Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt om Sea Band som man får kjøpt på apoteket? Den kan brukes når man er gravid og hjelpe mot kvalme. Er så fryktelig kvalm fortiden at jeg ikke kommer meg på jobb. Så er det noen som har prøvd dette? Funker det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ga ingen effekt hos meg dessverre :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det funka.

Har også brukt seabands mot bilsyke i mange år.

Men de må settes riktig på ellers funker de ikke.

Anonymkode: 561dc...a42

Skrevet

Jeg synes ikke det fungerte så veldig mye alene, tok kanskje toppen av kvalmen, men kombinert med ingefærkapsler fra helsekosten var det supert.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en liten effekt, og alt som hjelper litt er gull verdt! De kostet 180 kr tror jeg så er jo en liten pris for å teste ut om de virker på deg. Jeg hadde de på så og si konstant første tre måneder 😊

Anonymkode: 17579...a76

Skrevet

Null effekt.

Jeg holdt det gående på tyrkisk pepper og saltsild.

Skrevet

Funka ikke for meg. 

Skrevet

Fungerte bedre etter at legen justerte dem for meg, skal sitte i mellom 2 sener fikk jeg forklart... 

AnonymBruker
Skrevet

Fungerte ikke, men hadde hyperemesis da.

Anonymkode: a29d8...54f

Skrevet

Noen ganger funket det, andre ganger ikke. 

Skrevet

Er ikke sikker på om de fungerte, men turte ikke ta de av i tilfelle de virket litt. :ler: Jeg var så kvalm at jeg trodde jeg skulle dø. 

Skrevet

jeg var helt avhengig av å bruke de en periode:) Det jeg merket var at de fungerte ikke dersom jeg allerede var veldig kvalm da jeg tok de på, men om jeg hadde de på i utgangspunktet ble jeg ikke kvalm. 

Passet veldig fint for meg som før jeg gikk til innkjøp av sea bands oftemåtte hoppe av bussen for å spy før eller løpe på bakrommet mens det var kunder i butikken når kvalmen stod på som verst. Det gjorde det rett og slett litt enklere å fungere i hverdagen:) 

Skrevet

Fungerte på meg 😊

Skrevet

Brukte de hver dag, hele dagen i ukene jeg var kvalm. Synes det fungerte ganske bra. Nå var ikke jeg superkvalm, så kanskje det fungerer bedre på de som ikke er ekstremt kvalme. 

Skrevet

Hjalp ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...