DarkRobin Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Heisann.. Så jeg skal prøve å forklare så godt jeg klarer å håper på at noen har vært i dette tilfellet før å som har tatt denne personen tilbake. Jeg er en gutt på 24 år, bor i nordland.. Jeg satt i en skype samtale med ei vennine i 2014. Vi hadde en hyggelig samtale og plutselig så lurte hun på om hun kunne invitere ei vennine av ho.. jeg sa for all del inviter hvem du vil. Hun inviterte denne jenten å jeg ble forelsket ved første blikk.. Så jeg begynte å snakke med denne personen i 2-3 måndter før vi fant ut at vi passet for værandre. Jeg ble ilag med henne 14 desember 2014. Jeg dro nedover til henne for å så møte foreldrene hennes. Og utrolig nok, ble jeg tatt imot med god kjærlighet fra begge foreldrene å vi hadde alle sammen en god kjemi som passet helt perfekt for meg. Samme helg så lå vi sammen med værandre, prøvde å hadde sex men ingenting fungerte for meg.. jeg tenkte meg det kunne være for at jeg ikke er helt trygg på henne enda å at jeg hadde utrolig mye prestasjonsangst. Så istedent for å ødelegge den delen så klarte jeg å gi henne en orgasme med fingrenene bare for være grei sånn at hun kunne få en nytelse. Jeg dro tilbake hjem. En uke etterpå kom hun til meg å alt gikk som smurt uten om den seksuelle delen, den fungerte enda ikke. Så dette foregikk en god stund, før æ fant ut at hun var på en annen chat som jeg hadde vist henne der hun kunne komme i kontakt med flere venner fordi hun var veldig alene. Så jeg lagde meg en falsk bruker å begynte å chatte med henne å begynte å grave i mere personlige ting som forholdet våres (uten at hun viste hvem jeg var) Hun begynte å si at jeg ikke var stor nok for henne.. Kuken er for tynn men den e lang nok. Åh der og da så begynte jg å miste følelser for henne fordi jeg tenkte at dette kan jo ikke fortsette, men det finnes jo hjelpemiddler. Så jeg konfernterte henne å sa at det var meg, men selvfølgelig begynte hun å komme med unnskyldninger at hun ikke mente det hun sa, så jeg endte med å slå opp med henne fordi hun var aldri ærlig med meg. 2 måndter med mye mas så spurte hun om hun kunne få en ny sjanse, jeg ga henne den sjansen. 2 dager etterpå så sa hun at hun skulle til en kompis å drikke.. Greit nok for meg, jeg tenkte ikke så me over det der å da.. 5 timer etterpå så fant jeg ut at hun hadde ligget med han.. Å der og da så slo jeg opp igjen Nu har hun maset i 2 år på meg om å få en siste sjanse så jeg har valgt å gi henne den sjansen for å bevise om hun virkelig har forandret seg. Så hun var her i helga, vi prøvde å ha oss, men vi fant ut at doggy var den perfekte stilligen for henne siden hun kjente litt bedre. Men jeg sitter her enda å fundere hvordan jeg skal få dette sex livet til å fungere, fordi jeg trur også at hun er litt vid.. Jeg klarer ikke å få orgasme .. Jeg må runke meg selv til jeg nesten kommer så tar hun over.. Hva er galt med meg ? Håper på kun seriøse svar!
Freia. Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Denne jenta har både baksnakket deg og vært utro, så egentlig forstår jeg ikke hvorfor du vil gi henne enda en sjanse. Hva er årsaken til at du valgte å gi henne en ny sjanse? Fordi hun maste eller fordi du er forelsket/glad i henne? Hvis du virkelig vil at dette forholdet skal fungere, så må dere kommunisere og sammen finne ut av hvordan dere kan få et godt sexliv. Og nei, det er ikke noe galt med deg 2
DarkRobin Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, Freia. skrev: Denne jenta har både baksnakket deg og vært utro, så egentlig forstår jeg ikke hvorfor du vil gi henne enda en sjanse. Hva er årsaken til at du valgte å gi henne en ny sjanse? Fordi hun maste eller fordi du er forelsket/glad i henne? Hvis du virkelig vil at dette forholdet skal fungere, så må dere kommunisere og sammen finne ut av hvordan dere kan få et godt sexliv. Og nei, det er ikke noe galt med deg Vell det er noe inni meg som sier at æ enda e forelska i henne men det får tiden vise, takk for svar
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Kanskje du ikke klarer å slappe av med henne fordi underbevisstheten din vet at hun ikke er til å stole på, derav at du ikke klarer å gi deg hen til henne? Det fysiske og psykiske henger sammen. Hvordan klarer du å stole på henne? Anonymkode: 56173...d9f
Gjest Blomsterert Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Hvorfor spør dere hvordan han kan stole på henne? Ts opprettet en falsk profil og spurte henne ut om forholdet deres. Er ikke særlig tillitsvekkende det heller akkurat? Lurer ikke noen på den måten! Til Ts. Dere har hatt tillitsproblemer hele veien. Tror det ligger mye til grunn for at ting ikke fungerer. Dere har jo jugd for,og lurt hverandre begge to. Det er ikke alle som passer sammen seksuelt,og selv om det virker rart,så er det faktisk sånn. Det er ikke alt det går an å jobbe med sånn sett. Og om en vil,så krever det nok mer til grunn enn dere har. Det er sannsynligvis ingenting galt med deg!
DarkRobin Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, Blomsterert skrev: Hvorfor spør dere hvordan han kan stole på henne? Ts opprettet en falsk profil og spurte henne ut om forholdet deres. Er ikke særlig tillitsvekkende det heller akkurat? Lurer ikke noen på den måten! Til Ts. Dere har hatt tillitsproblemer hele veien. Tror det ligger mye til grunn for at ting ikke fungerer. Dere har jo jugd for,og lurt hverandre begge to. Det er ikke alle som passer sammen seksuelt,og selv om det virker rart,så er det faktisk sånn. Det er ikke alt det går an å jobbe med sånn sett. Og om en vil,så krever det nok mer til grunn enn dere har. Det er sannsynligvis ingenting galt med deg! Du har ganske rett i det der..
herremann Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Hun baksnakker deg, er utro, dere klaffer ikke seksuelt. Tror du virkelig forholdet vil vare?
DarkRobin Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, herremann skrev: Hun baksnakker deg, er utro, dere klaffer ikke seksuelt. Tror du virkelig forholdet vil vare? vell.. Æ har aldri vært den personen som er avhenging av sex. Når det kommer til forhold, så ønsker jeg mere at det skal være ordentlig kjærlighet i forholden en bare sexen. Alle kan selvfølgelig gjøre feiler. Det hadde ikke vært rett om mennesker gjør alt ting rett etter boka. Greit nok, utroskap er en av de værste tingene å finnes aldri unnskyldninginger før de, men det trenger ikke å bety at hun kommer til å gjøre det igjen.. Ikke etter at hun har brukt 2 år av livet sitt med å få meg tilbake
avida30 Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 Altså , merkelig å miste følelser bare fordi hun syns tissen din er for tynn. Det er ganske vanlig at jenter syns. Husk at vi føder et barn gennom den kanalen så veggene er ganske herda og da trengs det størrelse og kraft til for å kjenne noe og nyte. Derfor er det viktig at alle menn også er klar over at kvinnens nytelsesnerver hovedsaklig sitter i klitoris og på brystvortene så heftig stimulering av disse områdene vil gjøre at hun kåtes opp enda mer og dermed trenger mindre stimulering inni selve vagina for å nyte og få orgasme. Du skriver at du ga hun orgasme med fingrene "bare for å være snill" ?? Du høres både utrolig ego og utrolig uerfaren ut, å gi en kvinne orgasme med fingrene om det ikke går på andre vis er da en selvfølge. Se for deg at hver gang du hadde sex så fikk du ingenting ut av det, syns det var kjedelig og bortkastet men ble med på sexen og lot som du nøt det kun for hennes skyld og gjorde stillinger der du visste hun kom men du ikke kjente noe, sånn at henne skulle få orgasme - det er det kvinnene gjør for dere menn, vi gjør alt for at dere skal nyte og dere er garantert orgasme. Sex skal nytes av begge parter og du burde jo skjønne at du må gjøre stimulering som ikke nødvendigvis er deiligst for deg selv, for at henne også skal komme! Dessuten så virker det ikke om at dere har hatt sex sammen så veldig mange ganger, seksuell kjemi kan opptrenes jo mer man blir kjent med kroppene til hverandre og kommuniserer under samleiet. Ha sex mye og ofte og jeg er sikker på at det blir lettere for å dere å finne ut hva som funker or begge to!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå