Gå til innhold

N Y


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Designervesker

Er på jakt etter en klassisk veske som jeg kan bruke når til forskjellige ting. Den må altså ikke være 'for liten' eller 'for stor', om dere forstår meg...må være noe helt klassisk (men hva er det?) og ikke spesielt outrert, men den koster jo litt da. Har lyst på en som ikke går ut av moten med det første iallfall. Noen som har noen forslag til hva jeg skal se etter, merker og priser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på jakt etter en klassisk veske som jeg kan bruke til forskjellige ting. Den må altså ikke være 'for liten' eller 'for stor', om dere forstår meg...må være noe helt klassisk (men hva er det?) og ikke spesielt outrert, men den koster jo litt da. Har lyst på en som ikke går ut av moten med det første iallfall. Noen som har noen forslag til hva jeg skal se etter, merker og priser?

Prøver igjen. Tidlig på dagen for meg, ble litt fort og gæli første gangen...

N Y :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg så med en gang for meg Guccis klassiske veske med den "skiftenøkkelen" jeg kaller den (som altså ikke er det). Den jeg ser for meg er nok litt for liten til å passe til alt, men de har den i større varianter også. Du kan jo sjekke ut nettsidene www.gucci.com

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...