Gå til innhold

H*n blokkerte flere steder, tar likevel kontakt 3

Fremhevede innlegg

Skrevet

En gang gikk det så langt at jeg gikk til politiet. Hun pepret meg med meldinger mens jeg satt der og. Jeg bare bare politiet om å dokumentere og gi en advarsel til vedkommende. Fikk sinte meldinger etterpå. Men da var det stille i tre mnd.

Nei. Jeg har ikke gjort noe. Faktisk. Men jeg blir lei. Veldig lei. Fått meldinger på Facebook. Og når jeg har blokkert der har de kommet på insta. Gått så langt som til å maile eller kontakte meg via andre. 

Hun har blitt sammen med eksen min. Jeg ønsker da ikke kontakt i bunn og grunn fordi han ikke er noe bra. Han var ikke snill med meg og jeg sa til henne at jeg ikke orker å møte han igjen. Hun tar det hun vil. Enten det er kontakt eller andre ting. Moren hennes er samme person. 

Så lenge skulle hun ha kontakt. Uansett hva. Hørte fra henne en gang i mnd det første halve året de var sammen. Bare små ting. Som at jeg lånte en bil av henne en mnd. Da sa hun det var greit så lenge jeg fylte. Etter jeg hadde levert bilen fikk jeg pengekrav. Syns det var noe man burde sagt før lånet ikke etter så ble en diskusjon der. Hun fikk et par tusen. Så kommer det detter et par uker at det er riper i bilen. Da har bilen hennes stått ute langs veien i gata der i to uker uten at hun har brukt den også kommer hun til meg. Verken jeg eller faren min så noen riper før vi leverte. Spør igjen om dette handler om penger. Men da får jeg bare til svar at jeg må tenke meg om neste gang bare.

Så er det stille en mnd. Midt på sommeren så anta hun hadde ferie. Så begynner det igjen. Små ting. Akkurat i den perioden handlet det om en ny fyr jeg holdt på med. Hun hadde hørt så mye dritt om han så jeg bare måtte dra fra han. Jeg svarer at uansett hva hun har hørt vil jeg selv erfare. Hun mislikte dette og ble veldig sint. Så da blokkerte jeg nummeret hennes. Det er stille en måned så får jeg mld på nytt. Typen hennes, min eks lurte på om jeg hadde noe som tilhørte han. Noe jeg ikke har. Hun tok da kontakt via min søster. Altså hun tok kontakt, ikke eks. En ny måned gikk og da fikk jeg melding av han. Han savnet meg. Jeg blokkerte ennå et nummer. En måned etter det har hun funnet ut av dette og blir sint på meg. På mail!! Altså her gikk jeg til politiet. For hvis jeg blokkerer dukker det opp via andre eller andre steder og jeg får aldri fred. Det var da stille tre mnd. Helt til hun hører at jeg har blitt singel. Her gir jeg litt opp. Svarer med samme mynt osv. Tar vekk blokkering og setter virkelig ned foten. Får faktisk en unnskyldning. 

Så er det liksom greit en stund. Får "sinna" mld hvis jeg ikke hilser om hun kjører forbi meg osv. Små plukk. Og mange ganger er hun veldig uenig i hvordan jeg gjør ting. Og det får jeg høre. En ny sommer går. Og jeg pusser og. Det var da jeg ba om hjelp og hun kom innom og bare så på, fortalte hva jeg skulle gjøre og dro igjen. Etter dette blir jeg plutselig blokkert. Hun som var så masete på å ha kontakt så blokkerer hun!!! Så intenst i et år uten å få ordentlig fred. 

Så er blokkeringen borte hver gang hun lurer på noe for å så ta på blokkering igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at jeg tok opp at moren er likedan er pga en historie moren en gang fortalte til meg. Da datteren var 10 år ønsket hun seg noe. Moren sa nei. Da hadde jenta bare tatt kortet til moren, gått ned i butikken og handlet det hun ville. Verste er vel at når moren forteller om dette ler hun og er stolt. 

Når jeg nå møter moren, etter jeg ba politiet gi datteren en advarsel ser hun på meg med et blikk som kan drepe. Husker hun en gang kommenterte og lurte på hvordan jeg kunne gjøre noe sånt. Datteren hennes ville da ingen noe vondt!!

Kunne fortalt henne en masse greier. Men valgte å ikke bry meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ganske frem og tilbake ja, stress! :sprettoy:
Men blokker henne på alt som er mulig å blokkere på, også se hvordan det går? 

Anonymkode: 89684...7b9

Skrevet

Mhm. Og denne gangen vet alle rundt meg også at jeg ikke ønsker kontakt. Før har hun lett kontaktet meg gjennom andre. 

Skrevet

Blokker - ignorer totalt.

Repeter om nødvendig.

Skrevet

Holdt på med sånt surr siden 2014. Blokkere gang på gang.

Men syns det er dårlig gjort at hun kan blokkere når hun vil og ta kontakt når hun vil. For når jeg ikke ønsker kontakt får ikke jeg det som jeg vil.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Jordbæra skrev:

Men syns det er dårlig gjort at hun kan blokkere når hun vil og ta kontakt når hun vil. For når jeg ikke ønsker kontakt får ikke jeg det som jeg vil.

Kan du ikke bare blokkere henne, da får jo ikke hun kontaktet deg, selvom hun ublokkerer deg.

Anonymkode: 89684...7b9

Skrevet
2 timer siden, Jordbæra skrev:

Derfor tar DU kontrollen over dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...