AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Noen som har tips? Noe som er like enkelt som de sjokolade ballene Anonymkode: 5830a...d56
Gjest Ennasus Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Tenker du sunt som i lite sukker, fett ol? Sunt som i lite kalorier? Avhenger veldig av hva du definerer som sunt Men uansett: Kikertsnacks Hjemmelaget tørket frukt
Sapientia Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Jeg skulle gjerne hatt noen tips til sunn snacks selv. Er ikke noe problem på seinsommeren da er det massevis av sunn snacks rett på utsiden av døra (bær) men er ikke så glad i hageblåbærene som selges, druer blir jeg lei av, epler, pærer og en del annen frukt er jeg mildt allergisk mot (klør i munn og svelg). Finnes det noen sunn litt salt snacks?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 15 minutter siden, Sapientia skrev: Jeg skulle gjerne hatt noen tips til sunn snacks selv. Er ikke noe problem på seinsommeren da er det massevis av sunn snacks rett på utsiden av døra (bær) men er ikke så glad i hageblåbærene som selges, druer blir jeg lei av, epler, pærer og en del annen frukt er jeg mildt allergisk mot (klør i munn og svelg). Finnes det noen sunn litt salt snacks? Har du prøvd frosne druer? Eller så kan jeg anbefale rista kikerter som salt snacks Anonymkode: e2ac1...612 2
Sapientia Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd frosne druer? Eller så kan jeg anbefale rista kikerter som salt snacks Anonymkode: e2ac1...612 Ikke prøvd noen av delene. Skal definitivt teste
literally Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Syns litt mager vaniljekesam med frosne blåbær som jeg varmer og tilsetter litt søtning(sukrin, flytende natreen o.l) er godt. Frosne druer er godt, og grønnkålchips er også kjempegodt! Var skeptisk før jeg prøvde, men det er gull verdt når jeg er fysen på snacks.
Whoops Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Rista kikerter er kjempegodt og kan krydres på flere måter. Om du gidder å bløte og koke dem selv er det utrolig billig også. Jeg tyr gjerne til frosne bær. Slike man kan kjøpe ferdig i poser i frysedisken. Spises enten bare slike de er eller med litt yoghurt. Eplebåter i micro med litt kanel og bittelitt sukker er også godt.
Gjest carmabell Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 -Frosne bær kjørt med mager kesam i stavmikser. Smaker omtrent akkurat som sorbet! -Frosne druer -Plommer. Ja rett og slett plommer. -Usaltet popcorn. -Nøtter -Ovnsbakte epler med sukrin og kanel -agurk og salsa som dipp
Gjest Genevieve Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Den 9.3.2016 at 11.04, Ennasus skrev: Tenker du sunt som i lite sukker, fett ol? Sunt som i lite kalorier? Avhenger veldig av hva du definerer som sunt Men uansett: Kikertsnacks Hjemmelaget tørket frukt Hvordan tørker du frukten hjemme?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #11 Skrevet 10. mars 2016 Må også nevne mine hang up for tiden som er sølvløk på glass og de små cherrytomatene. Anonymkode: e2ac1...612
Zzyzx Skrevet 10. mars 2016 #12 Skrevet 10. mars 2016 Den 9.3.2016 at 11.19, Sapientia skrev: Finnes det noen sunn litt salt snacks? Oliven! Ikke sånne som er marinert i olje, men skikkelige oliven kjøpt i spesialbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå