helloAdele Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Hei! Jeg lurer på noe. Hva avgjør egentlig om man er en person folk liker å være med? Jeg er ikke den morsomme personen i en gruppe eller den som alltid har masse rare og morsomme sammenligninger (sånn som man ser på film ikke sant?), eller den spontane som kommer med masse sprø forslag (selv om jeg er med hvis noen foreslår), den som har masse saftig sladder å by på eller den som ikke er flau for å dele masse personlige og (for de fleste) kleine ting. Jeg "klarer meg bra" i samtaler, altså blir ikke kleint eller noe, men jeg føler ikke at jeg utmerker meg noe. Jeg lurer derfor på, er det gøy å være med sånne personer som meg? Er sånne type folk personer en vennegjeng like greit kunne klart seg uten? En ting jeg har tenkt litt på da er at jeg eeeelsker å le Jeg tar meg selv veldig lite høytidelig og det er 0 problem om noen gjør narr av meg eller kødder med meg, så lenge det er morsomt. Jeg ler også av ting som ikke nødvendigvis er ment til å være morsomt, for eksempel, hvis noen sier sånn (som en del av en morsom historie): Det er din skyld at jeg ble tatt på den prøven, gah -.- (dårlig eksempel) så begynner jeg bare å le. Det blir sjelden kleint fordi noen prøver seg på en vits som ingen ler av, jeg ler jo uansett. Såå gjør det meg til en person som er gøy å være med? At folk føler seg mer vellykka når jeg ler av vitsene og historiene deres? Eller at det blir god stemning av at noen ler? Eller er dette likegyldig?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Jeg liker folk som liker meg. Det er den eneste sikre faktoren. At de ler av vitsene mine er en god indikasjon på det. Jeg synes ikke det er nødvendig at du selv kommer med vitser hvis det ikke faller deg naturlig, men hvis oppriktig forstår min humor og kommer med ekte latter på mine vitser, vil jeg elske å henge ut med deg. Anonymkode: 34325...a19
Kristanna Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Jeg liker folk som er behagelige å være rundt, som samtalen går lett med. Humor er selvfølgelig viktig, men man trenger ikke fortelle morsomme vitser for at jeg skal like være med de. Og være lite selvhøytidelig syns jeg eren veldig god egenskap Kjedelig med folk man må passe seg hva man sier til syns jeg. Jeg liker ikke være med folk som skal snakke negativt om alt mulig, alt fra tv-serier, til reklamer, til ting som skjer i verden. Betyr ikke at jeg bare vil snakke om useriøse og overfladiske ting, men jeg syns det er slitsomt å være med mennesker som må ha en mening om absolutt alt.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Der er mange ulike personligheter og alle har sine ting de liker i andre personer. Du liker morsomme mennesker, andre mennesker like rare eller snille mennesker. Er ingen fasit, men der er nok noen personlighetstrekk som er mer generelt likt, men det betyr ikke at det ikke går an å like andre personlige egenskaper. Har også mye å si hvordan individet er satt sammen. Hos noen kan en vimsete personlighet være sjarmerende, mens hos andre kan det være irriterende. Samme med humor, noen skal spøke hele tiden og det kan da bli slitsomt Anonymkode: 20d79...5ea
Cashbah Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 De må være interessante, ikke som disse gjennomsnittlige jentene jeg møter på fester. De er for like. Jeg liker mye humor og at man er selvsikker nok til å le av seg selv. Jeg liker de som tåler å høre masse rare meninger uten at de sutrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå