Gå til innhold

I dag møtte jeg en drittsekk. Bidra om du vil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag gikk jeg tur med babyen min på en isete vei. Kan bli ganske oppgitt over barnevognmafian selv så er bevisst på hvor jeg går, går ut når det er liten plass og stenger aldri veien. Så gikk jeg på en vei hvor det var mye is og bilene var veldig nærme. Gikk da sakte på en smal stripe hvor det ikke var like glatt slik at jeg ikke skulle miste kontrollen over vognen med alle bilene rundt. 

Mot meg kommer så en voksen mann av en frekk faen i rasende fart mens han demonstrativt vinket oss vekk 10 meter i forveien, istedet for å bare gå litt ut til siden eller sakke farten. Hadde jeg ikke hoppet til siden og omtrent gått rett på tryne hadde han gått rett inn i oss, med vilje!!. Så til deg, og jeg håper du ser dette: du må være fryktelig bitter over livet ditt, har ingen oppdragelse og er et rasshøl som kan oppføre deg slik og jeg skal hilse fra mannen min og si at han hadde kasta deg i grøfta om han hadde vært der. 

Har du møtt en drittsekk i dag? 

Anonymkode: 941fd...c73

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og derfor er det krig i verden.

Anonymkode: 04f6d...95b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

så fint at du har svaret på hvorfor det er krig i verden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Anonymkode: d8f41...39f

Gjest Blomsterert
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag gikk jeg tur med babyen min på en isete vei. Kan bli ganske oppgitt over barnevognmafian selv så er bevisst på hvor jeg går, går ut når det er liten plass og stenger aldri veien. Så gikk jeg på en vei hvor det var mye is og bilene var veldig nærme. Gikk da sakte på en smal stripe hvor det ikke var like glatt slik at jeg ikke skulle miste kontrollen over vognen med alle bilene rundt. 

Mot meg kommer så en voksen mann av en frekk faen i rasende fart mens han demonstrativt vinket oss vekk 10 meter i forveien, istedet for å bare gå litt ut til siden eller sakke farten. Hadde jeg ikke hoppet til siden og omtrent gått rett på tryne hadde han gått rett inn i oss, med vilje!!. Så til deg, og jeg håper du ser dette: du må være fryktelig bitter over livet ditt, har ingen oppdragelse og er et rasshøl som kan oppføre deg slik og jeg skal hilse fra mannen min og si at han hadde kasta deg i grøfta om han hadde vært der. 

Har du møtt en drittsekk i dag? 

Vinka han dere vekk?? Åherregud,for en fyr: -D da eier du omgivelsene liksom! 

Men nei,jeg har ikke møtt en drittsekk i dag :-)

Gjest Blomsterert
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh,hvor passet dette inn her? Fordi hun fortalte om en bølle hun møtte? 

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde tydeligvis ikke brems på seg. Derfor vinket han i fart.  :fnise:

Anonymkode: 193d1...3f9

AnonymBruker
Skrevet

En fyr som feis en skikkelig illeluktende på biblioteket i dqg. Holdt på å kaste opp. 

Anonymkode: 4088d...041

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Å herregud. Hater sånne gestikuleringsfolk. Var en på flyet som prøvde å gestiklure meg opp av setet mitt en gang på flyet, mens han var langt borti gangen (jeg satt helt bakerst). Han hadde sett feil på biletten sin. han satt nest bakerst.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev:

Å herregud. Hater sånne gestikuleringsfolk. Var en på flyet som prøvde å gestiklure meg opp av setet mitt en gang på flyet, mens han var langt borti gangen (jeg satt helt bakerst). Han hadde sett feil på biletten sin. han satt nest bakerst.

Du har ignorert AB men kunne lese denne tråden?

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ignorert AB men kunne lese denne tråden?

Jeg ignorerer deg.

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg ignorer deg.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det satt en kvinne på trikken i dag.

Jeg kunne ha sverget på at hun luktet stramt av bæsj!!  :spy:

Anonymkode: 78fe3...219

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Høres ut som en av samme ulla, og at de gjorde det litt i forveien og. Syns det er forferdelig uforskammet, som om de er noen overmennesker liksom. Ble så sint at jeg fikk sånn støtfølelse i kroppen :P 

-

Heldigvis har jeg ellers en kjempegod erfaring med gentlemen når jeg spaserer med barnevogn her til lands. Kanskje han bølla (godt beskrevet blomsterert) tok til motmæle mot kvinnedagen ;) 

Skrevet

Usj, jeg blir også lett irritert av sånt. Hater folk som mener de har mer rett på vei enn andre.

Jeg sykler og går hele tiden, over alt, så dette har jeg mye erfaring med.

Ganske ofte på vinterstid må jeg gå på veikanten, fordi det enten er skavlet masse snø på fortauet eller fordi det er speilglatt (altså at kun veien er saltet/sandet). Da stopper gjerne noen grinebitere (som regel menn) som skal fortelle meg at veien er ikke laget for fotgjengere. Sinte og sure.

Siden jeg bor i sentrum, jobber i sentrum og har alle mine fritidsting i sentrum, sykler jeg en del i sentrumsgater. Å sykle på fortau er umulig. Det er veldig hullete og det går alltid masse folk i veien (folk går jo saktere enn jeg sykler), så jeg kommer meg ingen vei. Derfor sykler jeg på veikanten. Får som regel kjeft av mannfolk som skal belære meg om at veien KUN er for biler og at jeg må lære meg en ting eller to om hvordan verden fungerer.

Jeg har også tatt teorieksamen til bil. Det er ikke så vanskelig. Jeg vet at veien også er for syklister. Chill med temperamentet, gubbjävlor!

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:nigo:

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Evans
Skrevet

Elsker eldre mennesker som vinker deg bort på lang avstand! Haha Prøvde å holde porten oppe for ei gammel skakk dame her vi bor for litt siden, og ble fikk både vinking og fæl fnysing. "Klare sjøl". Det er ikke dumt det, men høfligheten blir visst glemt. Et smil og et takk, men nei takk sitter visst langt inne hos enkelte. Jeg lærte da: Skal aldri holde porten oppe for henne. 

Bestefar pleide å vinke bort biler. Det må være noe med eldre mennesker å vinke bort folk og ting. 

Jeg har ikke møtt noen drittsekker i dag. Uhyre sjeldent jeg møter noen drittsekker. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Evans skrev:

Elsker eldre mennesker som vinker deg bort på lang avstand! Haha Prøvde å holde porten oppe for ei gammel skakk dame her vi bor for litt siden, og ble fikk både vinking og fæl fnysing. "Klare sjøl". Det er ikke dumt det, men høfligheten blir visst glemt. Et smil og et takk, men nei takk sitter visst langt inne hos enkelte. Jeg lærte da: Skal aldri holde porten oppe for henne. 

Bestefar pleide å vinke bort biler. Det må være noe med eldre mennesker å vinke bort folk og ting. 

Jeg har ikke møtt noen drittsekker i dag. Uhyre sjeldent jeg møter noen drittsekker. 

Har jobbet med eldre og blir sjeldent irritert på slike gester fra dem for de er jo ofte "den typen" og mener ikke noe vondt med det. Han her var typ 40+ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...