Gå til innhold

Tar du den i munnen?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet at dette er noe som det ikke prates så mye om - hvertfall ikke i min venn(inn)egjeng. Knskje det er vi som er sære - ikke vet jeg :roll:

Så jeg lurer på om det er mange som liker å ta den i munnen (ikke en kjærlighet på pinne på pinne altså)?

Selv liker jeg det veldig godt og blir vanvittig kåt av det. Det samme blir kjæresten min - så her det i allefall en sikker vinner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker det i allefall :-) :-) men vet om noen som blir dårlige bare ved tanken og assossierer det med sild :tunge1::tunge1:

Skrevet
Jeg liker det i allefall :-) :-) men vet om noen som blir dårlige bare ved tanken og assossierer det med sild :tunge1::tunge1:

Sild, faktisk! :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Jeg ELSKER å ta den i munnen, men jeg er ikke fullt så begeistra for sild...

Skrevet

jeg er ikke overvettes glad i verken sild eller å ta den i munnen... men synes ikke de to sakene har noen sammenheng...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke så glad i det nei, med mindre han er fin og ren og nydusjet! Veldig turnoff hvis jeg kjenner lukten av urin eller lignende...

Gjør det som regel på han i dusjen, og da liker jeg det godt! :) Han også! :sjarmor:

Skrevet

Nei, er ikke myk nok. I ryggen altså..

Skrevet

SILD?

Hva søren har det med sild å gjøre? Liker IKKE sild, men liker mannen min og suger ham gjerne ja.

Skrevet

Liker å suge... Men alltid fordel å være "ren og pen" ja....

Skrevet

Elsker det jeg og! MEN han må selvføgelig være nokså nyvasket!

Skrevet

Ja, det er deilig og svelger også. NB ikke med kondom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes også det er deilig å suge, men ikke å svelge. Jeg ber han si ifra før det går, så jeg slipper å måtte svelge.

Skrevet

Tar jeg den i munnen? Jadda - gjerne!

Skrevet
Tar jeg den i munnen? Jadda - gjerne!

Me too! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...