Gå til innhold

Daddy Dom / Little Girl

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vennligst les dette først:

"Understandably people often confuse the Daddy/little girl dynamic of a BDSM relationship with a desire to have sex with underaged girls, girls wanting to have sex with their fathers, or having a penchant for incest. This is simply not the case. 

The Daddy Dom/little girl (or baby girl) relationship doesn’t reflect a true father/daughter relationship. Instead, it is a D/s relationship which fulfills a fantasy of both parties. On the Dom’s part it satisfies his desire to be needed and to nurture and protect his “little girl.” As for her part, the “little girl” is allowed to put aside some of the responsibilities of adulthood and indulge her inner child, knowing that her partner will take care of her."

"A Daddy Dom: Wants to provide his little girl with her every need and be the center of her universe. Believes in her more than she believes in herself. Shapes and molds his little girl to help her reach her highest potential. Takes great pride in her and loves to show her off. Makes discipline a priority in their lives. Gives his submissive acceptance. (He knows all her dirty little secrets and loves her anyway.) Acts as an authority figure in his little girl’s life, but he also brings a degree of caring and ritual to the role that she craves. “Nurturing” and “protective” seem to be the hallmark characteristics that set Daddy Doms apart from other style Doms. They dote on their little girls and in turn, their little girls worship them and make them the center of their worlds."
https://www.goodreads.com/author_blog_posts/5014058-7-characteristics-of-a-daddy-dom

Jeg er en voksen kvinne som i alle år har visst at jeg er submissiv. Men det er kun det siste året jeg har hørt noe særlig om denne formen for D/s-forhold, og jeg er blitt veldig nysgjerrig. Ikke minst fordi jeg har en tendens til regressiv og primal oppførsel (både når jeg er alene, men også) når jeg føler meg trygg sammen med andre.

Jeg lurer på om noen her inne har erfaringer, gjerne over tid, med slike forhold, og lurer på hvordan disse forholdene utartet seg etterhvert. Skjedde det noen endring med den ene av dere, eller begge? Gikk den som nøt godt av omsorgen til slutt litt lei, "vokste opp"? Vil gjerne også høre fra dere som bare har litt erfaring, og gjerne innspill fra alle interesserte.

Anonymkode: 2dcc4...455

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei!
Takk for link, beskriver meg også selvom jeg aldri har utprøvd et slikt langvarig forhold.
Er i mitt første forhold etter jeg turte å leve ut som submissiv nå, jeg kaller han "daddy" og omtrent tilber han.
Har lav selvtillitt og trenger noen som tror på meg mer enn meg selv og samtidig setter meg på plass.
Når han er slem så er det jeg som ender opp med å si unnskyld. Han gjør alle husoppgavene og matlaging og foretrekker at jeg sitter submissiv i sofaen å venter - jeg liker det.
Skal vise denne linken til kjæresten så han skjønner litt mer av mine preferanser kanskje, for sånn vi har det nå har det formet seg naturlig men han har helt klart en dom/daddy i seg og jeg har helt klart en sub/little girl i meg så det er jo flott om vi kan leve ut "rollene" våres helt. Håper noen kan svare deg på det du lurer på , for det lurer jeg også på! :)

Anonymkode: 8ff38...f06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!
Takk for link, beskriver meg også selvom jeg aldri har utprøvd et slikt langvarig forhold.
Er i mitt første forhold etter jeg turte å leve ut som submissiv nå, jeg kaller han "daddy" og omtrent tilber han.
Har lav selvtillitt og trenger noen som tror på meg mer enn meg selv og samtidig setter meg på plass.
Når han er slem så er det jeg som ender opp med å si unnskyld. Han gjør alle husoppgavene og matlaging og foretrekker at jeg sitter submissiv i sofaen å venter - jeg liker det.
Skal vise denne linken til kjæresten så han skjønner litt mer av mine preferanser kanskje, for sånn vi har det nå har det formet seg naturlig men han har helt klart en dom/daddy i seg og jeg har helt klart en sub/little girl i meg så det er jo flott om vi kan leve ut "rollene" våres helt. Håper noen kan svare deg på det du lurer på , for det lurer jeg også på! :)

Anonymkode: 8ff38...f06

Takk for at du blir med i tråden! Det høres veldig riktig ut at du som har lav selvtillit, finner ut hva du ønsker deg og behøver, for så at du går ut i verden og finner deg det! :) 

Det høres også veldig riktig ut at dere bare har formet helt naturlige roller, og at dere heller kan utvikle dem etterhvert. 

Det jeg reagerer på, er det du skriver om at du ber om unnskyldning fordi han er slem. Det høres umiddelbart dårlig ut. Når det er sagt, så er jeg fullstendig åpen for det aller meste, bare det er bevisst spill og begge har det bra med det. At han lager all mat er jo også skjev-fordeling, og det er nettopp skjev-fordeling som er poenget med et slikt forhold. Men det er altså veldig viktig å være bevisst på hvordan denne fordelingen virker på en.

Har dere vært sammen lenge, og er det stor aldersforskjell på dere? Lever dere ut rollene 24/7 når dere er sammen, eller oppfører dere dere normal og voksent mye av tiden? Jeg bare spør, og du trenger ikke å svare - det kan være andre som har svar på de spørsmålene.

Det jeg nok liker best med slike relasjoner er at det ikke dreier seg bare om sex, men om alt rundt. Lage mat som du nevner, sitte på fanget og spise is, som en nevner i en annen tråd. For det dreier seg om mer enn sex, men også om sex. Jeg sliter nok med å skulle rive meg ut av en "naturtilstand" og inn i en "voksen sivilisert rolle" for å gå på jobb og fungere normalt i samfunnet. Derfor tenker jeg at det er bra å slippe dette rollebyttet i private relasjoner og hvertfall når man skal nyte sex. Mens andre kanskje liker å pynte seg og forestille seg, at de tenner på å innta en ny og mer voksen, sofistikert rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes denne også er nydelig:

http://thoughtcatalog.com/miya-yamanouchi/2015/04/ladies-this-is-what-you-are-actually-doing-when-you-call-your-boyfriend-daddy/

Hun fokuserer på at dette ikke er et rollespill, men heller at det å være ute i den virkelige verden føles som et rollespill, og dermed at det å komme hjem krever ekstra omsorg og næring.

Jeg håper det er ok at jeg ikke oversetter fra engelsk. Jeg finner svært få artikler om dette tema på norsk. Utdrag hentet fra artikkelen:

"For years the “daddy” dynamic in relationships has remained almost entirely a secret phenomena to those outside of the BDSM sphere. And now women, in real life and on social media, have started calling their boyfriends, their husbands, “Daddy.” It’s suddenly a common thing. But what does it even mean?"

"This kind of submissive enjoys being treated like a child by her lover, most commonly calling her partner “daddy” both in and out of the bedroom. She’s fully integrated with her inner child, not play-acting the character of a young girl in her relationship.

Actually, this is no role play scenario for her at all.

For a submissive, being a child feels entirely natural, authentic and effortless whereas playing the role of a “grown-up” feels conversely like a forced and falsified act."

"No matter how domineering, authoritative, or demanding these women may appear to those who observe them in a professional context (of which they are exceptionally competent, high achieving and intellectual), these closet children will always return home seeking the quiet and comforting refuge of their Daddy’s arms."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sånn jeg føler meg og egentlig ønsker av en partner. 

Anonymkode: c8499...8f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn jeg føler meg og egentlig ønsker av en partner. 

Anonymkode: c8499...8f9

Kult! :) Har du noen erfaring som submissiv, eller er dette noe du har tenkt deg frem til på egenhånd utenom et forhold? 

Jeg spør ivei, jeg. Synes det hadde vært så morro åfå til en utveksling hvor vi klarer å dra med oss noen med erfaring, eller belyse de spørsmålene som naturlig dukker opp :sjenert:

Også fra utenforstående, så lenge det ikke er hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...