Gå til innhold

Millionær søker kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sendes på DPlay også. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Jacuzzi skrev:

Oki, takk :) 

jeg ser det på tv-norge, var så lei meg da det var den striden med canal digital og vi mista tvn, men nå er det tilbake :)

Anonymkode: 25bda...4e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg glemmer aldri han som het Dave tror jeg, skallet litt rund type.. Som ville teste daten sin ved å få henne til å smake på helt merkelige retter, som f.eks. andefoster. Gud, han var creepy! Minnet meg om Onkel Fester i the Addams family, bare mye mindre sjarmerende:haar:

• Liker 4
Gjest anonym2233
Skrevet
Et øyeblikk siden, Masi81 skrev:

Jeg glemmer aldri han som het Dave tror jeg, skallet litt rund type.. Som ville teste daten sin ved å få henne til å smake på helt merkelige retter, som f.eks. andefoster. Gud, han var creepy! Minnet meg om Onkel Fester i the Addams family, bare mye mindre sjarmerende:haar:

Æææsj, den episoden husker jeg så godt! :bond:

Han var en skikkelig creep, og klaget til Patty etterpå at hun ikke gjorde en god jobb?! 

Skrevet

Sitter faktisk å ser på det nå:fnise: kjæresten ler litt av meg når jeg har "husmor-pause". Kaffe, tidlig lunsj og millionær søker kjæreste! Det er meg-tid! :nigo:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Masi81 skrev:

Ingen som så den episoden vil glemme ham! 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Masi81 skrev:

Usj, han var skikkelig creepy! 

Anonymkode: 25bda...4e4

Skrevet
17 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Æææsj, den episoden husker jeg så godt! :bond:

Han var en skikkelig creep, og klaget til Patty etterpå at hun ikke gjorde en god jobb?! 

Den husker jeg og, fy for en ekling! Han så ut som en potensiell morder, hadde en skikkelig ekkel måte å være på. Han var og skikkelig umoden når han klaget til Patti etterpå. Noen takler virkelig ikke å bli avvist...

Gjest Fox Mulder
Skrevet

Millionær søker kjæreste ja, husker han som fridde etter første date eller noe?? 

Skrevet

Haha, denne serien er min guilty pleasure også. Elsker når Patty setter de på plass!

Skrevet

Ååååh, dagens siste episode altså :hoppendeglad: Mitch Berger var nydelig og btw, han og Bambi giftet seg i 2013 :hjerte: 
Hva syns dere? :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SiljeVanilje-is skrev:

Ååååh, dagens siste episode altså :hoppendeglad: Mitch Berger var nydelig og btw, han og Bambi giftet seg i 2013 :hjerte: 
Hva syns dere? :) 

Haha, jeg skulle akkurat til å gå inn og skrive det samme. Skikkelig fint par, og koselig med suksess-historier! :hjerte: De har visst fått barn sammen, også! Koselig :)

Begynte å se på Millionaire Matchmaker nå etter jul, og ble fort hektet. Skikkelig guilty pleasure-serie. :P Har ikke forelesninger før på ettermiddagene, så da rekker jeg som regel å se begge episodene på TVNorge før jeg må dra hjemmefra. :)

Håper de sender noen av de nyere sesongene snart da. Av en eller annen grunn sender TVNorge mange av de samme episodene om igjen, selv om det jo er 8 sesonger å velge i. På slutten av neste episode så jeg at den episoden de skal vise i morgen er episoden med Chef K, og den har jeg allerede sett før, til tross for at jeg som sagt begynte å se på først nå i 2016 (og kun har sett på TVNorge).

Anonymkode: aa3ea...2f1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg skulle akkurat til å gå inn og skrive det samme. Skikkelig fint par, og koselig med suksess-historier! :hjerte: De har visst fått barn sammen, også! Koselig :)

Begynte å se på Millionaire Matchmaker nå etter jul, og ble fort hektet. Skikkelig guilty pleasure-serie. :P Har ikke forelesninger før på ettermiddagene, så da rekker jeg som regel å se begge episodene på TVNorge før jeg må dra hjemmefra. :)

Håper de sender noen av de nyere sesongene snart da. Av en eller annen grunn sender TVNorge mange av de samme episodene om igjen, selv om det jo er 8 sesonger å velge i. På slutten av neste episode så jeg at den episoden de skal vise i morgen er episoden med Chef K, og den har jeg allerede sett før, til tross for at jeg som sagt begynte å se på først nå i 2016 (og kun har sett på TVNorge).

Ja, elsker suksess-historier :hoppendeglad: og barn å ja, hurra! :hjerter: 
Ja, livsfarlig å begynne å se på det, klarer ikke stoppe :sjokkert:

Vært sykmeldt i 3 måneder nå, så hatt alt for god tid til å se på programmet. Men er sant som du sier, programmene går opp igjen hele tiden. Husker ikke hvor mange ganger jeg har sett episoden med chef K, men begynner å bli en del :dry: Så skulle virkelig ønske de sender nyere episoder snart. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 9.3.2016 at 13.53, SiljeVanilje-is skrev:

Ja, elsker suksess-historier :hoppendeglad: og barn å ja, hurra! :hjerter: 
Ja, livsfarlig å begynne å se på det, klarer ikke stoppe :sjokkert:

Vært sykmeldt i 3 måneder nå, så hatt alt for god tid til å se på programmet. Men er sant som du sier, programmene går opp igjen hele tiden. Husker ikke hvor mange ganger jeg har sett episoden med chef K, men begynner å bli en del :dry: Så skulle virkelig ønske de sender nyere episoder snart. 

Det hjalp visst å "klage" litt her, endelig viser de en ny sesong (sesong 7)! Morsomt at David Cruz som har vært med i mange episoder tidligere som en potensiell date nå er en av de nye matchmakerene. Selv om det er synd at Destin og Rachel ikke er med lenger, da. Gøy at de skal prøve å matche en "ekte" kjendis i denne episoden, Don Swayze, som bl.a. har spilt i True Blood, og er (var?) broren til Patrick Swayze. :)

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjalp visst å "klage" litt her, endelig viser de en ny sesong (sesong 7)! Morsomt at David Cruz som har vært med i mange episoder tidligere som en potensiell date nå er en av de nye matchmakerene. Selv om det er synd at Destin og Rachel ikke er med lenger, da. Gøy at de skal prøve å matche en "ekte" kjendis i denne episoden, Don Swayze, som bl.a. har spilt i True Blood, og er (var?) broren til Patrick Swayze. :)

Marisa har og vært med som date til en tidligere millionær :) Husker de drakk vodka og hadde på seg sånne russiske pelsluer på den daten :fnise:

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Problemet når man er en millionær er at man aldri kan vite om man blir likt for den man er eller for pengene man har.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Helena83 skrev:

Marisa har og vært med som date til en tidligere millionær :) Husker de drakk vodka og hadde på seg sånne russiske pelsluer på den daten :fnise:

Ja, stemmer det! Haha, husker den episoden. Synes det var noe kjent ved henne! :)

Skrevet

Det mest underholdende jeg vet er de millionærene som skal "teste" datene sine, for å se om de bare er ute etter penger. Ærlig talt liksom, programmet heter millionaire matchmaker:fnise: Det mest provoserende jeg har sett tror jeg var han ekle pseudo-intellektuelle fyren som dro med seg sin russiske date til et suppekjøkken, noe den stakkars dama var helt uvitende om så hun troppet jo opp i kjole og høye hæler og så ut som en million mens hun skulle servere mat til fattige.. Også kjørte de til og fra suppekjøkkenet i limmo, I mean.. Og han kunne ikke forstå hvorfor hun synes dette var upassende. Også han geniet  som skulle ha med seg daten sin til å bære søppel ut fra en garasje, igjen uten å si fra, så dama kommer dit i kjole og høye hæler. Jeg er fattig student og hadde fortsatt blitt dritfornærma om noen mente dette var passende aktiviteter på en date, uansett hvor mye søppel jeg har bært i mitt liv :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett nok til at jeg vet hva jeg syns om henne og programmet. Pattys holdninger er helt ubrukelige. Kvinnene skal selge kjøtt, men helst ikke oppføre seg som prostituerte før de har fått den digre diamanten på fingeren. For et dårlig kvinne og mannssyn hun er en del av. Et elendig forbilde. Frekk og støyende. "Dronningen" som kan gjøre og si hva hun vil for å holde seertallene oppe. Jeg sier neitakk. 

Anonymkode: c6b05...bf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder i alle fall ikke å se på dette programmet!  :dry:

Anonymkode: f14f8...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...