Jordbæra Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 (endret) Blokkert på telefon og Facebook, så sender h*n meg melding på instagram. Hva er greia med det? Vedkommende lurte på noe angående annen venninne bare. Endret 9. mars 2016 av Jordbæra
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Spør hvorfor han har blokkert deg, avhening av svaret så ignorerer du / blokkerer du han. Anonymkode: 3722b...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Hvem henne? Er bare å slette og blokkere han på insta også Anonymkode: 920c6...19f
Jordbæra Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2016 Dette har skjedd flere ganger med samme person. At hun blokkerer også plutselig er blokkeringen borte også tilbake. Hver gang så tar hun kontakt først. Skjønner ikke greia
Jordbæra Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2016 Det er ei venninne, i hermetegn. Ikke en gutt som flere antar
fullførsetningen Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Høres ut som hun har en eller annen personlighetsforstyrrelse. Jeg vil anta at hun har det rimelig vanskelig med seg selv og bør ihvertfall vurdere å oppsøke hjelp. Gjør hun tilsvarende mot andre, eller bare deg? Noen foranledning til dette, eller har det bare skjedd ut av det blå?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Den 8.3.2016 at 21.31, Jordbæra skrev: Blokkert på telefon og Facebook, så sender h*n meg melding på instagram. Hva er greia med det? Vedkommende lurte på noe angående annen venninne bare. Uhm, svarer du ikke selv i dette inlegget? Hun spurte om noe angående ei vennnine? Anyhow, hvordan får man sendt melding på IG? Anonymkode: 89684...7b9
Jordbæra Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uhm, svarer du ikke selv i dette inlegget? Hun spurte om noe angående ei vennnine? Anyhow, hvordan får man sendt melding på IG? Anonymkode: 89684...7b9 Hvorfor er jeg da blokkert på alle andre steder? Det er flere andre hun kunne spurt et så lite spørsmål til. Ja. Gå på den "kassa" øverst i høyre hjørnet også klikker du på + også kan du søke opp hvilke person du vil sende til.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #11 Skrevet 10. mars 2016 23 minutter siden, Jordbæra skrev: Hvorfor er jeg da blokkert på alle andre steder? Det er flere andre hun kunne spurt et så lite spørsmål til. Ja. Gå på den "kassa" øverst i høyre hjørnet også klikker du på + også kan du søke opp hvilke person du vil sende til. Kanskje du var den første hun tenkte på når hun tenkte på hvem som kunne svare. Kanskje du er blokkert på alle de andre stedene fordi de er mere private enn facebook. Anonymkode: 9f78d...9e1
Jordbæra Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du var den første hun tenkte på når hun tenkte på hvem som kunne svare. Kanskje du er blokkert på alle de andre stedene fordi de er mere private enn facebook. Anonymkode: 9f78d...9e1 Når det går så langt at jeg ikke bare blir sletta. Men blokkert så tenker man jo at noe er galt. Hun var nesten masete lenge. Daglig kontakt. Sur hvis jeg ikke så henne ute og hilste osv. Til å ut av det blå bli blokkert. Når blokkerer du noen?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #13 Skrevet 10. mars 2016 1 time siden, Jordbæra skrev: Når det går så langt at jeg ikke bare blir sletta. Men blokkert så tenker man jo at noe er galt. Hun var nesten masete lenge. Daglig kontakt. Sur hvis jeg ikke så henne ute og hilste osv. Til å ut av det blå bli blokkert. Når blokkerer du noen? Når jeg er lei av noen, sur på noen, ikke vil at noen skal snoke hvis jeg har åpen eller delvis åpen profil, hvis jeg syns noen er masete Anonymkode: 9f78d...9e1
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2016 #14 Skrevet 10. mars 2016 Den her personen vil altså da ha bukten og begge endene når det kommer til når kommunikasjon skal foregå.
Jordbæra Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 10. mars 2016 Det var en periode i slutten av sommeren hvor hun plutselig var skravlete igjen. Jeg skulle pusse opp hjemme og i slutten av chatten sier hun at det er bare å si ifra hvis jeg trenger noe. Så spurte om hun ville hjelpe meg å legge tapet. Greit å være to på en sånn jobb. Og vet at jenta kan litt sånne ting pga yrket sitt så det var greit. Avtalte tid. Hun kom. Viste meg hvordan jeg gjør det og dro etterpå for hun hadde ikke tid til å hjelpe meg. Så jeg fikk en annen til å hjelpe meg i stedet. Skjønner ikke hvorfor. Da hadde det vært stille en stund også plutselig sånn før det blir stille igjen..
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. mars 2016 #17 Skrevet 10. mars 2016 Ustabil, kanskje noen psykiske lidelser? Folk som blokkerer og åpner er jo ustabile og vet ikke hva de vil
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #18 Skrevet 10. mars 2016 Kan ikke du bare blokkere henne fra alt som er? Da blir det jo eventuellt brev hun må sende da.. Anonymkode: 89684...7b9
Jordbæra Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #19 Skrevet 10. mars 2016 Sist jeg prøvde det tok hun kontakt via min søster og på mail..
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #20 Skrevet 10. mars 2016 Okei? Da ville jeg ventet til hun tok kontakt igjen, og sa at hvis hun tar kontakt igjen så kontakter du politet. Men har du gjort henne noe? Siden hun har blokket deg? Anonymkode: 89684...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå