AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Spiser 1450 og er 1.60 høy og veier 60 kg. Anonymkode: 5c786...6dc
Klink Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Når du beveger deg/ trener forbrenner du mer kalorier. Derfor kan du spise mer. Forbrenner du 100 kalorier kan du spise 100 til den dagen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 18 minutter siden, Klink skrev: Når du beveger deg/ trener forbrenner du mer kalorier. Derfor kan du spise mer. Forbrenner du 100 kalorier kan du spise 100 til den dagen. Ok, men jeg er bare redd for å gå opp. Så holder meg til 1450 hver dag uansett om jeg forbrenner mer. Feks i dag har jeg forbrent ca 1500, er det slik at jeg da i prinsippet KAN spise 1500 kcal ekstra og gå ned? Er bare usikker på om jeg bør holde meg på 1450 eller spise mer... For enkelte dager er jeg mer sulten men tør ikke spise mer. Andre dager er jeg mett. Anonymkode: 5c786...6dc
Klink Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Hvis du forbrenner så mange kalorier kan du absolutt unne deg litt mer mat ja. 2
Gjest Egiett Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, men jeg er bare redd for å gå opp. Så holder meg til 1450 hver dag uansett om jeg forbrenner mer. Feks i dag har jeg forbrent ca 1500, er det slik at jeg da i prinsippet KAN spise 1500 kcal ekstra og gå ned? Er bare usikker på om jeg bør holde meg på 1450 eller spise mer... For enkelte dager er jeg mer sulten men tør ikke spise mer. Andre dager er jeg mett. Anonymkode: 5c786...6dc 1500 ekstra høres litt i overkant mye ut å forbrenne. Hvis du har kommet fram til at du skal ha ca. 1450 til dagen, skal det mye aktivitet til før du forbrenner det dobbelte. Men i prinsippet: ja, du kan spise mer om du forbrenner mer - og er du sulten, så bør du nok spise noe mer Hvor gammel er du? Og trener du/er i aktivitet på andre måter? I så fall, hvordan/hvor mye?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 1 time siden, Egiett skrev: 1500 ekstra høres litt i overkant mye ut å forbrenne. Hvis du har kommet fram til at du skal ha ca. 1450 til dagen, skal det mye aktivitet til før du forbrenner det dobbelte. Men i prinsippet: ja, du kan spise mer om du forbrenner mer - og er du sulten, så bør du nok spise noe mer Hvor gammel er du? Og trener du/er i aktivitet på andre måter? I så fall, hvordan/hvor mye? Hadde på meg pulsklokke ca fra jeg sto opp til jeg la meg i går, og var syk. På min pulsklokke fra polar sto det da at jeg forbrant 1500. Bare i dag (kl 14.30) har jeg allerede forbrent 1537. Du vet det ar kroppen forbrenner hele tiden? til å meg av å bare sitte/ligge. Så å forbrenne 1500 kcal på en dag er absolutt ikke mye. Ta en fettprosenttest osv på et treningssenter, der får du vite hva din forbrenning i løpet av en dag (ute å gjøre noe som helst) er. Venninnen min fikk høre etter testen at kroppen hennes forbrenner nesten 2000 kcal bare av å ha en vanlig dag. Anonymkode: 5c786...6dc
Gjest Egiett Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde på meg pulsklokke ca fra jeg sto opp til jeg la meg i går, og var syk. På min pulsklokke fra polar sto det da at jeg forbrant 1500. Bare i dag (kl 14.30) har jeg allerede forbrent 1537. Du vet det ar kroppen forbrenner hele tiden? til å meg av å bare sitte/ligge. Så å forbrenne 1500 kcal på en dag er absolutt ikke mye. Ta en fettprosenttest osv på et treningssenter, der får du vite hva din forbrenning i løpet av en dag (ute å gjøre noe som helst) er. Venninnen min fikk høre etter testen at kroppen hennes forbrenner nesten 2000 kcal bare av å ha en vanlig dag. Anonymkode: 5c786...6dc Du har åpenbart misforstått meg! 1500 kcal ikke løpet av en dag er på ingen måte unormalt å forbrenne. Det jeg mente, er at du selvsagt ikke kan spise 1500 kcal i tillegg til de 1450 du vanligvis spiser. Du kan altså fint spise 1500 kcal totalt, som pulsklokka viser at du har forbrent
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, Egiett skrev: Du har åpenbart misforstått meg! 1500 kcal ikke løpet av en dag er på ingen måte unormalt å forbrenne. Det jeg mente, er at du selvsagt ikke kan spise 1500 kcal i tillegg til de 1450 du vanligvis spiser. Du kan altså fint spise 1500 kcal totalt, som pulsklokka viser at du har forbrent hehe ja da missforsto jeg deg, kan ikke spise det ekstra, da hadde jeg vel heller gått opp Anonymkode: 5c786...6dc
Gjest Egiett Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hehe ja da missforsto jeg deg, kan ikke spise det ekstra, da hadde jeg vel heller gått opp Anonymkode: 5c786...6dc Ja, det var det jeg mente Slik du formulerte deg over hørtes det ut som det var det du tenkte - derav mitt svar. Man kan aldri vite, er en del her inne som kan finne på å spørre om sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå