AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Har i år begynt å trene igjen, etter lang tids opphold. Løper nå minimum 10 km på ellipse hver dag, i tillegg til at jeg har en fysisk krevende jobb. Jeg ligger greit an ift kalorier og forbrenning, og går jevnt ned 0,5-1 kg per uke. Er ganske overvektig med BMI på 30, så det er et stykke igjen. Men jeg lurer rett og slett på, bør jeg spise noe etter trening uansett? Vil det ha noe å si for vektnedgang og styrke? Jeg "har igjen" kalorier på slutten av dagen, men jeg har generelt dårlig matlyst, så jeg spiser allerede mye "på tvang" i løpet av dagen for å kunne spise nok. Spiser godt balansert mellom fett, proteiner og karbohydrater og drikker mye vann. Anonymkode: 8f5dd...84f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Det generelle svaret er nei. Spiser du greit i løpet av dagen og dagen etter og trener maks en gang om dagen spiller det ingen rolle. Regner med du ikke trener for å prestere maks i konokurranser. Anonymkode: f71e5...752 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Det er ikke nødvendig med mindre du trener mye og beinhardt... Anonymkode: 0c5ea...3b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå