AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Er så utrolig irritert på en kollega nå. Jeg har jobbet på kundeservice i en bedrift, og har nylig begynt som selger. Da jeg jobbet på kundeservice fikk jeg ansvaret for å lære opp en nyansatt, noe jeg har brukt utrolig mye tid på. Vedkommende er en av de mest tungnemme personene jeg har vært borti. Jeg har brukt store deler av min egen arbeidstid på å vise denne personen hvordan en ting skal gjøres for 1000 gang, samtidig som jeg har hatt mitt eget arbeid å gjøre. Når man jobber på kundeservice, så hender det en sjelden gang at man får inn henvendelser fra folk som vil bestille noe. Dette er selvsagt noe selgerne blir glade for å få videreformidlet, da de jobber på budsjett. På kundeservice får man ikke noe fra eller til, bortsett fra en "Takk for tipset!"-mail fra selgeren. Da jeg begynte som selger så var det kake og en liten avslutning med kundeservice-kollegaene, og jeg passet på å nevne at jeg hadde blitt veldig glad hvis de sendte bestillinger til meg hvis de kom inn. Dette skjønte de godt, og de skulle de gjøre. Nå viser det seg at vedkommende som jeg brukte så mye tid på å lære opp, har fått inn en kjempebestilling som hun sendte til en helt tilfeldig selger. Vi snakker et helt års budsjett. Jeg er så UTROLIG irritert på at hun ikke sendte den til meg! Utakknemlige drittkjerring! Anonymkode: 2e2f4...4bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå