AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Okei, hver bruker kan komme med sine egne spørsmål. De spørsmålene du har følt ikke tåler dagens lys. Ikke fordi de er for dype, mørke eller seriøse, men fordi du rett og slett føler at etter du ble 6 år så var det for sent å spørre om dette her, eller at det ikke passer seg for en voksen å spørre om det, og dessuten: hvem i alle dager skulle man spurt. Svar på de spørsmålene du vet svaret på, og kom med dine egne om du har noen. Noen kan gjerne flere svare på, hvis spørsmålet f.eks er om noe er vanlig er det jo greit å høre med mer enn 1 person hvorvidt det forekommer, hvis det rett og slett er et spørsmål der det kun finnes et svar, er det jo nok om det er kun 1 som svarer. Nummerer spørsmålene etter hvert, hvis én person slutter på 12. fortsetter neste på 13. Her er mine: 1. Når menn tisser, hvordan gjør de det? Drar de tilbake forhuden for å få "fri ferdsel" eller bare tisser de selv om tissemannen har på seg hetta si? 2. Når menn tisser, pleier de å tørke da? Hos kvinner så blir det jo litt vått kanskje steder der det ikke skal være vått, men hvis urinen går i en rett stråle, hva er det liksom å tørke? 3. Har det skjedd andre kvinner enn meg selv at når du promper så kommer lufta inn i skjeden? Er ikke det bare det ekleste i verden? FLAUT. Anonymkode: afa9b...b42 2
Illuminatum Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Når menn tisser, hvordan gjør de det? Drar de tilbake forhuden for å få "fri ferdsel" eller bare tisser de selv om tissemannen har på seg hetta si? I alle fall gjør jeg det, ellers deler strålen seg og jeg mister kontroll. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 2. Når menn tisser, pleier de å tørke da? Hos kvinner så blir det jo litt vått kanskje steder der det ikke skal være vått, men hvis urinen går i en rett stråle, hva er det liksom å tørke? Rister og ikke tørker
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 3. Har det skjedd andre kvinner enn meg selv at når du promper så kommer lufta inn i skjeden? Er ikke det bare det ekleste i verden? FLAUT. Anonymkode: afa9b...b42 Hvis dette stemmer bør du gå til legen. Anonymkode: 6d13a...51b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Når menn tisser, hvordan gjør de det? Drar de tilbake forhuden for å få "fri ferdsel" eller bare tisser de selv om tissemannen har på seg hetta si? Jeg vet at mannen min tørker seg for det blir et par dråper. 3. Har det skjedd andre kvinner enn meg selv at når du promper så kommer lufta inn i skjeden? Er ikke det bare det ekleste i verden? Jeg har kun opplevd det et par ganger, men har lest at dette er ikke noe unormalt. Anonymkode: 5b20c...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 1. Ja, drar selvfølgelig forhuden tilbake. 2. Ja selvfølgelig, selv om det kommer som en stråle så vil det jo legge seg litt i tissesprekken som man verken får vekk ved vrenging eller risting. 3. Uh æsj! Anonymkode: 8ce27...cf0
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Er det sant at et stort antall kvinner tar på seg sminke og steller håret før de skal trene? Anonymkode: 08641...df5 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Den 9.3.2016 at 13.23, AnonymBruker skrev: Er det sant at et stort antall kvinner tar på seg sminke og steller håret før de skal trene? Anonymkode: 08641...df5 Ja, dette er nok sant. De skal jo ut av huset, og som ellers er det viktig å ta seg godt ut. Jeg personlig gjør ikke det. Anonymkode: afa9b...b42 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Lufta går jo ikke INN i skjeden. Du kjenner kanskje noen ganger lufta kommer opp forran hvis du sitter men går aldri inn i selve skjeden! Men det er jo bare luft selv om det er ekkelt. Man dusjer ofte nok så går det vel bra? Anonymkode: eecf1...e63 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #9 Skrevet 11. mars 2016 Okei, mine spørsmål; - Er det sant at kvinner bæsjer på seg når man føder? Er det vanlig? Merker man det (evt; merker de andre i rommet det?) - Finnes det virkelig kvinner som squirter? Har det skjedd med deg? Er dette "hot"? Anonymkode: 2c12b...e3a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #10 Skrevet 11. mars 2016 Ja, mange bæsjer litt. Når man presser så hardt vil man også presse med endetarmen. Ja, det kan merkes av andre i rommet. Sykepleierne vasker det fort vekk. Selv fikk jeg klyster i starten av fødselen for å forhindre nettopp dette. Anonymkode: 44c3a...3b1 1
Gjest FruPotter Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det virkelig kvinner som squirter? Har det skjedd med deg? Er dette "hot"? Anonymkode: 2c12b...e3a Ja, og det er langt fra hot. Synes jeg. Føles litt ut som man tisser på seg, men man kjenner jo forskjell. Hadde klart å kjenne om jeg tissa, trust me. Haha!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #12 Skrevet 13. mars 2016 Er det deilig for menn å runke selv om dere ikke er kåte? Eller er det som å stryke seg selv på armen da? Anonymkode: f6e00...768
Daniel123 Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det deilig for menn å runke selv om dere ikke er kåte? Eller er det som å stryke seg selv på armen da? Anonymkode: f6e00...768 Nei, ikke for min del.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det deilig for menn å runke selv om dere ikke er kåte? Eller er det som å stryke seg selv på armen da? Anonymkode: f6e00...768 Det er uansett ikke som å stryke seg på armen, men om man ikke er kåt så er det veldig så som så. Men så skal det sies at som regel når man blir hard så blir man kåt uansett. Unntaket er morgenbrød og lignende. Anonymkode: 4227c...e65
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #15 Skrevet 15. mars 2016 Den 3/8/2016 at 21.04, AnonymBruker skrev: 1. Når menn tisser, hvordan gjør de det? Drar de tilbake forhuden for å få "fri ferdsel" eller bare tisser de selv om tissemannen har på seg hetta si? 2. Når menn tisser, pleier de å tørke da? Hos kvinner så blir det jo litt vått kanskje steder der det ikke skal være vått, men hvis urinen går i en rett stråle, hva er det liks FLAUT. Anonymkode: afa9b...b42 Når jeg sitter på do trekker jeg forhuden til bake og holder tissen skarp nedover. Hvis jeg ikke holdt tissen ville det komme borti kanten eller jeg ville fått refleksjon. Hvis jeg ikke trekker forhuden tilbake kommer det ofte en stråle i en uønsket retning. Har jeg dopapir i nærheten tørker jeg. Hvis ikke står jeg og rister lenge. Noen ganger blir det så lenge at jeg lurer på om andre tror jeg holder på med noe annet. Anonymkode: e548e...aad
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #16 Skrevet 16. mars 2016 Bruker dere menn noenganger truseinnlegg? Altså, jeg har alltid lurt på om menn aldri drypper litt urin fra penisutgangen, det hender det gjør det hos meg noenganger. Blir jo synlige dråper i trusa hvis jeg ikke har truseinnlegg. Og glad for at jeg har hullet mitt (urinrørsåpningen som "kikker" ned) , men dere menn har den jo i "tuten", altså der fremme, og jeg synes det er så rart at jeg aldri har sett en mann med våte dråpeflekker utenfor boxeren.. Så lekker dere aldri en dråpe urin?? Anonymkode: d87e7...e86
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #17 Skrevet 16. mars 2016 Hvordan kommer man seg på nett når man flyr? Jeg får det ikke til, men ser at "alle" andre er på nettet. Tør ikke å spørre, for alle andre klarer jo dette. Jeg har satt mobilen på flymodus og prøvde å søke etter flyselvskapet sitt nett. Det virker som at mobilen kobler til, men jeg kommer meg ikke på nettet. Hva må jeg gjøre??? Anonymkode: a6667...2d1
Cleopatra. Skrevet 16. mars 2016 #18 Skrevet 16. mars 2016 Den 9. mars 2016 at 8.44, AnonymBruker skrev: Hvis dette stemmer bør du gå til legen. Anonymkode: 6d13a...51b Og du er mann, antar jeg? 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #19 Skrevet 16. mars 2016 Den 3/12/2016 at 1.01, FruPotter skrev: Føles litt ut som man tisser på seg, men man kjenner jo forskjell. Det er jo det man gjør da. Tisser på seg samtidig som man får orgasme. Anonymkode: 5446c...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #20 Skrevet 16. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere menn noenganger truseinnlegg? Altså, jeg har alltid lurt på om menn aldri drypper litt urin fra penisutgangen, det hender det gjør det hos meg noenganger. Blir jo synlige dråper i trusa hvis jeg ikke har truseinnlegg. Og glad for at jeg har hullet mitt (urinrørsåpningen som "kikker" ned) , men dere menn har den jo i "tuten", altså der fremme, og jeg synes det er så rart at jeg aldri har sett en mann med våte dråpeflekker utenfor boxeren.. Så lekker dere aldri en dråpe urin?? Anonymkode: d87e7...e86 Nei, det lekker aldri. Det eneste unntaket er om man har vært på do og tisset og bare rister fremfor å tørke/vaske. Da er det en mulighet for at det kommer en liten flekk, men som regel ikke. Anonymkode: 4227c...e65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå