AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Alle jeg kjenner syntes suketter smaker pyton og helt forferdelig... Jeg for min del kan drikke vann blanda med suketter liksom... Syntes der er godt i alt mulig, te, varm melk, kaffe, grøt (knuses)... flere enn meg son liker det og bruker det hyppig? Anonymkode: 65596...df1
Gjest godt Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Liker to suketter i teen min. Ellers bruker jeg det ikke til noe annet nei.
Jerry Lee Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Som guttunge fikk jeg en liten håndfull suketter når jeg fyste på noe søtt. Var godt DA...nå vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Av og til putter jeg en i munnen, og lar den smelte på tunga. Synes det smaker herlig, men ikke når jeg tar mer enn én. Anonymkode: 3a4d0...e16
Jerry Lee Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av og til putter jeg en i munnen, og lar den smelte på tunga. Synes det smaker herlig, men ikke når jeg tar mer enn én. Anonymkode: 3a4d0...e16 Blir fort litt emment, ja...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå