Gå til innhold

Ikke les kommentarfeltene på kvinnedagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er det nemlig ekstra mye drittslenging fra menn. Alle artiklene jeg har lest i dag som har omhandlet likestilling er bombadert av kommentarer fra menn som skriver negative kommentarer om kvinner. 

Jeg har lest to kommentarer fra kvinner, og det var to kjerringer på over 70 som sverget på at de IKKE var feminist og som klagde over dagens kvinner og at de har måttet kjempe hardt for alt i livet. JA! Hvorfor det egentlig??? Hvorfor måtte de kjempe så jævla hardt? Og hvorfor er det lettere for dagens kvinner? Kjønnsforedere. Jeg har ikke imot kvinner som går i rosa, eller kvinner som vil være hjemme med barn. Men jeg har imot kvinner som er så jævla blind mot urettferdighetene mot kvinner i verden og skal over alt understreke at de ikke er feminist! Du trenger ikke være feminist, bare klapp igjen og gå tilbake til kjøkkenet og lag lefse du om det er det du vil. Jeg skal jobbe hardt for at kvinner i hele verden skal bli mer likestilt og tjene like mye som menn i samme jobb. 

Selv om man er fornøyd som kvinne i Norge, så trenger man ikke være fornøyd med kvinners stilling i hele verden. Det tror jeg ikke noen kvinner som har respekt for seg selv kan gjøre. Jentebarn nektes utdanning og må ta en sekk over hode for å gå ut av huset sitt, noe hun ikke kan gjøre uten en mann. Det er ikke akseptabelt. 

Anonymkode: 9a665...5b1

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor mye dritt kvinner får så er det ikke i nærheten av det menn får.

Anonymkode: cf5ee...72a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oh, please.......:dry:

Anonymkode: ecf5e...892

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Eksempel? 

Jeg har ikke lest noen kommentarer fra kvinner som skriver stygge ting om menn. 

Anonymkode: 9a665...5b1

• Liker 12
Skrevet

Enig.

Vi tjener mindre, vi kan ikke gå noe sted alene i fare for å bli voldtatt, vi blir sett ned på i debatter fordi vi ikke er riktig kjønn, kvinner får ikke amme utenfor husets fire vegger i fare for at en brystvorte kan komme til syne for de som følger med... Vel, her er det bare å nevne i fleng.

Se på denne mensendebatten. Jeg er selvfølgelig ikke for gratis mensting til kvinner. Det er en unødvendig utgift for staten. Det koster bare 16 kroner for to esker med tamponger og det koster 40 kroner for smertestillende (disse bør hold i minst to mnd). Dette har de fleste råd til.

Det samme med sykedager for oss med menskramper. Mange kan trenge dette, men gosh hvor dette systemet kommer til å bli utnyttet.

Jeg er en av de som ligger hjemme og skriker fordi det er så vondt, og jeg har flere ganger besvimt av smertene. Jeg vet hva det er snakk om. Har heldigvis funnet en måte å takle dette på, og det tror jeg at de fleste kan.

MEN. Dette er et stort MEN! Hadde dette vært noe som skjedde med menn hver måned, ville det vært innført et system for dette for MANGE, MANGE år siden... Ikke kjempenødvendig, men jeg vedder på at det stemmer.

• Liker 12
Gjest Dwight
Skrevet
9 minutter siden, Tibbie skrev:

MEN. Dette er et stort MEN! Hadde dette vært noe som skjedde med menn hver måned, ville det vært innført et system for dette for MANGE, MANGE år siden... Ikke kjempenødvendig, men jeg vedder på at det stemmer.

Jeg husker ikke hvem som sa det, en eller annen komiker, men hun sa det nå fint; "hadde det vært menn som ble gravide hadde det vært abortklinikker på hvert hjørne og en ekspressklinikk på flyplassen"

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Dwight skrev:

Jeg husker ikke hvem som sa det, en eller annen komiker, men hun sa det nå fint; "hadde det vært menn som ble gravide hadde det vært abortklinikker på hvert hjørne og en ekspressklinikk på flyplassen"

Haha x) Det verken håper eller tror jeg :rolleyes:

Endret av Tibbie
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er fordi menn er lei av den feministiske propagandaen som bare vil fremme ett kjønn på bekostningen av det andre, til tross for at de selv lyver og sier at de er for likestilling?

Anonymkode: 8584d...a7a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne lære oss om at 13 år gamle gutter blir giftet bort og voldtatt av kvinner på 30 og ikke får tatt utdanning fordi de bare må være hjemme og få barn. For du mener at menn verden over har det jævligere enn barn som blir giftet bort og voldtatt. Jeg har ikke lest noe om at det skjer oftest med menn ihvertfall. Det skjer til info ofte med jenter verden over. De får ikke gjøre noe av det de selv ønsker i livet.

hva tenker du om det? Bryr du deg bare om deg selv? 

Anonymkode: 45bf4...68c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

All drittslengingen beviser bare at selv i et såpass likestilt land som norge, er kampen om likeverd mellom kvinner og menn viktig.

Anonymkode: a7ecf...061

• Liker 7
Gjest Bossa Nova
Skrevet (endret)
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man er fornøyd som kvinne i Norge, så trenger man ikke være fornøyd med kvinners stilling i hele verden. Det tror jeg ikke noen kvinner som har respekt for seg selv kan gjøre. Jentebarn nektes utdanning og må ta en sekk over hode for å gå ut av huset sitt, noe hun ikke kan gjøre uten en mann. Det er ikke akseptabelt. 

Enig.

Noen vil kanskje ha oss tilbake til dette:

Skjermbilde.JPG

Endret av Bossa Nova
Skjermbilde fra http://iveraastebol.blogg.no/
AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne lære oss om at 13 år gamle gutter blir giftet bort og voldtatt av kvinner på 30 og ikke får tatt utdanning fordi de bare må være hjemme og få barn. For du mener at menn verden over har det jævligere enn barn som blir giftet bort og voldtatt. Jeg har ikke lest noe om at det skjer oftest med menn ihvertfall. Det skjer til info ofte med jenter verden over. De får ikke gjøre noe av det de selv ønsker i livet.

hva tenker du om det? Bryr du deg bare om deg selv? 

Anonymkode: 45bf4...68c

Hva tenker du om at det i Norge er lov å kjønnslemleste gutter, men ikke jenter?

Det er ingen som påstår at hele verden er likestilt, men vi har sett oss lei på dette evinnelige gnålet om hvor fælt det er å være kvinne i dagens Norge.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så slutt å syte så jævlig om Norge da. Dere er allerede overpriviligerte i Norge og har flere og bedre rettigheter enn menn på svært mange felt. Dersom dere ønsker likestilling for andre kvinner i verden er det en annen sak som faktisk er verdt å kjempe for.

Anonymkode: b232d...257

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnedagen er en eneste stor kjønnskamp mellom guttelaget og jentelaget i slåball på barneskolen. Her er det bare guttelus og jentelus uansett hva man sier. Jentene får en dag markert som kvinnedagen etter årevis med hardt arbeid, men da vil guttene også ha en dag. Kvinnedagen handler om positive aspektre som likestilling for begge kjønn (pappaperm), lik lønn for likt arbeid (ikke bare illusjonen), undertrykte kvinner i Somalia og overalt i verden. Likevel får bitre smågutter dagen til å høres ut som kvinners tyranni og veien til verdensherredømme. 
Hvilken dato var det menn fikk stemmerett? Hvor aktivt jobber mannlige grupper for likestilling? Hvor aktive er menn generelt i debatten om lik lønn for likt arbeid og pappaperm? Dersom de vil ha dagen sin mer markert så får de jobbe for det, ikke bare sitte i kommentarfeltet i nettavisen for å få ut aggresjonen. Bruk den heller til noe godt som kan styrke likestillingen som du er så opptatt av globalt.

Selvfølgelig skal menn som viser kvinnedagen respekt få creds for dere har skjønt det. 

Anonymkode: dff93...ce0

• Liker 11
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Det er viktig å huske at det er kvinner som skal hedres for at det har blitt så bra i Norge. Ingen mannfolk skal få ta æren for dette.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnedagen er en eneste stor kjønnskamp mellom guttelaget og jentelaget i slåball på barneskolen. Her er det bare guttelus og jentelus uansett hva man sier. Jentene får en dag markert som kvinnedagen etter årevis med hardt arbeid, men da vil guttene også ha en dag. Kvinnedagen handler om positive aspektre som likestilling for begge kjønn (pappaperm), lik lønn for likt arbeid (ikke bare illusjonen), undertrykte kvinner i Somalia og overalt i verden. Likevel får bitre smågutter dagen til å høres ut som kvinners tyranni og veien til verdensherredømme. 
Hvilken dato var det menn fikk stemmerett? Hvor aktivt jobber mannlige grupper for likestilling? Hvor aktive er menn generelt i debatten om lik lønn for likt arbeid og pappaperm? Dersom de vil ha dagen sin mer markert så får de jobbe for det, ikke bare sitte i kommentarfeltet i nettavisen for å få ut aggresjonen. Bruk den heller til noe godt som kan styrke likestillingen som du er så opptatt av globalt.

Selvfølgelig skal menn som viser kvinnedagen respekt få creds for dere har skjønt det. 

Beklager, men menn fikk stemmrett bare noen år før kvinner i Norge. Til tross for at begge kjønn haddee stemmerett ble menn tvunget i militæret likevel, så mye for likestillingen, men dette var ikke noe likestillingstema å snakke om.

Den eneste grunnen til økt fedrepermisjon er egoistiske mødre som tenker på seg selv, ikke på barnet. Det er allerede likt lønn for likt arbeid i Norge.

Anonymkode: b232d...257

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om at det i Norge er lov å kjønnslemleste gutter, men ikke jenter?

Det er ingen som påstår at hele verden er likestilt, men vi har sett oss lei på dette evinnelige gnålet om hvor fælt det er å være kvinne i dagens Norge.

Det er ikke lov å kjønnslemleste gutter i norge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der, fikset det for deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Det er viktig å huske at det er kvinner som skal hedres for at det har blitt så bra i Norge. Ingen mannfolk skal få ta æren for dette.

Åh? Mange menn har vært blant pådriverene bak det at kvinner er blitt så likestilt som de er i dag. Les deg litt opp på tema før du uttaler deg så bastant.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov å kjønnslemleste gutter i norge.

Jo, det er det. At du ikke engang vet dette viser hvor lite opplyst dere feminister er om problemer som "ikke angår" dere selv.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...