Gå til innhold

Konkurenter til Telenor?

Lillesøster

Anbefalte innlegg

Fins de, på fastetelefonnettet? I dag har vi UPC, men skal flytte fra borettslag og må derfor bytte da UPC ikke kjører til boliger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker Tele2 (de med 'small bills'...) både på fasttelefoni og bredbånd. De kjører på at de alltid skal være billigere enn Telenor, så de må da være en konkurrent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Tele2 (de med 'small bills'...) både på fasttelefoni og bredbånd. De kjører på at de alltid skal være billigere enn Telenor' date=' så de må da være en konkurrent?[/quote']

Men de benytter vel telenornettet? Det er jo det som er "problemet", dvs. de faste utgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. For ikke å snakke om at Tele2 har elendig service. Jeg har ikke møtt en eneste fornøyd Tele2-kunde, meg selv inkludert (og jeg rakk heldigvis ikke å bli kunde, fordi det ble så mye tull i begynnelsen). Vi er svært fornøyd med Telenor. Nå betaler jobben den regningen, men vi hadde gladelig betalt det selv fordi de er pålitelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det finnes altså ingen alternativer til Telenor(bortsett fra UPC som ikke dekker vårt område). Når skal dette endre seg...Ok, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... vet ikke, vi betaler bare til Tele2, men det kan godt være de benytter samme nettet, altså leier av dem. Vi bruker ca 1000 i måneden totalt fra Tele2, det inkluderer bredbånd, nettleie og tellerskritt (nå ringer jeg mye i forbindelse med jobb hjemmefra, samt at vi har familie i England og Australia, så vi har sikkert høyere regning enn de fleste andre par).

Og jeg har heller ikke hatt noe problem med Tele2s kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tele2 har ikke eget nett, de bruker telenor sitt. Det er det som er problemet. Vi vil ikke ha telenor og deres fastpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Men du MÅ ikke betale fastprisen til telenor nå....vet at det i hvertfall er ETT annet selskap som har abbonementspris også.....husker ikke om det er Tele2 som de andre nevner her eller om det er noe annet. Men det er uansett ikke mange kronene og spare på det abonnementet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det stemmer, før fikk du to regninger dersom du hadde annet selskap enn telenor. Et for linjeleie og et for bruk. Nå har de andre selskapene fått jobben med å kreve inn linjeleie også. Og den gode nyheten for oss brukere er at noen av de også gir rabatt på linjeleie. (Men det er vanligvis bare en tier)

Vil du har billigere telefoni vil jeg anbefale iptelefon (f.eks telio, har det selv og er kjempefornøyd) - forutsatt at du har bredbånd selvsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du har billigere telefoni vil jeg anbefale iptelefon (f.eks telio, har det selv og er kjempefornøyd) - forutsatt at du har bredbånd selvsagt

Jepp, skal prøve meg på en ip telefon. Bredband er et must. Takker for svar. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...