FruPære Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Noen som har robotstøvsuger som kan fortelle hvordan dem er i forhold til vanlige støvsugere?
Gjest morhjertegod Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Vi har, men bare sån passe fornøyd. Den tar hybelkaniner og hår, men ikke det tynne støvlaget som legger seg på parketten ( vi har mørkt gulv) Så jeg liker best å gå over med tørrmopp, bedre resultat. Funker bra på korthårede tepper, men ikke fluffy tepper, da er støvsuger bedre. Men sikkert forskjell på merker, vi kjøpte våres på elkjøp.
..... Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Har irobot og er veldig fornøyd! Har ikke hatt framme den vanlig støvsugeren siden jeg kjøpte denne i høst. Stiller den inn slik at den støvsuger midt på dagen når vi ikke er hjemme. Vi har hund og det er genialt, for vi har et nesten støvfritt hjem nå. Hender selvfølgelig at det er noe som kan ligge igjen enkelte dager, men stort sett er alt av støv og smuler borte. Også genial å sette på soverommet slil at man får støvsugd skikkelig under sengen. Må tømme den ca 1 gang per uke.
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Utenfor tema, jeg vet, men jeg ser for meg at det kunne være totalt luksus og støvsuge som vanlig om kvelden jeg da, og så bruke vaskerobot om natten.
Ms. Steele Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Har også Irobot og er superfornøyd! Bruker aldri stor støvsuger mer. Den tar alt. Hår, støv, sand... Lønner seg å sette opp stolene, for den er litt intens rundt stolben og kan til tider bruke litt vel lang tid der.
Cata Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Jeg hater å støvsuge så jeg er virkelig stor fan av min støvsugerrobot (Roomba). Den kommer innunder sofa og seng og feier med seg det meste som ellers blir liggende langs gulvlister. Min er billigvarianten som ikke kan tidsinnstilles, men jeg setter den bare på hvis jeg skal gjøre noe annet eller skal en tur på butikken, så får den gå der og surre for seg selv til jeg er tilbake. Den trenger litt "opplæring", dvs. egentlig er det naturligvis jeg som har måttet lære meg hvor den ikke bør gå. Det er for eksempel smart å sperre av områder med virtual wall - den er veldig glad i løse ledninger.
FantasDick Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Vi har Skantic Robot cleaner 10 og er utrolig fornøyd - særlig med tanke på hvor billig den er! Den har omtrent ingen innstillinger, men det trenger den virkelig ikke heller. Når jeg legger baby ut på terrassen for den første duppen tar jeg opp ting fra gulvet og setter den på. Den får surre i en halvtime (pleier å være nok) og det er bare store rusk og steiner som ligger igjen. Den kommer dessverre ikke til under sofaen (veldig lav sofa) så det må ta manuelt. I tillegg samler det seg ofte litt støv bak tv-benken, mellom møbler som står veldig tett o.l så det må vi selvsagt ta selv, ellers tar den godt inntil lister, i hjørner og under møbler med litt høyde. Hunden er ganske skeptisk når roboten kommer kjørende rett mot kurven hans, ellers synes han også at den er grei.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Vi har iRobot Roomba. Er utrolig fornøyd! Det er kjempedeilig å slippe å bøye seg ned og kråle for å få tatt alt under sofaen og senga!😄 Dessuten tar den ALT!! Kan se på tv ellee gjøre mange andre ting, mens det støvsuges. Vi har hund, og tidligere måtte jeg støvsuge nesten hver dag. Sparer mye tid med denne. Hadde vi ikke hatt hund, vet jeg likevel ikke om jeg hadde spandert på meg denne, siden det er så dyr som den er Anonymkode: fe54e...e42
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Kommer den til inni mellom spisestuebord/-stoler? Anonymkode: 97999...7a5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer den til inni mellom spisestuebord/-stoler? Anonymkode: 97999...7a5 Det spørs jo hvor brede stolene er. Hvis du setter opp stolene går det fint☺ Anonymkode: fe54e...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå