Susa Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Jeg skal lage kake til helgen, og lurer på tips til fyll? Pleier å bruke melis, smør, kaffe og kakao. Men vil gjerne ha litt ny inspirasjon til kremer!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Søk opp Cafe stings sjokoladekake på detsoteliv.no. Kremen på den er veldig god. Ja, kaka er også å anbefale. Anonymkode: 96e57...3d5
Blekkulf Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Jeg bruker smør, melis, vaniljesukker og valgfri smeltet sjokolade:-) rør sammen alt untatt sjokoladen til en luftig krem, smelt sjokoladen og tilsett den til slutt:-) Jeg har brukt melkesjokolade, firkløver, oreo osv :-)
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk opp Cafe stings sjokoladekake på detsoteliv.no. Kremen på den er veldig god. Ja, kaka er også å anbefale. Anonymkode: 96e57...3d5 Den kremen bruker jeg også å lage, nydelig. Anonymkode: 3f64d...9c5
Gjest Ennasus Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Vet det ikke er det du spurte om, men hvis du ikke MÅ lage sjokoladekake så anbefaler jeg karamellkake Det er akkurat som en sjokoladekake bare med karamellsaus istedet for kakao/sjokolade. Den er utrolig god! Oppskrift her og her. Ellers, så syntes jeg det er godt med hvit sjokoladekrem, eller brent marengs på toppen
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Den kjedeligste er iallfall den med kakao, melis, smør og kaffe. Det er ikke 1970-tallet lenger! Standardene er hevet siden den gang hva sjokoladeglasur angår. Anonymkode: ef3ab...89d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå