Gå til innhold

Hva er mer turn off enn en dame med silikon lepper ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe imot att damer tar silikon pupper. Men lepper er det styggeste jeg ser. Hva mener folk om dette temaet ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva som er mer turnoff? En mann med silikonlepper. Men det er vel ikke silikon de dytter inn? Det er vel botox eller restylane?

Endret av Hulderen
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Hulderen skrev:

Hva som er mer turnoff? En mann med silikonlepper. Men det er vel ikke silikon de dytter inn? Det er vel botox eller restylane?

Det er vel helst restylane el andre hyaluronsyrfillere..  Botox hemmer jo muskler. Har man overdrevet mengden slik at man ser det tydelig så er det jo ikke akkurat pent, men det gjelder svært få faktisk. 

Anonymkode: 7fe3e...ecd

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er fysisk mulig å operere inn silikon i lepper?  Det er man sprøyter inn i lepper er f.eks restylane eller andre fillers.

Alt som er ser unaturlig ut, er etter min mening stygt. Og jeg syns egentlig synd i jenter som føler at de må blåse opp leppene sine for å passe inn i et skrudd skjønnhetsideal.

• Liker 3
Gjest Castielz
Skrevet

Kvekk kvekk ala Sophie Elise.
Neitakk!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det igjen.. de gjør dette for sin egen del eller for å imponere guttene siden det er de som står bak kroppspresset?

Jeg vet sannelig ikke, tatt i betrakning alle de som tar helt vanvittige skjønnhetsoperasjoner og modifiseringer og det begynner å bli en god del av de som går for langt. Hva er egentlig greia, hvorfor gjør de det?

Anonymkode: b955b...c17

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i grunn mot plastisk kirurgi, inkludert restylane (som er blant en av substansene mange pleier å fylle leppene sine med) - men det trenger ikke være stygt. Det blir stygt om man overdriver, og det gjelder alle plastiske operasjoner/inngrep. Jeg synes plastisk kirurgi er trist, og at hva som anses som normalt og pent blir mer og mer innsnevret. 

Anonymkode: a6f15...4a3

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Hulderen skrev:

Vet a faen hva dem pumper inn i leppene jeg men stygt er det .)

Ser så mange damer som bare ødelegger seg selv 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En dame med for mye sminke 

Anonymkode: f5837...110

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er mer turn off?  Folk som skal dømme og kriterier andre.

Anonymkode: 24cc4...397

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kritisere ja.

Anonymkode: 24cc4...397

• Liker 1
Skrevet
Den Tuesday, March 08, 2016 at 19.29, Viking1980 skrev:

Jeg har ikke noe imot att damer tar silikon pupper. Men lepper er det styggeste jeg ser. Hva mener folk om dette temaet ?

Man legger ikke inn silikon i leppene. Det er såkalte fillers.  Som Juvederm  blant  annet.

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet

Det kommer an på hvor mye, tenker jeg. Hvis leppene og mellomrommet mellom overleppe og nese står ut, da er det for mye. Har sett to stykker med det og det passer ikke til ansiktet. <_<

Ellers så tror jeg det kan være noe med at ymse steder (masse steder på google) står det at fyldige lepper viser høyere østrogennivåer og fertilitet, og man vil da vel fremstå som det da, så da tar man "fyllere" i leppene.

For min del så hadde det ikke passet med noe i leppene, da jeg har passe mengde synes jeg. Det jeg synes er litt kleint dog, er at noen tror at jeg har fyll i leppene. Naturlig fylde blir nesten sett litt på som unaturlig fordi så mange fyller i.

Skrevet

Jeg digger damer som gjør seg sexy. Men leppe pumps om jeg kan kalle det for det er max u sexy. Ser liksom så fake ut. Kanskje bare jeg som er sær ?  .)

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Peanut skrev:

Det kommer an på hvor mye, tenker jeg. Hvis leppene og mellomrommet mellom overleppe og nese står ut, da er det for mye. Har sett to stykker med det og det passer ikke til ansiktet. <_<

Ellers så tror jeg det kan være noe med at ymse steder (masse steder på google) står det at fyldige lepper viser høyere østrogennivåer og fertilitet, og man vil da vel fremstå som det da, så da tar man "fyllere" i leppene.

For min del så hadde det ikke passet med noe i leppene, da jeg har passe mengde synes jeg. Det jeg synes er litt kleint dog, er at noen tror at jeg har fyll i leppene. Naturlig fylde blir nesten sett litt på som unaturlig fordi så mange fyller i.

Samme med vipper. Jeg har av en eller annen grunn veldig lange og tykke vipper selv om jeg er blond og har typisk nordisk hår. Jeg var stolt over vippene mine, men etter alle begynte med vippeextensions blir jeg hele tiden spurt hvor jeg setter på vippene mine :sur: 

Anonymkode: bd983...f37

• Liker 1
Skrevet

Særskrivingsfeil.

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på folk med fillers i leppene, akkurat som at det er forskjell på damer med silikon. Jeg kjenner jenter som fyller leppene sine så mye at det ser helt forj****g ut. Og jeg kjenner dem med så digre silikonpupper at man ikke kan la være å stirre. Jeg har selv silikonpupper, og jeg har litt fillers i leppene, men det er ikke noe folk "kan se". I min verden skal det se estetisk pent ut, og det skal være gjort slik at det ser naturlig ut. Jeg har fylt litt opp fordi alderen har gjort at jeg har mistet volum, men aldri i livet om jeg hadde gjort noe sånt dersom jeg var 20.

Anonymkode: 09499...459

Skrevet

Damer som ikke sier hei og bare ser sure ut.

Skrevet

Når det ikke blir gjort skikkelig, eller man tar for mye, er det jo ikke fint.  Men det virker som folk forbinder silikon og restyling med de som tar for mye. De fleste av oss tar jo moderate mengder. Jeg har restypene i leppene. Jeg tok for over et år siden og jeg har ikke tatt mer, det holder seg visst godt. Ingen av vennene mine har sagt noe eller sett på meg "rart". Så tydeligvis har jeg ikke så mye at folk reagerer på det. Jeg har også silikon i puppene men de ser naturlig ut i forhold til kroppen  min. De ser ikke "sprengte" ut som mange av disse glamour damene. 

Så ja, man trenger ikke se ut som en plastdukke  bare fordi man har fikset noe på utseendet.

Skrevet

Jeg har relativt mye restylane i mine lepper, men ser overhodet ikke ut som en and, og leppene mine er ikke særlig store. Faktisk enda litt "for små" i forhold til resten av trekkene mine. 

Så nei, det går ikke an å se det på alle, det er ekstremtilfellene du har sett bilder av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...