MiniMjau Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Noe som fikk med seg Navarro og Electras dokumentar i går? Det er visst en serie som skal gå hver mandag a la "Newlyweds".
nat26 Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Så på det jeg.Herregud ligge i en kiste og ta bilder som de skal ha på invitasjoner?Hadde blitt skremt jeg hvis jeg hadde fått den
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 denne serien har jo gått i reprise på MTV utallige ganger... synes TVN er utrolig trege til å kjøpe inn serier... Lå de ikke på likhuset da?
lene24 Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 har også sett de fleste episodene på MTV, TvNorge er så treige at jeg nesten har glemt dem når de dukker opp på tv skjermen igjen
lizzy x Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 blir nok ikke å gidde å følge med på den serien,nei :o har fått nok av alle de andre dårlige reality seriene,med for eks. jessica simpson..grøss...nei begynne å bli liitt lei nå
Arwen Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Synes faktisk denne var OK jeg Kommer nok til å titte hvis jeg lkevel ser på tv da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå