Gå til innhold

Valpebiting og tyggeleker/bein

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere anbefale gode og fristende tyggeleker eller bein til valp? Han er bare 8 uker, flyttet inn her på lørdag, og er veldig bitete. Hender, klær, hår, leker, sofa, bord og stol ben... Avleder så godt jeg kan hver gang, og tilbyr erstatning, men det er lite som frister. Har tyggleker i tøy ( knuter med og uten ball) oksehudben, nylabone og grisehaler. Det eneste som hjelper er grisehalen men jeg syns å ha lest at han ikke skal ha for mye av det. Hvor mye er for mye? 

Han fikk en på lørdag, og har holdt på med den til i dag. Nå heiv jeg resten av den og ga han en ny fordi han ikke fikk tak på den lenger. Var vel 7-8 cm igjen av haletuppen. 

Er det greit med 2-3 haler i uke eller blir det for mye?

Anonymkode: 33576...08b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en kong (tror jeg det heter). Det er en leke som du kan putte mat inni. Du kan for eksempel putte leverpostei eller hundepølser i den og legge den i fryseren i 30 minutter før valpen får den. Dette gjør at valpen har noe å tygge på samtidig som den kjøler ned gommen sin. Får kjøpt det på dyrebutikken.

Jeg gir dette til min valp på 9 uker hver dag, og det er helt genialt! Hun elsker det :)

Anonymkode: 19e00...2a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

anbefaler kong ja!! leverpostein, pølse, godbiter osv enten fyst eller bare rett i, og gummileker i tillegg til tøy og ben! erfarte her at det gikk litt i perioder hva hun foretrakk.. en mnd var det kunne gummi/plast leker også kunne hun ha helt dilla på tøyleker neste mnd :P så jeg vil anbefale og bare ha mye tilgjengelig, og sånne store bein med litt kjøtt på (de holder i evigheter!!) :) 

Anonymkode: ce4be...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...