Kevin Skrevet 20. oktober 2004 #21 Skrevet 20. oktober 2004 Ja' date=' det er deilig og svelger også. NB ikke med kondom.[/quote'] Skjønner godt du ikke svelger med kondom... det må være ubehagelig...
Tusseline Skrevet 20. oktober 2004 #23 Skrevet 20. oktober 2004 Det er helt greit. Verken misliker eller liker det.
Lala Skrevet 20. oktober 2004 #24 Skrevet 20. oktober 2004 :-) Jada, det liker jeg veldig godt! Men den bør helst være ren og pen!
Sommerfugl83 Skrevet 21. oktober 2004 #25 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg elsker det! Ingenting som gjør meg mer kåt enn å se/høre at han har det deilig
Lillesøster Skrevet 21. oktober 2004 #26 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg elsker det! Ingenting som gjør meg mer kåt enn å se/høre at han har det deilig Elsker du det fordi du liker det eller fordi han blir kåt?
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #27 Skrevet 23. oktober 2004 Ja' date=' det er deilig og svelger også. NB ikke med kondom.[/quote'] Kan forstå at du ikke svelger med kondom... Skal jammen suge hardt da! Hehehe!
Gjest Chrizzy Skrevet 23. oktober 2004 #28 Skrevet 23. oktober 2004 Elsker du det fordi du liker det eller fordi han blir kåt? Tipper at man elsker det fordi det er skikkelig pirrende å vite at du gjør noe som gjør kjæresten kåt å gal Ellers kunne man jo bare sugd på stortåa, men så er det jo faktisk noen som liker de å da
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #32 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg synes det er kjedelig og blir lei etter ca. 4 ganger opp og ned med munnen. Det virker som om menn forventer å bli sugd i 20 minutter eller noe?! Jeg blir sliten etter 4 minutter! Forutsetningen er rent undertøy, ren penis og ren forhud/under. Lukt av urin eller at han ikke har dusjet gjør at man mister helt lysten...
Snuppao Skrevet 2. desember 2004 #33 Skrevet 2. desember 2004 Jeg elsker det! Ingenting som gjør meg mer kåt enn å se/høre at han har det deilig Helt enig !!!!!
Anki1971 Skrevet 2. desember 2004 #34 Skrevet 2. desember 2004 Jeg elsker det! Me too! Det med renslighet som mange nevner - vel, for meg er det en selvfølge ... alt annet ville bydd meg i mot ..
mulle Skrevet 3. desember 2004 #35 Skrevet 3. desember 2004 Har ingen problemer med å ta den i munnen, men renslighet er selvfølgelig en fordel..!!! Forventer liksom ikke at han skal ta meg "i munnen" hvis jeg ikke er ren nok. Men i kampens hete... Uansett. Må si jeg liker best å suge på eget initiativ, når det er mer lystbetont, enn om han ber om det og det blir mest bare for å glede ham. Mer opphissende på eget initiativ altså..
Gjest GjestBaardsen Skrevet 3. desember 2004 #36 Skrevet 3. desember 2004 Nå er det vel jenter som skal svare her, men....... Tror de aller fleste gutter/menn synes dette er herlig. Akkurat som vi liker å slikke dere Kjæresten og jeg praktiserer mye suging og slikking, sjelden vi ligger med hverandre uten at det skjer. Kjæresten min er veldig flink, hun ikke bare suger, men slikker og kysser meg fra tærne og opp, og alt som skjer "i nærheten av" pikken er jo bare aldeles herlig. Nesten like herlig å bli slikket langs hele "baksiden" av pikken, på pikkhodet og pungen, som å bli sugd. Slikkeingen blir som et eget forspill..... Et tips til jenter: Når jeg munnknuller kjæresten min holder hun den ene hånda rundt pikken, slik at det ikke bare er munnen som gjør jobben, og jeg støter dermed ikke særlig dypt inn i henne. Når jeg nærmer med utløsning slipper hun taket med hånda, og jeg slutter å bevege meg. Så suger hun meg i lange dype tak slik at hun har kontrollen på hvor dypt jeg kommer. Og hun tar gjerne imot hele satsen, eller jeg spruter utover halsen/brystene/ansiktet hennes. Vet av erfaring at jenter er veldig forskjellige her, men vet også at det handler litt om tilvenning. Så for guttas del er det viktig å huske på at det skal skje på jentas premisser, hun skal LIKE det, det har selvfølgelig ingen hensikt å være egositisk og presse henne.... Men instruer henne gjerne litt, vær tålmodig..... På samme måte hun bør kunne gjøre mht hva HUN liker at du gjør med henne Renslighet/god hygiene er en selvfølgelighet, her også.......
CeeCee Skrevet 9. desember 2004 #37 Skrevet 9. desember 2004 Som de sier på McDonalds reklamen... I'm lovin' it!!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #38 Skrevet 9. desember 2004 Me too! Det med renslighet som mange nevner - vel, for meg er det en selvfølge ... alt annet ville bydd meg i mot .. må si meg enig her
Gjest binca Skrevet 9. desember 2004 #40 Skrevet 9. desember 2004 Å det er bare rå deilig!!! Liker at det lukter pikk av han (ikke gammal pikk assa),men ikke såpe heller... Elsker å suge han til det kommer for han og han spruter i munnen min... mmm...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå