bib_84 Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Hva er mest praktisk når det komme til solbeskyttende badeklær til en to-åring: Hel drakt eller todelt?
Gjest Magnifiq Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Vi har brukt begge deler. Heldrakt er kanskje mest praktisk (har brukt slik med bein ned til knærne, og lange armer), med tanke på at de sitter mye på huk og at det da lett blir glippe på ryggen (min likte hvertfall å sitte mye og grave i sanden og slikt på den alderen.
Gjest Dorey Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Min erfaring er at de klærne blir veldig kalde når de blir våte og at hyppig solkremsmøring med faktor 50 fungerer like bra.
Gjest Magnifiq Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 (endret) 27 minutter siden, Dorey skrev: Min erfaring er at de klærne blir veldig kalde når de blir våte og at hyppig solkremsmøring med faktor 50 fungerer like bra. Så rart. Jeg erfarer hvertfall at de tørker fort. Bruker forresten å smøre med høy faktor i tillegg. Endret 8. mars 2016 av Magnifiq
Gjest Dorey Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst-old/Hudlege-UV-klar-er-unodvendig-7253530.html
Amys Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Definitivt todelt. Vi har hatt begge deler, og jeg syntes hel drakt er styrete med tanke på bleiebytte/dogåing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå