Cmilla Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Noen som har hørt om Sea Band som man får kjøpt på apoteket? Den kan brukes når man er gravid og hjelpe mot kvalme. Er så fryktelig kvalm fortiden at jeg ikke kommer meg på jobb. Så er det noen som har prøvd dette? Funker det?:)
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Jeg syns det funka. Har også brukt seabands mot bilsyke i mange år. Men de må settes riktig på ellers funker de ikke. Anonymkode: 561dc...a42
Arkana Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Jeg synes ikke det fungerte så veldig mye alene, tok kanskje toppen av kvalmen, men kombinert med ingefærkapsler fra helsekosten var det supert.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Hadde en liten effekt, og alt som hjelper litt er gull verdt! De kostet 180 kr tror jeg så er jo en liten pris for å teste ut om de virker på deg. Jeg hadde de på så og si konstant første tre måneder 😊 Anonymkode: 17579...a76
Mammabamma Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Null effekt. Jeg holdt det gående på tyrkisk pepper og saltsild.
Tussilago_2 Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Fungerte bedre etter at legen justerte dem for meg, skal sitte i mellom 2 sener fikk jeg forklart...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Fungerte ikke, men hadde hyperemesis da. Anonymkode: a29d8...54f
FantasDick Skrevet 10. mars 2016 #11 Skrevet 10. mars 2016 Er ikke sikker på om de fungerte, men turte ikke ta de av i tilfelle de virket litt. Jeg var så kvalm at jeg trodde jeg skulle dø.
Lykkerusen Skrevet 10. mars 2016 #12 Skrevet 10. mars 2016 jeg var helt avhengig av å bruke de en periode:) Det jeg merket var at de fungerte ikke dersom jeg allerede var veldig kvalm da jeg tok de på, men om jeg hadde de på i utgangspunktet ble jeg ikke kvalm. Passet veldig fint for meg som før jeg gikk til innkjøp av sea bands oftemåtte hoppe av bussen for å spy før eller løpe på bakrommet mens det var kunder i butikken når kvalmen stod på som verst. Det gjorde det rett og slett litt enklere å fungere i hverdagen:)
Riskrem Skrevet 10. mars 2016 #14 Skrevet 10. mars 2016 Brukte de hver dag, hele dagen i ukene jeg var kvalm. Synes det fungerte ganske bra. Nå var ikke jeg superkvalm, så kanskje det fungerer bedre på de som ikke er ekstremt kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå