AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Det er en som sender meg meldinger. Jeg vet ikke hvem. Har prøvd å ringe, men får ikke svar, hverken med mitt nr, et annet nr eller skjult nr. Når jeg leter i 180 feks så kommer det ikke noe navn opp. Er det noen måte å finne ut hvem dette er? Anonymkode: c57b7...688
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Om noen har hemmelig nummer så kan du ikke finne ut av hvem det er. Men da vises ikke nummeret når du blir oppringt, så jeg tviler på at dette er et hemmelig nummer. Tror det er større sjangse for at du finner det på telefonterror.no Anonymkode: eb3d7...790
Fiberhusk Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Sms? Og du får ikke opp nummer? Hva slags meldinger er det, er det støtende eller ubehagelig?
Venka Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Prøvd å google nr? Er det jo ille sms'er kan du jo anmelde...?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Om du har Telenor, så gå inn på min side på telenor.no. Der kan man sende gratis sms, send en sms til vedkommende derfra. Da kommer navnet til den du har smset opp under "sendte meldinger". Oppdaget det ved en tilfeldighet da jeg skulle smse min far som ikke har nummeret sitt registrert i telefonkatalogen. Anonymkode: 58e04...87c 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Fant du ut av det, TS? Anonymkode: 58e04...87c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en som sender meg meldinger. Jeg vet ikke hvem. Har prøvd å ringe, men får ikke svar, hverken med mitt nr, et annet nr eller skjult nr. Når jeg leter i 180 feks så kommer det ikke noe navn opp. Er det noen måte å finne ut hvem dette er? Anonymkode: c57b7...688 Å sende sms er umulignuten at det kommer opp et nummer. Men det kan bære enmperson som sender deg meldinger fra pc og en eller annen app løsning. Da blir det vanskelig å finne avsender. Har du blokkert nummeret? Anonymkode: d033c...408
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å sende sms er umulignuten at det kommer opp et nummer. Men det kan bære enmperson som sender deg meldinger fra pc og en eller annen app løsning. Da blir det vanskelig å finne avsender. Har du blokkert nummeret? Anonymkode: d033c...408 H*n har jo nummeret da... Anonymkode: 58e04...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå