Gå til innhold

Hvorfor kan de ikke oppgi pris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser flere sånne nettverksforhandlere, foreverliving, herbalife, osv som ikke oppgir pris,

de har kanskje startet egen side, der kan man opprette en konto, så får man se pris,

eller man må ta kontakt (ringe eller epost) for å få vite pris!

hvorfor så hemmelig? 

Min erfaring er at når prisene er hemmelige, er det fordi de er dyre, og derfor vil at forhandler skal overbevise oss om at produktene er så bra at de er verdt enhver pris før vi får vite prisen... og da er vi så overbevist at vi syns 1000 kr er billig for et så bra produkt!

Og argumentet: drøy i bruk" er ofte brukt.

Jeg tar ikke kontakt når jeg ikke vet prisen, da jeg tenker at da er det nok dyrt...

hadde de skrevet prisen hadde jeg vært mer interessert!

Men neida. Nå så jeg på fb at "som forhandler har de ikke lov til å oppgi prisen, derfor må man ta kontakt på pm!"

noen av dere som har erfaringer og vet hvorfor prisen skal være så hemmelig?

Jeg ønsker ikke å gi fra meg noen kontaktinfo før jeg vet om jeg har råd til produktet... jeg har ikke råd til dyr kosmetikk bare fordi det er så bra, jeg har et budsjett....

Anonymkode: 9e1d7...8b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de skal få deg på kroken, du må ta kontakt for å få vite prisen og da kan de bombardere deg med salgsargumenter.

En treningskjede drev også med det der, ingen priser på nettsiden, for det kom liksom an på. Enig i at det er irriterende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

har ei venninne som driver med forever living. vil ikke si at det er dyre produkter der :P å ja de er faktisk drøye i bruk. det er jo ikke værre en å spørre om prisen. du har jo lov til å si ellers takk, ingen tvinger deg til å kjøpe så fort du har fått høre prisen. 

Anonymkode: 41eb5...009

AnonymBruker
Skrevet

Veldig irriterende! Jeg tenker det samme som deg ts at det sikkert er dritdyrt også koster det 399kr. Jeg følger Vincci på insta for de oppgir pris og det er lettere å forholde seg til. 

Anonymkode: a31ff...906

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke bli bombardert med salgsargumenter...

også får jeg dårlig samvittighet, føler meg fattig eller gjerrig om jeg sier jeg ikke er intr når jeg hører prisen.
Da vil jeg heller vite prisen først.
For en god pris kan være like god reklame som gode salgsargumenter!

Men skjønner de ikke vil oppgi prisen om det er svindyrt da.... 

men da tar jeg heller ikke kontakt :)

Så kan de bare la være å selge.
har en irriterende venninne på fb som hele tiden maser om å kjøpe ting og hun legger ut ting på veggen sin osv,

men prisen kan hun ikke oppgi. Så derfor gidder jeg verken å like innholdet eller spør om pris...

Anonymkode: 9e1d7...8b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...