på TV ennå. Sesong 5 kommer/kom ut denne uken. Sesongene pleier å bli gitt ut i mars året etter sesongen gikk på TV, så regner med sesong 6 kommer på DVD om ett år.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil denne sesong 6 være dryg? I tilfelle vil eg nekte min kjære og titte på den. 

Anonymkode: 5ae65...cad

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil denne sesong 6 være dryg? I tilfelle vil eg nekte min kjære og titte på den. 

For en raus kjæreste du er... Nekte et annet menneske å se det de ønsker på TV...? 

Anonymkode: 663ad...e43

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du slutte å trolle a? Er så sykt lei av å lese deg klage over hvor "dryg" serien er. Det er bare å ikke se på den.

Anonymkode: 82326...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tower of joy :bond:

Anonymkode: df75d...96c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du slutte å trolle a? Er så sykt lei av å lese deg klage over hvor "dryg" serien er. Det er bare å ikke se på den.

Kan rapportere deg for dette. Svar på mitt spørsmål. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forventer du at noen skal kunne svare på et spørsmål om en sesong som enda ikke er blitt vist på tv? 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg ikke har en sånn kontrollerende kjæreste som skal bestemme hva jeg får lov til å se på. 

Det er for øvrig ingen som kan svare på spørsmålet ditt, siden sesongen ikke har kommet enda. 

Anonymkode: 4f0ce...5c1

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rapporter meg da. Jeg bare ville regnet med at serien er for drøy for din smak. Får nok se et par pupper denne sesongen og, som vi alltid gjør. Og som de andre sier, serien er ikke sendt ennå så ingen kan vel egentlig svare på spørsmålet ditt. Jeg prøver meg likevel. Svaret på spørsmålet ditt er JA.

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Den 16.3.2016 at 12.29, AnonymBruker skrev:

Ikke før etter sesong 6 har vært på TV. Så til neste år jeg vil tippe rundt Mars 2017.

Skrevet

Gleder meg!!!! :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rapporter meg da. Jeg bare ville regnet med at serien er for drøy for din smak. Får nok se et par pupper denne sesongen og, som vi alltid gjør. Og som de andre sier, serien er ikke sendt ennå så ingen kan vel egentlig svare på spørsmålet ditt. Jeg prøver meg likevel. Svaret på spørsmålet ditt er JA.

Takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...