AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Vil prøve å kle meg mer moteriktig og holde meg oppdatert, er 23 år. Hva er trendy i Oslo nå? Klær, sko, tilbehør, sminke og hår? Anonymkode: 8dcbd...731
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Jeg kommer aldri til å forstå meg på folk som bryr seg om slike ubetydelige ting som hva som er trendy. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 4 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg kommer aldri til å forstå meg på folk som bryr seg om slike ubetydelige ting som hva som er trendy. Og jeg forstår ikke hvorfor du tror at andre bryr seg om hva akkurat du mener om trender. Ingen bryr seg. Du er i forumet for klær og mote. Anonymkode: 8dcbd...731 19
Kontormus Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 I moderne tid, er vel trendene de samme over hele landet. Det er lenge siden en bestemt type klær kun var tilgjengelig i storbyene. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 20 minutter siden, Kontormus skrev: I moderne tid, er vel trendene de samme over hele landet. Det er lenge siden en bestemt type klær kun var tilgjengelig i storbyene. Mange av trendene starter i Oslo. Anonymkode: 8dcbd...731
Prorsum Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Jeg var der i går, og flertallet går i slengbukser, fjær/furry jakke, sneakers, påsatte vipper, og har rett, langt hår. Alle ser ganske like ut. 10
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange av trendene starter i Oslo. Anonymkode: 8dcbd...731 Og når trendene endelig kommer til Oslo så er de utdaterte i alle andre storbyer i Europa. Anonymkode: 7d2ea...95a 20
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, Prorsum skrev: Jeg var der i går, og flertallet går i slengbukser, fjær/furry jakke, sneakers, påsatte vipper, og har rett, langt hår. Alle ser ganske like ut. Takk for svar Det er egentlig bare sneakers av det du nevner som er noe for meg. Og rett langt hår som jeg har hatt i årevis. Anonymkode: 8dcbd...731
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og jeg forstår ikke hvorfor du tror at andre bryr seg om hva akkurat du mener om trender. Ingen bryr seg. Du er i forumet for klær og mote. Anonymkode: 8dcbd...731 Jeg tror ikke noen bryr seg om hva jeg mener. Jeg vet at folk ikke bryr seg om hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #10 Skrevet 8. mars 2016 Jeg bor i Oslo, og nå for tiden går det mye i slengbukser, eller jeans/skjørt og lårhøye støvletter. Jakkene er ofte fluffy eller pelsjakker av lam eller sau, som feks RAVN jakkene:) Ellers går det mye i hvite snesckers og dyre vesker som tilbehør. Høyhalsede, tighte gensere er også veldig in! Anonymkode: 612d5...b59 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #11 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i Oslo, og nå for tiden går det mye i slengbukser, eller jeans/skjørt og lårhøye støvletter. Jakkene er ofte fluffy eller pelsjakker av lam eller sau, som feks RAVN jakkene:) Ellers går det mye i hvite snesckers og dyre vesker som tilbehør. Høyhalsede, tighte gensere er også veldig in! Anonymkode: 612d5...b59 Høres helt jævlig ut. Godt jeg bor laaaangt fra hovedstaden! Anonymkode: b5db4...4c5 8
Basun Skrevet 8. mars 2016 #12 Skrevet 8. mars 2016 (endret) Genser, bukse, sokker, t-skjorte og undertøy er vel tidløse slagere her i hovedstaden. De siste par månedene har også superundertøy, jakke, vanter og lue vært relativt populært. Fra spøk til alvor så varierer det med hvor i Oslo man ferdes. Det er store forskjeller ☺ Endret 8. mars 2016 av Personenmeg 8
♥Missy♥ Skrevet 10. mars 2016 #13 Skrevet 10. mars 2016 Den 8.3.2016 at 12.36, AnonymBruker skrev: Mange av trendene starter i Oslo. Anonymkode: 8dcbd...731 Hahahaha, dagens! Mange av trendene starter i de store byene i utlandet og kommer til Norge 6 måneder senere, eller ikke det hele tatt. I hvertfall IKKE Oslo. Folk i Norge er ikke så trendy akkurat, kler seg i korte shorts om sommeren og tror de er kule, så ser man både det ene og det andre hengende utenfor. Folk tror alle trender kler alle sammen, men det beste er å ha en egen stil, og ikke ha på seg noe fordi det bare er trendy, og stygt. Selvinnsikt, folkens:D 3
Saunet Skrevet 10. mars 2016 #14 Skrevet 10. mars 2016 Ganske få trender som starter i Oslo i den moderne tid. Instagram og blogger har tatt over og 95% er utenlandsk som kommer til lille Norge halvt år etter. Slik som den Oslo sveisen minmote.no reklamerte var trenden i Oslo sommer 2015.Opprinnelig LA trend fra vinter/vår 14-15. Men over til å svare TS. Med mindre du vil se ut som 70-talls sau med hore støvletter så anbefaler jeg at du sjekker ut streetstyle blogger fra utlandet. Der finner du virkelig mye inspirasjon. Kanskje det da er du som allerede har brukt det før det blir en trend i Oslo 2
Frk.Show Skrevet 10. mars 2016 #15 Skrevet 10. mars 2016 12 minutter siden, Saunet skrev: Ganske få trender som starter i Oslo i den moderne tid. Instagram og blogger har tatt over og 95% er utenlandsk som kommer til lille Norge halvt år etter. Slik som den Oslo sveisen minmote.no reklamerte var trenden i Oslo sommer 2015.Opprinnelig LA trend fra vinter/vår 14-15. Men over til å svare TS. Med mindre du vil se ut som 70-talls sau med hore støvletter så anbefaler jeg at du sjekker ut streetstyle blogger fra utlandet. Der finner du virkelig mye inspirasjon. Kanskje det da er du som allerede har brukt det før det blir en trend i Oslo Veldig intr i noen anbefalinger av blogger.
Saunet Skrevet 10. mars 2016 #16 Skrevet 10. mars 2016 13 minutter siden, Frk.Show skrev: Veldig intr i noen anbefalinger av blogger. The Sartorialist, Facehunter, Candice Lake, Tommy Ton, Altamira, Street peeper, Mr Newton, Le 21ème, Stockholmstreetstyle. Er flere, men var disse jeg kom på i farten. Har ikke sjekket ut Jak&Jil på en god stund, men legger til de også. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #17 Skrevet 11. mars 2016 Den 8. mars 2016 at 12.41, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 8dcbd...731
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #18 Skrevet 11. mars 2016 Jeg mente at trender i Norge kan starte i Oslo før de kommer til andre byer i Norge. Ikke at trender generelt for verden starter i Oslo. Men takk for svar. Skjønner at det er morsomt å latterliggjøre meg for at jeg spør om hva som er in. Jeg er ikke så mye utendørs og ville prøve å kle meg litt mer trendy. Har ingen venner jeg kan snakke med om klær så derfor spurte jeg her. Ts Anonymkode: 8dcbd...731 8
skyflakes Skrevet 11. mars 2016 #19 Skrevet 11. mars 2016 Jeg syns at denne stilen der man kler seg som en fluffy påfugl med slengbukse og tilhørende instabryn "on fleek" er ganske stygg, så vil du være kul og moteriktig så kan du egentlig bare kle seg slik du vil - istedet for å følge alle trender. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #20 Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente at trender i Norge kan starte i Oslo før de kommer til andre byer i Norge. Ikke at trender generelt for verden starter i Oslo. Men takk for svar. Skjønner at det er morsomt å latterliggjøre meg for at jeg spør om hva som er in. Jeg er ikke så mye utendørs og ville prøve å kle meg litt mer trendy. Har ingen venner jeg kan snakke med om klær så derfor spurte jeg her. Ts Anonymkode: 8dcbd...731 Men det blir ganske kostbart å kle seg trendy, for før eller siden vil trendene endres og man må kjøpe nytt. Hva med å heller satse på en mer tidløs stil med enkelte nøytrale basisplagg du kan kombinere så mye du vil, og så kjøper du heller enkelte elementer (eks. accessories) som setter litt personlig preg på stilen din? Det er noen elementer ved alle trender som er kule, men jeg synes alle kler seg så likt nå for tiden. Jeg bor ikke i Oslo, men basert på en del av bloggerne fra Oslo ser alle prikk like ut. Og det samme gjelder i byen jeg bor i, der alle også er klin like. Fremfor å kle deg trendy, hvorfor ikke satse på å finne din egen stil? Anonymkode: 18df8...d6d 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå