MarianneE Skrevet 17. mars 2016 #41 Skrevet 17. mars 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gidder i alle fall ikke å se på dette programmet! Anonymkode: f14f8...d7d Så da lar du være... 😊 1
Faith- Skrevet 17. mars 2016 #42 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Den 8.3.2016 at 10.39, FantasDick skrev: Å Gud, han tørkle-mannen (Justin) var helt gruuuuusom! Klarte nesten ikke se ferdig. Og han som ville ha "Julia" var helt jævlig med hun som han gikk på date med. Spurte om de skulle bade og så stod han der bare, fullt påkledd, mens hun satt i bikini og ble fortalt at han ikke ville på date med henne. Hehe! det var han gamle som ble sendt nå i formiddag, og herregud... jeg satt bare å måpte. For en usmakelig fyr. Så utrolig kleint å be henne ta på seg bikini og sette seg alene i jacuzzien når han selv bare står fult påkledd å ser på.. Og så furten over at hun hyggelig avslo en ny date (noe som var veeeldig forståelig) at han gang på gang sier til henne at han ikke likte henne, ble tvunget til å gå ut med henne og han ikke fikk lov å gå ut med den han egentlig ville gå ut med, han likte jo henne godt nok til å be henne ut på nytt med det samme, helt frem til hun avslo han. Herregud.. Det var jo han som gjore samtalen deres kjedelig med å prate hull i ørene på henne om eksen hans og at han hadde vært alkoholiker. Og hver gang de snakket om noe, så dreide han det inn på seg og sin jobb. F.eks. når han spurte henne om hun hadde katt så avbrøt han jo nesten svaret hennes med en gang og fortalte om alle kjæledyrene som dør i husbrann og at hun ikke måtte lete etter katten sin om huset begynte å brenne for hun kom sikkert ikke til å finne den, eller noe i den duren.. Way to lighten the mood! Hehe Vet noen forresten hvilken episode han "tørkle"-Justin og han "creepy"-Dave var med i? Jeg fikk lyst å se dem nå, tror ikke jeg har sett dem før. Kan ikke huske at noen har gjort veldig inntrykk i det minste og da har jeg vel ikke sett dem. Husker han plastisk kirurgen som fikk "pastry chef-en" sin til å lage rumpekake til dem, og hintet til at de skulle ha trekant, haha, for noen typer altså.. Endret 17. mars 2016 av Faith- 1
Helena83 Skrevet 17. mars 2016 #43 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Creepy Dave finner du i sesong 4, episode 8. Justin var med i sesong 7 episode 17. Enjoy Forresten, se sesong 3 episode 10, den anbefales og! Endret 17. mars 2016 av Helena83
Faith- Skrevet 17. mars 2016 #44 Skrevet 17. mars 2016 10 timer siden, Helena83 skrev: Creepy Dave finner du i sesong 4, episode 8. Justin var med i sesong 7 episode 17. Enjoy Forresten, se sesong 3 episode 10, den anbefales og! Åh, de tidligere sesongene er ikke tilgjengelig der jeg ser serier, men jeg skal få sett den med Justin i det minste da, gleder meg! :D hehe
LeilaS Skrevet 19. mars 2016 #45 Skrevet 19. mars 2016 Den Tuesday, March 08, 2016 at 10.41, AnonymBruker skrev: mange duster som tror høyt om seg selv i alle fall, noen få "normale". Virker som de som arver penger er de verste, de mest jordnære er de som har jobbet seg opp til en formue. Anonymkode: 25bda...4e4 Så enig . Har faktisk mye mer respekt for de som har jobbet beinhardt og ikke hadde noesærlig før. Enn de som bare får penger i fanget. Noen av de er så ekle og høye på seg selv at jeg blir kvalm. Tror de er bedre alle andre. Urk.
LeilaS Skrevet 19. mars 2016 #46 Skrevet 19. mars 2016 Den Thursday, March 17, 2016 at 11.36, Faith- skrev: Hehe! det var han gamle som ble sendt nå i formiddag, og herregud... jeg satt bare å måpte. For en usmakelig fyr. Så utrolig kleint å be henne ta på seg bikini og sette seg alene i jacuzzien når han selv bare står fult påkledd å ser på.. Og så furten over at hun hyggelig avslo en ny date (noe som var veeeldig forståelig) at han gang på gang sier til henne at han ikke likte henne, ble tvunget til å gå ut med henne og han ikke fikk lov å gå ut med den han egentlig ville gå ut med, han likte jo henne godt nok til å be henne ut på nytt med det samme, helt frem til hun avslo han. Herregud.. Det var jo han som gjore samtalen deres kjedelig med å prate hull i ørene på henne om eksen hans og at han hadde vært alkoholiker. Og hver gang de snakket om noe, så dreide han det inn på seg og sin jobb. F.eks. når han spurte henne om hun hadde katt så avbrøt han jo nesten svaret hennes med en gang og fortalte om alle kjæledyrene som dør i husbrann og at hun ikke måtte lete etter katten sin om huset begynte å brenne for hun kom sikkert ikke til å finne den, eller noe i den duren.. Way to lighten the mood! Hehe Vet noen forresten hvilken episode han "tørkle"-Justin og han "creepy"-Dave var med i? Jeg fikk lyst å se dem nå, tror ikke jeg har sett dem før. Kan ikke huske at noen har gjort veldig inntrykk i det minste og da har jeg vel ikke sett dem. Husker han plastisk kirurgen som fikk "pastry chef-en" sin til å lage rumpekake til dem, og hintet til at de skulle ha trekant, haha, for noen typer altså.. Han Justin var helt på trynet. Jeg mener, hvoran kan noen oppføre seg sånn? Hadde aldri dratt på ny date med han. Herregud, for en klein fyr! Helt måløs! Shit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå