Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok en test i går, på ettermiddagsurin. Det er en tynn blå strek/skyggestrek på testen (vet ikke om det kommer frem på bildet). Tok en ny test i dag på morgen urin, den var helt negativ.  Venter mensen i dag. Kan jeg være gravid eller er sjansen veldig liten? 

20160309_065902.jpg

Anonymkode: 356ff...b3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, nå syns jeg at jeg kan skimte en skyggestrek på dagens test også. Vet ikke om det er fordi jeg har stirret så lenge, føler meg gal :P

Er det ingen som har en formening?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hater sånne tråder! Er jo vanvittig mange av de. 

Anonymkode: c9b6e...3db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke gravid 

Anonymkode: 4cc89...86e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger sånne tråder, og synes ikke det er nok av dem :fnise:

Hvis du venter mensen i dag, og du er sikker på når du hadde eggløsning tror jeg dessverre ikke at du er gravid. Mulig det var en "streifer"/kjemisk, siden du ser noe på testene.

Anonymkode: 8c8c2...279

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok en test i går, på ettermiddagsurin. Det er en tynn blå strek/skyggestrek på testen (vet ikke om det kommer frem på bildet). Tok en ny test i dag på morgen urin, den var helt negativ.  Venter mensen i dag. Kan jeg være gravid eller er sjansen veldig liten? 

20160309_065902.jpg

Jeg har fått flere sånne på clear blue og var ikke gravid. Beklager for negativt svar.

Anonymkode: 3522c...ebe

Skrevet

for det første: dere som hater sånne tråder, ikke trykk dere inn på de! det er faktisk ikke så vanskelig å la vær. jeg syntes sånne tråder er koselige, og velger å trykke meg inn på de..

for det andre: den testen du viser her, ts, kan være positiv. jeg ser en svak strek på testen, men klarer ikke se om det er en skyggestrek eller bare en svak strek. du venter mens i dag, vent et par dager for å se om den dukker opp, dukker den ikke opp, ta en ny test :) lykke til!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ta en ny test om noen dager :)

Anonymkode: 78ac0...fa4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 9.3.2016 at 10.16, Boneli skrev:

for det første: dere som hater sånne tråder, ikke trykk dere inn på de! det er faktisk ikke så vanskelig å la vær. jeg syntes sånne tråder er koselige, og velger å trykke meg inn på de..

for det andre: den testen du viser her, ts, kan være positiv. jeg ser en svak strek på testen, men klarer ikke se om det er en skyggestrek eller bare en svak strek. du venter mens i dag, vent et par dager for å se om den dukker opp, dukker den ikke opp, ta en ny test :) lykke til!

Veldig enig med Boneli når det gjelder folk som sutrer over sånne tråder...kunne ikke sagt det bedre seld. Takk til deg Boneli. Jeg synes også det er veldig koselig med sånne tråder...man kan poste hva man vil, og fint kunne hjelpe andre med sine meninger noen ganger.

Anonymkode: 7057a...400

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tolket den som negativ.

Anonymkode: 7bc15...339

AnonymBruker
Skrevet
Den 9. mars 2016 at 10.16, Boneli skrev:

Jo det er vanskelig å ikke trykke seg inn på de og det er fordi folk ofte er dårlige på forklarende overskrifter og det står ikke under hvilket tema tråden ligger på førstesiden. Så derfor; vips så er man inne i en sånn sykt irriterende tråd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er vanskelig å ikke trykke seg inn på de og det er fordi folk ofte er dårlige på forklarende overskrifter og det står ikke under hvilket tema tråden ligger på førstesiden. Så derfor; vips så er man inne i en sånn sykt irriterende tråd. 

Åhh herregud...Slutt å klag!!! Det er sykt irriterende.

Anonymkode: 7057a...400

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...